Den mellomstore indietråden

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tiende mai, da kommer Dynamitt-Jakob til Steam. Det er da et stealth-spill hvor du i utgangspunktet er verdens verste solide slange siden våpnene dine er - som navnet antyder - dynamittgubber i hauger og lass. Har ikke testa det, men traileren virker lovende og et 2D-stealth-em-up (med dynamitt) høres ut som om det kan bli godsaker. MGS-synsfeltskjegler av den gamle skolen har det også.


En annen ting er at det er Phil Hassey - mannen som har laget bl.a. Galcon - som står bak, og det borger for kvalitet.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Ny Humble Bundle!

Bastion, Amnesia, Psychonauts, Limbo. Fare for at mange her har alle de spillen fra før, men har dere soundtrackene også? Uansett, heiser Linux-flagget og gjør min plikt som påvirkende forbruker.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
:eek:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nu jävlar.

Endelig opprant dagen hvor jeg fikk beta invite til SpyParty, og den dagen måtte selvfølgelig brukes til å male. :penga:

Uansett, fikk tatt noen testrunder aleine før jeg fant fram rulla og Ibux-en, og... vel, altså, du veit når du ser noe som er skikkelig uforståelig, men som likevel klarer å gi deg en følelse av at det er skikkelig komplekst og elegant, men mulig å få tak i hvis du studerer det? Den fascinasjonen, det er den man får av SpyParty. Hvis du nå lurer på hva dette oppkastselskapet egentlig går ut på, kan du jo få se videoen jeg fikk som opplæring da jeg kjøpte betaen ($15).


Så ja det er jævla kult og jeg har ikke en gang spilt det ordentlig ennå. Noen flere som har axx og som er med på no spillings?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Forhåndskjøpte det for en evighet siden, men ingen tegn til beta enda. Venter i spenning.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Buh? Jeg måtte ikke betale før jeg fikk innvittasjon nå. Rart.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Hva... i all verden er det der?

(inb4 second life, bare med fotorealitsiks avføringsanimasjon)
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Så fisminks vs. pokemons altså
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hva... i all verden er det der?

(inb4 second life, bare med fotorealitsiks avføringsanimasjon)
Gidd å se videoen'a. Uansett, du ser at i menyen står det "You HAVE read the manual, readme, AND the beta forums before playing, right?". Veldig kort fortalt så er det DOTA for to spillere bare at folk som regel ikke er dicks og reglene kan utledes av å spille, istedenfor at du må pugge walkthrough.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Masse taktikk og lurings, da vettu.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dagens indie jeg har venta lenge på og som plutselig var tilgjengelig for skjøpings er The Real Texas. Hvis noen lurer på hvorfor jeg ville skjøpe den spillen, så holder det å sitere første avsnitt på nettsida:
The Real Texas is an action adventure game that plays like a mashup of Zelda: Link to the Past and Ultima VI.
Så, ja. Skjøpt. Og så har vi en trailer.

 

Lodin

Der Waaaah
Vil ha det.
Ville og ha alle spilla i siste Indie Royale så da coppa jeg den. Man får da PixeljuJunk Eden kjent fra PS3, Escape Goat som er et spill om en geit som vil rømme, Noitu Love 2 som er en bananas sidescrolle shooter og Auditorium som er point & click versjon av Rez eller no.
 
Dagens indie jeg har venta lenge på og som plutselig var tilgjengelig for skjøpings er The Real Texas.
Har du fått prøvd det litt, isåfall virker det som det er verdt prisen? Utifra traileren å dømme har jeg sansen for grafikken og virker ikke som musikken er så alt for gærn heller, men fikk liksom ikke noe ordentlig inntrykk av gameplayet.