Litt shabby å bruke ordet bundle i tittelen siden det får folk til å tenke på veldedighet, men
Gamers Gate har slengt sammen fem indie spill og slått no jævlig av på prisen. Selv har jeg allerede Black Market og Cardinal Quest og de eier. Førstnevnte er sånn derre fly rundt i verdensrommet og dill med enkelt interface og morsomt skrevet story, mens CQ er enda en av de derre roguelikene jeg alltid maser om og ingen her bryr seg om.

Devil Whiskey er om jeg husker rett noe av det samme som Legend of Grimlock bare uten fancy 3D. Mer old school i så måte, men jeg husker RPS drev å hypa det.
Kenshi er det jeg syns ser fetest ut, men er fortsatt i alpha. Det er en sandkasse postapoc med samuraier istedet for pipgutter.
Denne traileren fikk meg til å woote hardt i buksa.
Til slutt er det Wanderlust som ser ut til å være no Zeldaete RPG med 4 player coop og Steel Storm som er no generisk top down SHUMP.
Hele greia går for 5 Euro, men man kan slenge på mer og det går da rett til utviklerne. Etterhvert som de får mer ekstra vil det og bli slengt ut bonuser som soundtrack og andre spill som er under utvikling og det er jo koselig.