Den mellomstore indietråden

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Klinka inn Planetary Annihilation selv her om dagen, og det er som å spille Total Annihilation bare med ca. en tiendedel av det som var med i spillet da alt av DLC var gitt ut. Og planeter. Sååå, hvis du er nostalgisk for TA men har lyst til å fise rundt på planeter i tillegg, så er det igrunn ingen andre spill du kan kjøpe enn dette. Har spilt det ennå mindre enn Tomas, men har lyst til å spille mer så vi får se.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Luftrausers (nyeste spillet til Vlambeer) er ute. Anbefaler at du holder deg laaaangt unna hvis du hater bra spill.

 

Novastrum

Feminist-elitist
Jess, den der ser bra ut.

Her er noe annet som er bra:
Towerfall Ascencion


Fant bare irriterende videoer som dette, av folk som streamer og prater intern dritt. Les heller om det hvis du er interessert i å finne ut om dette er din kopp te.

http://www.polygon.com/2014/3/7/5482734/towerfall-ascension-review-bowstring-symphony

Kjøpte dette i helga og ble sittende og runne questmode forever alone. Vurderer å kjøpe dette til noen kompiser også, slik at vi har noe å sofagame sammen, for dette må bare være det morsomste å spille sammen.
Spillet bugner av gode idéer og mechanisms som fungerer i harmoni. Når man spiller singleplayer ligner det egentlig litt på BubbleBobble, Tumble Pop og andre single room arkadespill fra tidlig 90-tall - men med en stor forskjell; De har klart å kjøre inn rimelig god AI på fiendene.
Kan spilles med arkadestikke, og det fungerer strålende. Men må selvfølgelig mekke med joy2key fordi et spill som er tenkt å skulle spilles av fire stykker på en PC ikke byr på keyconfig?!! Hva faen spillbransje - SKJERP DERE. Disregard that, og sjekk ut spillet.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Basert på at videoen har (PS4) i tittelen vil jeg nesten anta at det er tilfelle.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Basert på at videoen har (PS4) i tittelen vil jeg nesten anta at det er tilfelle.
Beklager. La meg skrive det jeg mente, på en litt mer ordentlig og lett forståelig måte, slik at du, Kenneth André Karlsen, forstår.

Finnes dette på Sony PlayStation®4 sin konsoll på nåværende tidspunkt, eller er dette noe som ankommer konsollen i fremtiden?

ps! du er lav.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Så, Notch er visst en riking. For de av dere som ikke har fått med dere det. Eheh.
Markus Persson, a burly and bearded former King developer, created "Minecraft" in 2009. He formed Mojang a year later with his friend and one-time King colleague Jakob Porsér. The two own the company with Mr. Manneh, the CEO. It offers no stock options for employees, and Mojang executives have repeatedly said they don't need to list shares. They have turned down several acquisition offers and funding overtures.

Mr. Persson holds the intellectual rights to "Minecraft." The license fees Mojang pays to Mr. Persson for "Minecraft" represent the largest chunk of the company's costs. Last year, Mojang paid 821 million kronor in licensing fees to a separate company owned by Mr. Persson, according to Mojang Chief Financial Officer Karin Severinson.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jaggu, jeg har spilt nøyaktig ett av de spillene før (Konkey Dong, som er fordi at det teite ordspillet har jeg også funnet på så jeg googla det en dag), og det var... helt greit. Legger forøvrig merke til at det er et spill som heter Nitro Butts med i pakka, og det må da være bra.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ny Hotline Miami 2-trailer. Blir det å eie? Det blir å eie.


Jeg synes fortsatt de burde kalt det "Hotline Miami 3: Wrong Number".
 

Novastrum

Feminist-elitist
Her er noe kult som kommer snart:

Kødda, det har vært ute i snart to år, og gjett om det skal testes i kveld.
Hvorfor har ingen fortalt meg om dette?!
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Om jeg ikke husker feil så er alt mekke fra bunn av én fyr.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Stemmer nok det, ja!

Her er noe annet: