Den offisielle Halo 3-tråden [X360]

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen


Okay, driver og skal få tak i den siste hodeskallen nå (gjett hvilken). Problemet er det at det står sånn cirka tre forskjellige guides på nett. Jeg har lest en som sier at man må hoppe gjennom ring 4,6,5,4,5,3 og så 4, og jeg har lest en som lister ørten forskjellige ringer. Har prøvd litt, dreit meg ut, så jeg sjekka etter flere guides. Nå... er jeg bare forvirra. Jeg veit det er mange her som har fått IWHBYD-skallen, så... opplys meg. Den rekkefølgen jeg har sett flest ganger (sammen med den over) er: 4,5,6,5,7,6,5,4,1,2,3,2,7,2,1,3,4,6,7,5,4,6,5,4,5,3,4. Er noen av disse riktige? :(
 
Kanskje noen minispoilere for de som ennå ikke har kommet seg igjennom campaign:

Den siste er riktig. Hopp i vei, men det tar en stund...
Husk at du må fjerne all flooden først.

Redigert: eller så har alle andre rett, så dreit meg meg ut når jeg brukte 15-20 min. på å hoppe igjennom alle de ringene.

Dette vet du sikkert, men hodeskallen dukker altså opp til høyre for brua ved profetefyren (eller hva han nå var...hvordan var historien igjen?)
 
SITAT(Yetipants @ 05.10.07, 14.23) 84403


Okay, driver og skal få tak i den siste hodeskallen nå (gjett hvilken). Problemet er det at det står sånn cirka tre forskjellige guides på nett. Jeg har lest en som sier at man må hoppe gjennom ring 4,6,5,4,5,3 og så 4, og jeg har lest en som lister ørten forskjellige ringer. Har prøvd litt, dreit meg ut, så jeg sjekka etter flere guides. Nå... er jeg bare forvirra. Jeg veit det er mange her som har fått IWHBYD-skallen, så... opplys meg. Den rekkefølgen jeg har sett flest ganger (sammen med den over) er: 4,5,6,5,7,6,5,4,1,2,3,2,7,2,1,3,4,6,7,5,4,6,5,4,5,3,4. Er noen av disse riktige? :(
[/b]

4 6 5 4 5 3 4 Fant jeg på wikipedia, som jeg regner med den beste kilden på akkurat det her. Du kan ta lengre versoner også, men denne her er alt du trenger tydligvis
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jada, bare ta den siste delen der. Hvis det ikke funker har du gjort et eller annet feil. Pass på at du har god klarering når du hopper gjennom ringene så burde det ordne seg.
 
På forrige side her spoiler Tyrion siste bane, skal ikke det straffes? Sikkert noen her som ikke har spilt gjennom, sjangsen er liten, men de får det likevel spoile. Jeg var happy som faen da jeg oppdaga at spillet sluttet akkurat slik det gjør, og det er ikke noe en bør spoile.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Vanligvis hadde jeg vært enig, men jeg klarer ikke riste fra meg tanken at de som faktisk bryr seg om enspillerdelen allerede har spilt igjennom dem. De som ennå ikke har gjort seg ferdig kan ikke bry seg så altfor mye, tror jeg. Det er ikke akkurat Bioshock-lengde og kvalitetsnivå på sakene her: Vi snakker vel under 10 timer totalt, og de fleste spiller Halo for selve brettene, og ikke historien uansett.


Ang. omtalen til Yahtzee: Mehhh. Jeg visste mer eller mindre hva jeg kom til (hvis det ikke er Psychonauts eller en eller annen indieperle får det deng, ihvertfall om det er på konsoll), men nå føltes det ganske tvunget også. Jeg er enig i mesteparten av tingene han sier om enspillerdelen, og det er vel og bra det, men når han fullstendig avfeier størstedelen av spillet (flerspillerkomponentet, altså) blir det litt tynt.
 
SITAT(Revan @ 05.10.07, 18.41) 84444
På forrige side her spoiler Tyrion siste bane, skal ikke det straffes? Sikkert noen her som ikke har spilt gjennom, sjangsen er liten, men de får det likevel spoile. Jeg var happy som faen da jeg oppdaga at spillet sluttet akkurat slik det gjør, og det er ikke noe en bør spoile.
[/b]

Hvis du ser litt etter så spoiler jeg ikke noe som helst, bare bemerker rævbanen, men siden du skal bleyse det så sinnsykt så kommer sikkert flere til å bemerke seg det enn det ville ha gjort hvis du ikke hadde brydd deg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(Nicholas @ 05.10.07, 18.48) 84445
Ang. omtalen til Yahtzee: Mehhh. Jeg visste mer eller mindre hva jeg kom til (hvis det ikke er Psychonauts eller en eller annen indieperle får det deng, ihvertfall om det er på konsoll), men nå føltes det ganske tvunget også. Jeg er enig i mesteparten av tingene han sier om enspillerdelen, og det er vel og bra det, men når han fullstendig avfeier størstedelen av spillet (flerspillerkomponentet, altså) blir det litt tynt.[/b]
"World of Warcraft har ingen enspillerdel, og jeg og mange med meg driter i multiplayer, så hva faen er dette? 0/10."

Når det er sagt, forventa jeg meg mer av enspillerdelen i Halo 3. En slutt som ikke var et langt antiklimaks, for eksempel. Samma det, kommer til å more meg stort med flerspillerdelen framover, og det hadde jeg ærlig talt ikke regna med. Forge er sakene sine, men de kunne godt ha lagt inn noen plattformer og sånt, slik at man kunne lage sine egne bygninger. Prøvde meg på å utsmykke Sandtrap med noen tårn i går, og det gikk dårlig.

PS: Spilte gjennom The Covenant på nytt i går, og da fant jeg ut at jeg - på min første runde gjennom spillet, på Heroic - skaffa meg langt mer pes enn strengt tatt nødvendig. I den siste kampen før man går inn i kontrollsenteret, fikk jeg ikke med meg at jeg kunne raske med meg en Hornet. Dermed brukte jeg cirka tredve forsøk på å klare hele fighten med en Mongoose med en rakettmongo bakpå. Det ble en del utskjelling av diverse etniske grupper da, kan jeg avsløre. :v:
 
D

Deleted member 91

Gjest
SITAT(Yetipants @ 05.10.07, 22.14) 84460
"World of Warcraft har ingen enspillerdel, og jeg og mange med meg driter i multiplayer, så hva faen er dette? 0/10."
[/b]
Nettopp.

SITAT
Når det er sagt, forventa jeg meg mer av enspillerdelen i Halo 3. En slutt som ikke var et langt antiklimaks, for eksempel. Samma det, kommer til å more meg stort med flerspillerdelen framover, og det hadde jeg ærlig talt ikke regna med. Forge er sakene sine, men de kunne godt ha lagt inn noen plattformer og sånt, slik at man kunne lage sine egne bygninger. Prøvde meg på å utsmykke Sandtrap med noen tårn i går, og det gikk dårlig.[/b]
Mje. Det hadde vært litt imponerende om de faktisk drepte Master Chief, men at de ikke turte er ikke overraskende i det hele tatt. Utover det syns jeg saker og ting ble greit nok oppsummert, og den siste boka (Ghosts of Onyx, tror jeg var tittelen) utdyper visstnok litt på det lille ekstra du får se når du fullfører spillet på Legendary, om du er interessert i den slags. Litt irriterende med et par tråder her og der som ikke heeelt går opp (noe Flood-greier eksempelvis), men hei, det var ihvertfall ikke noe på størrelse med Halo 2.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg får si at jeg gir en lang, god faen i historien i Halo-spillene, spesielt når de må skrive bøker og drit for å fortelle hele. Hva med å, jeg veit ikke, presentere hele historien i spillene når dere har hatt tre hele spill å gjøre det på? Herrejemini. En annen ting som kunne vært greit, hadde vært å hyre noen som klarer å skrive figurer som ikke bare har ett enkelt personlighetstrekk. Usj.

Sånn ellers, Jeg Ville Ha Vært Pappa'n Din i boks. Takk for tips, det var det som skulle til. :)
 
SITAT(Yetipants @ 05.10.07, 23.47) 84469
Jeg får si at jeg gir en lang, god faen i historien i Halo-spillene, spesielt når de må skrive bøker og drit for å fortelle hele. Hva med å, jeg veit ikke, presentere hele historien i spillene når dere har hatt tre hele spill å gjøre det på? Herrejemini. En annen ting som kunne vært greit, hadde vært å hyre noen som klarer å skrive figurer som ikke bare har ett enkelt personlighetstrekk. Usj.

Sånn ellers, Jeg Ville Ha Vært Pappa'n Din i boks. Takk for tips, det var det som skulle til. :)
[/b]

Herlig du har vel heit Hayabusa armour som Captain Tyrio du nå da ;) Synes ikke den daddy skullen var så vanskelig egentlig, var værre med den du måtte grenade hoppe deg til platået på the ark egentlig, skulle likt å se de som klarte å finne alle skullsene uten guide. Særlig den i Floodgate med han karen som hopper fra taket.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vel, noen må jo ha skrevet guidene, eller hur?

Sånn ellers har jeg noen Hayabusa-deler på rustningen nå, bare ikke den stygge hjelmen. Fysj.
 
SITAT(Yetipants @ 06.10.07, 00.18) 84476
Vel, noen må jo ha skrevet guidene, eller hur?

Sånn ellers har jeg noen Hayabusa-deler på rustningen nå, bare ikke den stygge hjelmen. Fysj.
[/b]

Hmm får man ikke alle delene samtidig da? Jeg fikk ihvertfall det, skal ikke se bort fra at det er en stygg liten halo3 progamerer som har vært utro mot selskapet for å dra mere damer som ligner på Kortana, og skrevet den første guiden. For noen av de skullsa er bare utenklig fæle og få tak i.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg mente at jeg ikke bruker hjelmen, fordi den er så sabla fæl. :p
 
SITAT(Yetipants @ 06.10.07, 00.42) 84483
Jeg mente at jeg ikke bruker hjelmen, fordi den er så sabla fæl. :p
[/b]

okei, den er fæl ja, men greit og ha likevel, selv om det har blitt veldig mange som bruker den i det siste. Gleder meg til jeg får den siste armouren, som krever at man får alle achivementsene i spillet, tror ikke det blir så lett :p
 
Bungie oppdaterer:
SITAT
* Big Team Battle matches are now 16-player affairs.
* In the Team Slayer playlist, the appearance of Shotty Snipers has been greatly reduced.
* Now, when players veto Shotty Snipers, the game that results from the veto will not be Shotty Snipers.
* In one-sided VIP matches, the attacking team will now see a waypoint for the VIP they are hunting.
* In Lone Wolves, Slayer gametypes will appear more frequently. [/b]
Whoho, 16-spiller BTB er oppe!
 

K999

Keystone State Of Mind
Jævla kuk skull.

Jeg og en venn gjorde den IWHYBKUKTINGEN i går, og når jeg hadde den i hånda, så trykket jeg bare "End game" så har jeg den ikke. Har ikke prøvd etterpå engang igjen, LEVELEN ER SÅ JÆVLA STOR. :argh:
 
Var på tide også da. Kunne vært enklere å velge type matcher, er ikke helt komfortabel med matchmaking systemet. Men man får i det minste velge motstandere med ålreit connection. Dette er undervurdert i konsoll spill uheldigvis.
 
D

Deleted member 91

Gjest
SITAT(DiRTY D @ 09.10.07, 23.00) 84910
Dette er undervurdert i konsoll spill uheldigvis.
[/b]
lol konsoll :rulleøyne: :rulleøyne: :v:

Flott med oppdatering da gitt. Syns jeg merka mindre Shotty Snipers tidligere idag, så da var det nok det. Forhåpentligvis er BTB sånn rimelig stødig nå også (i H2 gikk det nesten ikke an å spille seriøst, uheldigvis), 6vs6 gikk jo tross alt nesten ålreit.
 
SITAT(Nicholas @ 09.10.07, 21.03) 84912
lol konsoll :rulleøyne: :rulleøyne: :v:

Flott med oppdatering da gitt. Syns jeg merka mindre Shotty Snipers tidligere idag, så da var det nok det. Forhåpentligvis er BTB sånn rimelig stødig nå også (i H2 gikk det nesten ikke an å spille seriøst, uheldigvis), 6vs6 gikk jo tross alt nesten ålreit.
[/b]
Ok, spill generelt da. Men jeg føler at konsoll eiere får mindre valgfrihet i forhold til PC spillere.