Den offisielle Halo 3-tråden [X360]

LEKKERT!

Xbox 360 på meg i september. :)
 
Mye nytt fra E3. Det meste kan ses på Bungie.net

Jeg liker spesielt godt dette skjermbildet. Herlig mye detaljer i omgivelsene...


..og modellene. :)

Dette blir bra! Får bare håpe spillet blander inn mer historie slik som bøkene...
 
Lyst til å se noe tøøøøft? Noe skikkelig stilig? Look no further!

Scroll ned til Halo: Arms Race og last ned en av versjonene. Og bli underholdt.

Herr Blomkamp, sånt vil vi se på stor skjerm. Snarest, takk.
 
Så nettopp Halo 3-traileren fra E3, og nå er jeg bare i en deilig sjokktilstand. Fy faen så fett det ser ut, det kan ingen nekte for. Masse kjøring, åpne områder, intens action... tror dere man får kjørt en Pelican i singleplayeren? Det hadde toppet det hele. Uansett, jeg vet jeg er fanboy, men selv dere andre må si dere enige. :elsk:
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Ja, jeg legger meg flat. Det var jævla heftige saker. Og det at det kommer en jævla snygg Halo-utgave av 360-en får selv meg til å tenke på å skaffe en.
 
Hands-on hos TeamXbox. Bungie viste frem deler av første level i kampanjen bak lukkede dører, og pressen likte tydeligvis det de så. Faktisk mener de at det var dette som burde bli vist frem på slutten av Microsofts pressekonferanse.
God lesing! Stikkord er at grafikkmessig ser det mye bedre ut enn betaen, store slag, morsomme one-linere for å nevne noe. Gleder meg enda mer etter å ha lest dette.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Sangen fra E3 traileren må være noe av det mest ostete jeg har hørt noen gang. Og vet du hva? Jeg digger den. ^_^

Har null kjennskap til Halo, bortsett fra å ha spilt gjennom halve 1'ern, men dette virker lovende.
 
4 player Co-op er enda ikke bekreftet/avkreftet av Bungie, og dette setter nok en gang fart i ryktet:

SITAT
Major Nelson interviews MS corporate VP Jeff Bell. At the end of the interview (4:29 mins in), Jeff Bell talks on how he loves to play the previous Halo games in 2-player co-op, and that he is excited about Halo 3 because he can now play co-op with all three of his sons instead of one.[/b]
Kilde: N4G
 

Endre

Ødela forumet
I neste utgave av EGM skal får vi vite hva menyalternativet "Forge" innebærer (det har blitt nevnt i flere previews i det siste). Som jeg skrev tidligere ble det funnet spor av en map editor når noen snopet i koden til multiplayer-betaen, og Marathons map editor het nettop Forge, så det er i alle fall en mulighet. Spørsmålet blir i så fall hvor omfattende den er, om det blir i stil med det Farcry til Xbox og 360 (for å lage fullverdige brett), eller noe enklere for å redigere de eksisterende (som for eksempel tid på dagen, våpen- og kjøretøyplassering). Jeg håper på det første, og gleder meg til vi får noen scans. Tror bladet er ute 7. august.

Redigert: Ai. Var visst litt for raskt ute der. Dette menyvalget skal visst ligge under Saved Films (altså ikke i hovedmenyen), så da vil jeg heller anta at det er en måte å snekre sammen montasjer fra flere klipp du har lagret.
 

Endre

Ødela forumet
Spanderer på meg en dobbelpost, siden det meste fra EGM-artikkelen er ute nå.

Spoilere ahoy, så ikke les videre hvis du ikke vil vite en del om nye våpen, kjøretøy, et nytt brett og en del andre småting.

Forge

Det var en slags map editor, men du kan ikke lage egne brett, eller røre geometrien. Du kan derimot legge til våpen og f.eks. eksplosive tønner (...), aner ikke hvor nyttig det blir, men kanskje kult hvis man ikke er fornøyd med våpenplassering og sånne ting. Vi får sikkert vite mer om hvordan det fungerer etter hvert.

Redigert: SITAT
Also the Forge stuff is insane. It's multiplayer, although no listing on player count, and it drops you into a map where you can switch between a spartan and a monitor. Monitor has full control over spawns on the map, and the spartan is treated like any given spartan tracking k/d, score, etc.

Basically allows for as much crazy user created gameplay as Crackdown did. They describe a faux RTS where you play Team Slayer and each team gets one monitor to supply them.[/b]
Høres veldig ut som Keyes to the City i Crackdown?

Hvis dere vil se selv, ligger det mange dårlige scans her. Kanskje dere finner noe annet spennende der, jeg sliter med å lese hva det står. :$
 
Nye scans fra Famitsu.

Bildene viser en hel del:
- nye kjøretøy, som The Elephant og et nytt flygende fartøy (human). Se posten over til Endre for mer info.
- Forge, editoren hvor man f.eks. bestemmer hvor våpen spawnes
- Brute Crawler (eller var det Prowler?)
- Elite's kan også modifiseres
- Første bilde av Epitaf (MP-map)
 
Å fy faen dette var gledelig. Men.. vet ikke om jeg gidder å ha med mer enn to kompiser på første gjennomgang, da skal vi lane. Ser for meg å ha med tre andre når jeg spiller gjennom på det vanskeligeste derimot. :D
 
D

Doctor Downs

Gjest
Nå skal jeg bli den første til å si at jeg syntes E3-traileren var kjip, og presenterte altfor lite nytt i forhold til forige generasjons innslag. Musikken var dessuten bare en dårlig versjon av den i kunngjøringsteaseren (som var helt nydelig). Gadd så vidt å spille ferdig campaign på toeren, så jeg begynner å tvile på at jeg gidder å kjøpe dette på releasen hvis jeg ikke har veldig lite å gjøre da. Eneste fristende så langt for min del er 4p co-op.

...

:whistling:
 
Ah, fantastiske nyheter. :)

Dette øker levetiden til campaign radikalt for min del.