Den offisielle Halo 3-tråden [X360]

Dere er kjempesmarte, dømmer Halo 3's grafikk utifra skjermbildet! :eng101:

Skjermbilder er som oftest laaangt ifra ingame, men jeg tror dere er klar over det.

Alle har sett den videoen de slapp ut, hvor Master Chief går gjennom røyken og ser nedover dalen, og den svære greia åpner seg? Vel, det er ingame grafikk, døm heller spillets grafikk utifra den videoen. Der ser grafikken lekker ut.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
Nå har jo til og med Bungie selv sagt at de ikke legger så mye vekt på ekstreme detaljer som i GoW. Å få med rynka i pannen på master chief (ja som er bak hjelmen, forhåpentligvis) er mindre viktig enn for eks. å kunne se 10 meter lengre fremover, lzm. sknr? Drawdistance baby.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
SITAT(Revan @ 19.11.06, 22.04) 35585
Dere er kjempesmarte, dømmer Halo 3's grafikk utifra skjermbildet! :eng101:

Skjermbilder er som oftest laaangt ifra ingame, men jeg tror dere er klar over det.
[/b]

... Du er klar over at Bungie har sagt at det bildet der er in-game? Og, "skjermbilder er som oftest laaangt ifra ingame", hva faen er det for noe piss? Klart, det har kommet mye CGI-dritt ut gjennom tidene, men som oftest er skjermbilder tatt fra selve spillet, siden hele formålet med dem er å vise hvordan spillet faktisk ser ut.

PS: ikke vær så kjapp med å forsvare noe bare fordi du liker det. Halo 3 blir sikkert festlig, men frem til nå har det ikke akkurat imponert stort på den grafiske fronten.
 
Vet ikke helt hva du mente med det innlegget Revan, men det bildet du ser på forrige side er det første virkelige in-game bildet fra Halo 3. Jeg siterer Frankie, fra Bungies siste oppdatering:

Opprinnelig skrevet av Bungie
Here’s the deal. Brian grabbed a controller, moved the Chief up against a wall from a level in Campaign, and typed a debug command to take a shot. We ran the shot in Newsweek and then later, right here on Bungie.net. We took the shot at 2X so you could use it for wallpaper or whatever. But just to be clear, it’s a very ordinary, if atmospheric moment from the game. Well, ordinary in the graphical sense. Naturally that building is crawling with the Chief’s foes, and he’s not really going to get a chance to stand around chewing the fat.

There’s been some speculation that it’s totally different than that showed in the E3 trailer. Well, that’s just lighting. There have been some minor tweaks to the Chief model, but he’s about 99% identical.
Redigert: eid.
 

SHDR

Gullmedlem
Rævan: Så hva skal vi dømme etter da? In-game cinematics à la den som ble vist frem på E3? Den kjøper jeg ikke, gitt. Jeg forhåndsdømmer utifra hva jeg ser, og så langt er det underveldende. Halo 3 blir sikkert et knallspill, men jeg tillater meg å være lite imponert så langt. Screenshotene er så langt til dels direkte stygge.

Du brød deg ikke så mye om "leveldesign" og "grafikk" og slikt i Rainbow Six: Vegas, så da er det vel helt legitimt å si at Halo 3 er stygt også, uten at du trenger å forsvare det.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
SITAT(SHDR @ 20.11.06, 01.02) 35623
Rævan: Så hva skal vi dømme etter da? In-game cinematics à la den som ble vist frem på E3? Den kjøper jeg ikke, gitt.
[/b]
Er ikke helt sikker på om jeg skjønner poenget ditt men, traileren fra E3 kjører faktisk på grafikkmotoren Halo 3 skal bruke, derfor var gutta hos Bungie redde for at noe skulle skje, eventuelt framdrops som ikke ville komt om klippet var rendra før den ble vist.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Neida, er bombesikker på at det er flere enn deg der ute som begge syns de var drittbra. Poenget ditt er?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja.
 
I

impywimpy

Gjest
Ok, da gleder jeg meg mer til GoW. :D Er det forresten sagt noe om fysikken i spillet (Halo 3)? Jeg er ikke stor fan av Pappboks-sjef i Halo 2, men jeg forstår jo at det gjør multiplayer en del kulere.

Dette er hva 1up har å rapportere:

SITAT
Visually, the demo is everything that it should be, considering the quality seen in the announcement teaser from E3 2006. While the game is technically in pre-Alpha with presumably a year left in development, the single-player footage looks incredible, so much so that it might make some people say "Gears of Huh?"[/b]
Nå vet jeg ikke hvor mye peiling den godeste Luke Smith har, men det ser ikke ut som at han har noen ankepunkter å komme med på grafikksiden.
 

SHDR

Gullmedlem
SITAT(Mongis @ 25.11.06, 14.21) 36902
Ikke mye nytt i dagens oppdatering hos Bungie. Men de gir oss en detaljert analyse av de tre nye bildene, som offisielt ble sluppet tidligere denne uken. Gidder ikke sitere alt, trykk på linken å les selv. Det er interessant stoff. :)
[/b]
De bildene så betraktelig bedre ut enn de tidligere, men det er noe litt flatt over dem ... selv om ting ser veldig bra ut på avstand. Og det er lovende at noen *endejævlalig* har implementert et animasjonssystem der stillingen på bena tilpasses etter underlaget de står på. Kanskje det omsider kan bli standard.
 
SITAT(SHDR @ 26.11.06, 13.47) 37093
Og det er lovende at noen *endejævlalig* har implementert et animasjonssystem der stillingen på bena tilpasses etter underlaget de står på. Kanskje det omsider kan bli standard.
[/b]
Har ikke dette vært vanlig en god stund nå?
Jeg mener nå virkelig at både Wind Waker, Mario Sunshine og Shadow of the Colossus (for å nevne den type spill jeg har holdt meg til) har hatt figurer som står med bøyde knær og ankler alt ettersom bakken varierer.
 
Skjermbilde fra reklamen som kommer på mandag. Husk at denne er CG, som man kan lese mer om over hos Bungie. Denne skal komme på Marketplace i 720p i løpet av dagen. :)



Større versjon:


Og litt mer info om multiplayer-betaen:

SITAT
Starting Dec. 4, gamers in North America (sorry the rest of the world) can visit the Halo 3 site and register for a chance to be a part of the public beta test.[/b]
Kilde
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Rettelse: betaen blir åpen for alle

SITAT
"We also made mention of the Halo 3 Beta (coming some time in 2007) and folks panicked when they saw that a press release mentioned only the US. Don't panic. The Halo 3 Beta will be available in the US, Europe and elsewhere in the world. We'll keep you updated on the detailed specifics as they come in."[/b]
Ja, da var det vel bare fryd og gammen?
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Det bildet der får meg til å tenke på hvor plastikk mange av våpnene i Halo egentlig ser ut, sammenlignet med den fete MJOLNIR-drakta til Chief.