Den offisielle Halo 3-tråden [X360]

SITAT(Egle @ 15.08.07, 18.49) 77392
Jeg også bestilte fra Zailor, men betalte 969,-. Når bestilte du, Mongis?
[/b]
I løpet av de første dagene den ble lagt ut for salg, derav prisen. Mener det var i begynnelsen eller midten av juni. Ringte rett etter for å sjekke opp noe, og jeg var blant de 15 første, men han kunne likevel ikke garantere at alle fikk. Førstemann til mølla prinsippet gjelder i hvert fall.
 
Sjekket akkurat datoen på bestillingen min, 10-07-2007. Vi må nesten bare håpe at de får inn nok til å dekke etterspørselen.
Skal ringe Zailor igjen et par uker før release og høre hvordan det går. Det er først da de sender inn bestilling til leverandør og får vite hvor mange de får inn.

Siden jeg likevel er innom, nytt multiplayermap offentliggjort.

 

Kilik

Lokal moderator
I anledning lanseringen har Microsoft samlet TNT-gitarist Ronni Le Tekrø og Sølvguttene for å framføre musikk fra Halo-serien den 28. september i Jakobkirken i Oslo.

Dette er et arrangementet for fansen, og vil naturligvis være åpent for alle. Detaljer om hvor og når billettene blir tilgjengelig vil vi komme tilbake til om litt, forteller Silje Thoresen i Microsoft til Dagbladet.no.
 
Korea makes the worst H3-trailer.

Har ikke så mye med Halo 3 å gjøre da men det er Master Chief i alle fall :hehe:
Play-Asia sendte meg denne flotte leken idag.
 

Endre

Ødela forumet
Jeg håper det var greit at jeg oppdaterte førstesiden med en del informasjon, Mongis. Tenkte å redigere inn litt mer, i tillegg til bilder, men det får bli litt senere. Bare to uker igjen nå!
 
D

Deleted member 91

Gjest
Ah, and so it begins. Da antar jeg kan klargjøre det først som sist:

Spoilere av Halo3 fører til umiddelbar permban.

At plottet slippes løs på nettet er uungåelig, men vi kan gjøre hva vi kan på SG for å hindre at folk får det spoilet her. :)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Jeg har forhåndsbestilt spillet fra en norsk nettbutikk, noen som vet om nettbutikker pleier å sende ut spillet før release sånn at man har dem akkurat på releasedatoen? Bestilte fra Zailor.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Runda akkurat Halo 3, og det er dritspennende på slutten når du finner ut at Master Chief egentlig er Optimus Prime i forkledning.
 
SITAT(Houseman @ 15.09.07, 00.29) 81940
Jeg har forhåndsbestilt spillet fra en norsk nettbutikk, noen som vet om nettbutikker pleier å sende ut spillet før release sånn at man har dem akkurat på releasedatoen? Bestilte fra Zailor.
[/b]
Snakket med Zailor for et par dager siden. De har ikke hørt noe om en eventuell utsettelse eller leveringsproblemer, så om alt klaffer skal vi ha spillet før eller på releasedagen. Dette kunne han selvsagt ikke 100% garantere, men det ser lovende ut hittil. Forhåpentligvis skulle de ankomme Zailor før neste helg ble jeg fortalt.

Skal holde dere oppdatert, jeg må ringe de neste uke igjen uansett.