[PC] Den o store og sagnomsuste Euro Truck Simulator 2 og American Truck Simulator tråden!

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#82
Tja, Euro Goodies har lokaler i Liverpool, så det kan jo være at dette er satt noen år fram i tid, når han endelig har fått suksess.
 

Lodin

Der Waaaah
#84
Oh shit! :eek:
Today we would like to present you with a microscopic glimpse into what we hinted earlier - our long standing devotion to Euro Truck Simulator 2 evolution.

World of Trucks's ultimate goal is creating an environment where you - our community - can meet, interact and compete with each other in the expansive trucking world.

Shortly after the next patch we intend to release yet another game update, which is currently in deep testing. This update will enable some new features in the game, slightly extending its functionality.

This is only a very early stage of a whole new beginning. We'd go as far as calling it - an early alpha of WoTr. Please bear with us, keep your expectations modest, but positively stretched, for a very long journey into the World of Trucks.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#86
Endelig er jeg tilbake bak rattet på Scania'n igjen. Kjøpte spillet og Going East på Steam i går og første turen måtte selvfølgelig gå til det nye landet.

Velkommen til Magyarország!

Sup Donau

Det var godt med en hvil i Budapest, men jeg vet ikke hvor mye det hjalp.
 

Lodin

Der Waaaah
#87
Nå driver jeg å laster ned Promod så om litt blir det tut og kjør. Om du lurer på hva den modden gjør så titt på kartet øverst til Høyre. :yoshi:

 

Lodin

Der Waaaah
#88
YESSS!\m/



Om noen lurer så er dette det de har fått med av Skandinavien foreløpig. Fler byer og veier kommer etterhvert, men det er allerede rimlig ålreit å farte rundt. Litt synd at Oslo er helt generisk Eurotruck-by, men men.

 

Lodin

Der Waaaah
#90
Det grønne ikonet som bare er i Nårge stort sett og ser ut som en dryppende bensinpumpe eller no. Det er bomringer. =D
Det er og altfor få veier foreløpig så det er ikke holdbart å holde seg der i lengden siden det blir repetetivt, men å ta en tur opp er fett nok. Helt til man oppdager at nårske veier veldig ofte er en og tofelts og byene er stappa med trange rundkjøringer. Turen over Øresundsbroen var så langt høydepunktet, men nå vil jeg sør og østover til de nye DLC-strekkene.

Sånn ellers er World of Trucks lansert og det er da sida som skal knytte sammen ETS2 og US Truck Simulator når det dukker opp. Det er allerede gode grunner til å lage seg konto der siden man kan laste opp et profilbilde som også brukes i selve spillet. Du slipper med andre ord å se ut som en faktisk trailersjåfør. Det går også ann å mekke seg custom plates der og de dukker såklart også opp på den aktive kjerra di. Enda en ting jeg har ønska meg.

E: Oj, de har adda en snasen ny fotomodus siden sist.
Fløtt dere, jeg må rekke danskeferga!

 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#91
Noen åpenbare feil i Nårge, mitt Nårge, som bomstasjon på vei ut av Oslo nordover og at Geilo var høyeste punkt på Rv. 7, men ellers eier dette ganske bra, og de har fått med seg noen artige detaljer.


Posering ved Hardangerfjorden, som du må ta ferge over. Brua som åpna i august er visst ikke med i spillet.

Tunnelene i det jeg tror skal være Måbødalen.

Seljestadjuvet. De hadde også gjort en god jobb med bakkene ned mot Røldal. Så ikke noe til Låtefossen, dessverre.

Sup Cock.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#93
Det er den modden øst-europeiske trailersjåfører øver med før de kjører til nord-Norge på vinteren.
 

Lodin

Der Waaaah
#95
Jeg slang i noen modder fordi jeg tenkte det ville være fett. :v
Så på vei til Stockholm viste det seg at jeg var havna nær Silent Hill. Kræsja såklart riggen min helt til 15% skade.



Så skulle jeg ta ferga til Finland og da satte hengern seg fast... Jeg får den ikke med meg ombord samme hva og kan bare droppe hengern. Jeg er allerede i så mye gjeld at jeg ikke har råd til å ikke fullføre denne jobben. :penga:

 

Lodin

Der Waaaah
#97
Siste patch er ute og det er mye snacks:
  • 3 new cities: Venice, Graz, and Klagenfurt with a lot of new kilometers to explore
  • Seat Adjustment feature
  • Several months of tweaks of car AI code
  • Re-designed radio player for with additional sorting and filtering options
  • New Cruise control features
  • Displaying current road speed limit in Route Advisor (disable, or switch car or truck specific limits in options)
  • Complete UI facelift
  • Support for sway bar simulation
  • Refined the truck suspension for more control over truck and trailer stability
  • Recalculated the center of gravity of each cargo (more individual behavior of the whole rig)
  • Controls to adjust trailer stability in options
  • Improve collisions of player's truck and AI vehicles
  • Re-created all scratch and crash sounds in the game
  • Equalized the sound volume of in-cabin engine sounds and external engine sounds for all trucks
  • More realistic timing for the air brake sound
  • Retarder indicator is lit during automatic retarder usage
  • Ability to sell a garage
  • Ability to relocate your headquarters to another city
Bare så synd at spillet nå kontinuerlig kræsjer hos meg. Enten er det no møff på gang med patchen eller så er det fordi PCen ikke takler denne jævla varmen. <_<
Uansett kommer det DLC med Norge, Sverige og Irland til vintern.
 

Lodin

Der Waaaah
#98
Hei dere, gjett hva som ble slippi en dag tidlig a. =D



Nedlastinga tar bare en gig og det er vel fordi det foreløpig bare er California og Nevada med bare to trucker, men men. Bare de får lisensert fler kjerrer blir de gratis og det blir Arizona også. Koster uansett bare 179 spenn og skal etterhvert knyttes opp mot ETS2 så man kan drive firma på begge kontinenter.
Trøkken min er klar.
 
Sist redigert:

Lodin

Der Waaaah
Hvis du kjører i nærheten av Area 51 eller SETI flyr det UFOer rundt på himmelen. Dette er den beste simmen. :yoshi: