Den offisielle Halo 3-tråden [X360]

D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av Revan
Jeg spurte om hvilket cover Halo 3 kommer i, oppi Legendary Edition. På det ene bildet lengre oppe her ser det ut som man kan ha 360-covre oppi hjelmeska.

Det står hvor mange CDer som følger med, men hva ligger de i?

Liksom, hva ligger DVDene i? Si meg det, Nicholas. Og si meg og hvor jeg kan lese det i emnet.
For det første: Du spurte også om hva annet som fulgte med Legendary Edition i tillegg til spillet.

SITAT(Revan @ 04.11.06, 13.59) 32209
Halo 3 er jo selvsagt med i Legendary, men hva annet?
[/b]
Ikke alltid like lett å huske hva man har skrevet, eller hva? :)

For det andre: Hvis du faktisk leser gjennom de siste sidene av emnet, og alikevel ikke finner svaret du leter etter, er det jo strengt talt ganske sannsynlig at vi ikke vet svaret, eller hva? Vi pleier jo uansett å poste med en gang vi finner noe ny info om spillet. Som du selv påpekte så er det noen covere oppi Legendary-boksen på det ene bildet, så man kan jo kanskje anta at de kommer i covere, men igjen: Ingen vet noe sikkert.

Og hva Bad Mongo sa, selvfølgelig.
 

Lodin

Der Waaaah
Timer på endeløse time med opptak av Bungie gutta som spiller volleyball...
Er du ikke glad for at du betalte 200 mer for spillet enn alle andre? :D
 
Haha. :D Det er ikke snakk om innhold, men om å faktisk eie dette ekstragreiene, og se det mens du tenker på hvor bra spillet er..

Jeg tror at i Legendary Edition så ligger Halo 3 i et vanlig Halo 3-cover. Så hvis man kjøper Legendary, får man altså med Halo 3 vanlig cover, masse ekstra og skulpturen.

Med andre ord, jeg må kjøpe både Collector's og Legendary. Bare fordi jeg elsker Halo-serien, og er syk i hodet.
 
SITAT(Mongis @ 04.11.06, 12.50) 32190
Stemmer det Ally, slik ser den ut "sammensatt":


[/b]
åå steike!! så jævlig stilig da, nå får man noe mer for penga lizzm :elsk:

SITAT(Revan @ 04.11.06, 18.40) 32251
Haha. :D Det er ikke snakk om innhold, men om å faktisk eie dette ekstragreiene, og se det mens du tenker på hvor bra spillet er..

Jeg tror at i Legendary Edition så ligger Halo 3 i et vanlig Halo 3-cover. Så hvis man kjøper Legendary, får man altså med Halo 3 vanlig cover, masse ekstra og skulpturen.

Med andre ord, jeg må kjøpe både Collector's og Legendary. Bare fordi jeg elsker Halo-serien, og er syk i hodet.
[/b]
ikke bare syk, men dum som et brød og får si det mildt.. ;)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(Ally @ 04.11.06, 22.04) 32287
ikke bare syk, men dum som et brød og får si det mildt.. ;)[/b]
...Skriver gutten som har betalt for Pro Evolution Soccer 6. :rulleøyne:
 
Ja hva ellers? ..alle spill koster. skal jeg liksom begyne å stjele og nå?

Tipper du suger kuk'en til dama di Yetishits, og ikke har peiling på fotball-spill.. :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Oi, den svei virkelig. Tenke seg til å ikke ha peiling på fotballspill, dere.

Det måtte jo være omtrent på linje med å ikke forstå at noen kan like Halo godt nok til å ha lyst på flere versjoner av Halo 3. :rulleøyne:
 
Er da ingen vits i å gå så langt Ally, men det Yeti sa var det heller ingen grunn til å si. Hvis man skal sammenligne FIFA 07 med noe, så må det selvsagt være Pro Evolution Soccer 6. Og den serien har jeg hørt maaange si er mye bedre enn FIFA-serien. Har selv prøvd et PES-spill, tror det var PES5, og det var ganske bra. Men forskjellen fra FIFA-serien er ikke stor, de er begge fotballspill.

Takk for at du forsvarte meg, Yetipants, men jeg tror Ally bare prøvde å være morsom. Jeg vet jeg er dum som et brød hvis jeg kjøper Collector's og Legendary, men jeg elsker Halo 3. Og det overgår fornuften. ^^
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg tror nå han bare prøvde å være en pikk, og jeg er av dem som liker å gi folk svar på tiltale. Så det så.
 
SITAT(Yetipants @ 05.11.06, 00.50) 32302
Oi, den svei virkelig. Tenke seg til å ikke ha peiling på fotballspill, dere.

Det måtte jo være omtrent på linje med å ikke forstå at noen kan like Halo godt nok til å ha lyst på flere versjoner av Halo 3. :rulleøyne:
[/b]
men alikevel syns du det er idiotisk når en fotball frelst fyr kjøper 1stk eksemplar av det beste fotball-spille man kan få nå til dags? :blunk:

ånei jeg prøver ikke å være en pikk, jeg ER en, og har en ..noe som du helt sikkert ikke har, og som du gjerne kunne ha trengt deg en..




...i kjeften din.

:)
 
SITAT(Yetipants @ 05.11.06, 00.50) 32302
Oi, den svei virkelig. Tenke seg til å ikke ha peiling på fotballspill, dere.

Det måtte jo være omtrent på linje med å ikke forstå at noen kan like Halo godt nok til å ha lyst på flere versjoner av Halo 3. :rulleøyne:
[/b]
Fanatisk fan kan man vel kalle meg. Nei, seriøst, jeg mener det. Du forstår det kanskje ikke, men det er faktisk litt tanker bak det å kjøpe begge samle-versjonene. Da har jeg to eksemplarer av Halo 3, og mer venner med Xbox 360 kan være med på LAN-partys. ^_^
 

K999

Keystone State Of Mind
Så du skal bruke over 1000kr for og få 2 samleobjekter, og egentligt bare så dine venner kan bruke dem?
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Tja, et samleobjekt er jo et samleobjekt. Selv kommer jeg til å kjøpe legendary edition uansett om jeg skaffer meg 360 eller ei, hvem faen kan si nei til en så sinnsykt feit boks? Jeg skal stille den oppå bokhylla sammen med actionfiguren av Master Chief og trippelboksen med bøkene. :D
 
Jeg er halo-fan, men jeg skulle ønske at dem lot være å lansere den hjelm-greia og heller ha en vanlig samleversjon med 4 DVDer. Som sagt den hjelmen så bare skikkelig teit ut.

Revan det er helt normalt å ha tvagstanker, men som regel går de ut på at man må slå av lysene i en bestemt rekkefølge. Mye mer morsomt og langt billigere.