Den offisielle Halo 3-tråden [X360]

Jeg har hørt snakk om en ny dokumentar, og denne Brutes-filmen. Hvor finner jeg dem, uten å måtte registrere meg and shit?
 
..men du har tid til å henge her hele dagen.
 
Har ikke hengt her så lenge, men jeg er alltid pålogget, derfor det ser ut som om jeg er her.. alltid. Men det er jeg som regel.

Halo 3 traileren som viste hvordan Brutes oppfører seg var rå. Fy faen som jeg gleder meg til å løpe i skrekk fra han der svære bruten med kølla på Legendary. :D
 

Lodin

Der Waaaah
Bildene har gått over bandwithen og det eneste filmene viser er en fyr som går over en ås og en fyr som svinger litt forran en dør...
Hadde virkelig Bungie dævva av å gi oss noe konkret å bite i? Slutt å leke deilige! :argh:
 
Skyt meg, men jeg synes det (lille) vi så var meget lovende til å være pre-alpha. Spesielt lyssettingen ser bra ut. Gleder meg til å teste den nye Assault Riflen (MA5C) for første gang. :)

Link til en annen side, H3DA, som har bilder som funker. De har forøvrig også en 8-siders analyse/omtale av "Et Tu, Brute"-traileren!
 

Lodin

Der Waaaah
De greide å få 8 sider ut av av brute traileren... De valgte å fortsette å kalle den et tu brute... De aner ikke hva i faen "Et tu brute?" betyr... ?
 
:eng101: Det er en referanse til sitatet «Også du, Brutus?», som Julius Caesar sa til sin sønn, som forådte ham.
 
Noen som har tenkt å kjøpe seg betanøkkel til Halo 3 da, hvor du får med Crackdown på kjøpet? Sikkert gammelt nytt for de aller fleste, men det har ikke vært nevnt tidligere i tråden ser jeg. Uansett, les mer om hvordan å komme seg inn i betaen her.

Det er også en ny artikkel oppe hos Bungie.net nå, som tar for seg et av de nye kjøretøyene i spillet, nemlig The Mongoose. Masse informasjon i tillegg til opptil flere bilder. :)
 
D

Deleted member 91

Gjest
Er det blitt bekreftet at europeiske versjonen av Crackdown også skal inneholde betanøkkel? Jeg hadde tenkt å kjøpe spillet uansett (siden det ser mad awesome ut og sånt), men hvis det er sant som du sier så skal jeg se titte litt etter en utgave med betanøkkel.
 
Det går jeg ut ifra Nicholas, siden det står følgende:

SITAT
3.) The third opportunity exists in the form of a key available as a part of the Xbox 360 game "Crackdown" and is currently open to anyone worldwide.[/b]
Men ville ikke ha kjøpt det over nett, siden det bare er enkelte eksemplarer som har nøkkel. Det skal stå på forsiden av coveret. Så et bilde en plass, men husker ikke hvor i farten.
 
Hmmm.. vet ikke helt. Crackdown. Ser ikke helt det store i det, og betanøkkel, det betyr ikke så mye for meg. Det er ikke så eksklusivt som det burde vært.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Du burde jo være glad, uten den muligheten hadde du aldri fått være med i betaen(aldersgrensen jeg sikter til her). Crackdown så rimelig meh ut helt først, men jeg har sett litt videoer fra det og kan si at jeg ser underholdningspotensialet. Virker moro, hadde sikkert plukket det opp hvis jeg fant det på tilbud(og eide en 360, selvsagt).
 
Crackdown har jeg gledet meg til i 1 år nå så jeg kjøper spillet for å spille Crackdown. Det at en Halo 3 betanøkkel følger med er bare et stort pluss. :elsk: