Den offisielle Halo 3-tråden [X360]

Novastrum

Feminist-elitist
Jeg får frysninger av hvor tacky Legendary Edition ser ut. :grine:
 
faen så jeg har lyst på den der!! :elsk:
 
D

Deleted member 91

Gjest
Mjeh. Vurderte det selv, men så tenkte jeg etter hvor ofte jeg egentlig så på bonusdisken til Halo 2 (én gang), så jeg tror jeg går for standardversjonen. At hjelmen ser tacky ut, som Nova sier, hjelper heller ikke noe særlig. Ikke har jeg særlig plass til den heller ... Da slipper jeg mest sannsynlig å forhåndsbestille også, og kan heller bare plukke med meg spillet fra hylla der det er billigst. :)

4-player co-op ser derimot helt utrolig ut. Forhåpentligvis blir ikke hele vanskelighetsgraden knust i sønder av at man nå er fire ganger den styrken man egentlig skal være, men det gjenstår vel å se.
 
Går for Collector's Edition jeg, utgaven i mellom av vanlig og supersamleversjon. Forhåndsbestiller i byen, så sykler jeg ned grytidlig dagen spillet kommer. Forhåpentligvis har jeg fri da, eller spart opp fleksitid slik at jeg kan ta en fridag. Hvis ikke... da er jeg vel syk eller noe. :D
 

Endre

Ødela forumet
Hvis dere har lyst til å lese en digital utgave av EGM med all Halo 3-informasjonen, kan dere gjøre det her. Det forutsetter at dere mekker en konto (bare e-post og passord), og laster ned et program for å lese bladet, men det er i det minste gratis.
 

Endre

Ødela forumet
Jeg husker ikke om det har blitt nevnt før, men etter at man har spilt ferdig et brett i Halo 3, enten alene eller med venner, kan man spille det igjen for å samle poeng. Poengene får man ved å drepe folk på tøffe måter (granat i trynet, headshots, slå ned folk, kjøre over folk), eller ved å klare brettet så fort som mulig (det er sikkert andre variabler vi ikke vet om òg). Man kan også få mer poeng (multiplier) ved å handikappe seg selv med "hodeskaller", som kan gjøre ting som å ... ikke la deg kaste granater, eller tvinge deg til å starte fra siste checkpoint hvis du eller kameratene dine dør i co-op. De beste poengsummene dine lagres for hvert brett, og blir tilgjengelige på Bnet for sammenligning med andre.

Siden det også finnes spesielle skulder-, brystplater og hjelmer til flerspillerdelen, som man kan få fra enspillerdelen, kan det tenkes at man får disse ved å nå bestemte poengsummer. Det vil i så fall minne en del om cheats i GoldenEye. :)
 

K999

Keystone State Of Mind
I iz wacked up about 4-co-op. :D Vi er tre her hos meg som spiller på launch, og vi hadde tenkt å bare bytte på tur, men nå går det fint. :) Hvis det blir mye extra, sånn som Endre forklarer så blir det wack shit, mye bonus da.
 
Tror holdbarheten på H3 har steget betraktelig i manges øyne nå ja. :D

Mountain Dew brus skal bestilles fra statene!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ah, se da blir saken en helt annen. Tenker min online-tid med Halo 3 blir brukt på co-op, siden jeg nå skal kjøpe spillet. :)
 
26. sept?! Jeg trodde Halo 3 kom i november jeg! Hjeeelp! Noen som vet hvor jeg kan bestille Limited Collector's Edition? Noen som allerede har bestilt? :v:
 
Hehe, selv betalte jeg bare 799,- for Legendary på Zailor. :p

Er langt fra sikkert jeg får et eksemplar dog. Bungie har meldt om stor etterspørsel og at de sikkert forsvinner med en gang. Har pratet med Zailor, og det er ganske mange som hadde bestilt allerede da. Selv om jeg ligger langt oppe på listen kunne han ikke garantere noe, da han ikke vet hvor mange de får inn.

Krysser fingrene.