[PC] Den o store og sagnomsuste Euro Truck Simulator 2 og American Truck Simulator tråden!

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#61
Spoiler alert: de fleste byene ser helt like ut.
 

Lodin

Der Waaaah
#62
Noen av dem har unike bakgrunner som London og Salzburg. Faktum er at man alltid drar inn til nærmeste industri og lagerområde i utkanten av byene og da sier det seg selv at de er ganske like. Ville uansett ikke måttet levere ost og baguetter langs Champs Elysees.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#63
Testa demoen av Rygge Med Henger Simulator 2 nå jeg også. Fikk bekreftet at det er noe i veien med dere som faktisk spiller dette frivillig.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#64
Noe i veien, hehe.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#65
Ellers da? Fortsetter å lastebile, og Sjuttavika Transport er på god vei til å ta over verden. Firmaet har nå åtte ansatte, og av disse må jeg nok si at Monica er min waifu. Ikke bare er hun søt, men hun drar også inn et fint antall penger hver dag.



Her på bruket fyller vi ikke diesel før det er helt nødvendig.


Her dukka stasjonen opp rett før det ble tomt, men jeg så at det ikke ville gå, så jeg ble nødt til å sette fra meg hengeren i veikanten sånn at jeg kom meg fram. Ikke aktuelt å be om veihjelp når man er på hasteoppdrag.

Spillet har også sine irritasjonsmomenter, og ett av dem er dette, som også skjer altfor ofte i virkeligheten. Her ligger jeg og cruiser i 120, også må jeg ned i 70 fordi bussen var en dick! :argh:



Og ja, modden for å fjerne fartssperra er et must.
 
#66
Hvor er blinklysene? Klarte ikke finne de på den turen jeg kjørte. Og bruker dere å rygge inn på parkeringa? For det har jeg prøvd og jeg kan konkludere med at det kan reise til helvette.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#67
Har du ikke mappa de til lett tilgjengelige knapper? Og rygginga eier. :smugdog:
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#68
Flere bilder fra Liverpool (In Norwegian)

Akkurat som på årntli parkerer jeg midt i veien for å ta bilder. Ingen samleier gitt.


Trykktanker plukka opp. Nå går turen til Reims. Over 1100 km om man skal følge GPS-en, men jeg gir den en lang finger og tar ferga fra Grimsby til Rotterdam. Sparer en del på det.


Cruiser rundt i byen for å se etter Ribba, men dette er vel feil område.


Her kan man se det Lodin nevnte om at kjente bygninger og sånt sees i bakgrunnen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#69
Hva slags ISO og objektiv brukte du på de bildene der? Synes dette er et stykke under din vanlige standard, mørke og utydelige bilder uten sjarm.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#71
Skulle bare svinge til høyre...



Det som skjedde var at jeg ikke fulgte helt med på GPS-en og oppdaget litt sent at "å faen, jeg skulle jo svinge her", men det kom ingen biler, så jeg tok svingen likevel. I mellomtiden hadde en annen bil allerede begynt å svinge, og jeg kom såvidt borti denne bilen med bakhjula og det var da spillet fikk kreft. Plutselig stod denne bilen på sida og plutselig var den borte, mens jeg befant meg en meter ned i bakken. Rakk ikke å screenshotte bilen, siden det skjedde ganske kjapt. 100% skade på kjerra.

PS. Svidde av 48000 Euro på den lakken.

PS2. Er på god vei til å erobre hele Europa nå, og det kommer en aldri så liten effort om dette senere.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#72
GOTY der altså.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#73
Spilte inn en video av den episkeste fjellovergangen i Alpene. Ignorer den teite tittelen.

 

Lodin

Der Waaaah
#74
Spiller fortsatt med keyboard ja og siden du ikke har på radioen vil jeg tippe det er fordi du har pirata det. Ikke bra. <_<
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#75
Jeg pirata det opprinnelig, men kjøpte det da jeg fant ut at det var the shit. Bruker ikke radioen, siden jeg som regel skrur av lyden og setter på noe effektmetall i ~Winamp 2.91~. Skulle gjerne testa det med ratt, pedaler og girspak.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#77
Fuck the polis, lissom. Har sett mye dill fra de andre billistene, men det er første gangen noen kjører på rødt. Jada, ble rødt lenge før han passerte streka.



PS. Jeg orker , ingen diskusjoner i dag , vært i Skottland , kjørt med lastebil og båt.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#78
Så er det store spørsmålet; er ETS2 seriøst nok for hardbarka simulatordyrkere?

 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#79
9/10, ja. Det må vi vel kunne si er godkjent.

Noen som har kjørt kystveien mellom Amsterdam og Groningen? En av de stiligste veiene i spillet, og den skal helt klart kjøres på årntli i juni. Her er mer om dette:



 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#80
Nå fikk jeg lyst til å kjøre den veien, bare for å se hvordan den ser ut med græffixxa på ultra.