Den offisielle Halo 3-tråden [X360]

Utrolig at folk blir helt fra seg fordi PS3 koster 6000 spenn mens det er helt ok å betale 130 dollar for Halo 3. Jeez louise lissom.
 
Blir vel helst for spesielt interesserte. Tror ikke massene kommer til å kjøpe denne utgaven. Spesielt ikke de som syter over prisen på PS3 ;)
 
D

Deleted member 1518

Gjest
SITAT(sheriffen @ 17.03.07, 16.56) 57013
Utrolig at folk blir helt fra seg fordi PS3 koster 6000 spenn mens det er helt ok å betale 130 dollar for Halo 3. Jeez louise lissom.
[/b]
Jajoja. Men det blir jo ikke det samme. Du velger å betale så mye for Halo 3. Du får ikke et dårligere spill om du betaler 500 kroner. Jeg ga 5000 kroner til sammen for helt ny Xbox 360 Premium og helt ny Wii. Prisen må jo kunne sammenlignes. Det er jo ikke sånn at Halo 3 koster 2043210,32 kroner.
 
Gamer.no melder at de veildende prisene på Halo 3 blir:

Vanlig versjon: 599,-
"Limited" Collector's Edition: 699,-
Legendary Edition: 1399,-

Om dette stemmer kommer jeg nok ikke til å ta meg råd til hjelmen. Den ble litt dyrere enn forventet. 130 USD tilsvarer jo ikke mer enn i underkant av 800 NOK. Prisen her hjemme høres ut som et ran. Tror jeg må gå for LCE-versjonen.
 

Lodin

Der Waaaah
Er ikke overaska over at prisen ligger på det nivået. Sånne byster pleier jo å være rimlig dyre selv når de bare er i plast og når du atpåtil døtter en masse spill inni øker det. :p
 
A Legend in the Making

En liten reportasje av Bungie som viser oss hvordan Legendary Edition av Halo 3 produseres. Mange interessante bilder, og noe nytt også. For eksempel har denne vært i "produksjon" i over 2 år(!). Det produseres også 36 000 enheter i uken, og planlegger å øke til 40 000 når spillet lanseres. Ser ikke ut som at denne hjelmen blir så limited likevel. :p
 
Planen min er å forhåndsbestille Collector's Edition, og plukke med meg hjelmen om et års tid for 500 kroner eller noe. :D
 
I

impywimpy

Gjest
Siden PS3 visstnok kurerer kreft for 6000 raske, ser jeg ikke bort fra at vi står foran en skikkelig sjokknyhet. Halo 3 - Legendary Edition kommer med HIV-vaksine? Bare Microsoft vet.
 
Hvorfor har ikke hjelmen innebygd mic? ... Jeg liker å leve meg inn i ting. :elsk:





Var det bare jeg som lo litt?
 
Ja såklart, men det hadde jo vært en morsom tanke. :(
 
Halo 3 Beta kommer 16.mai!! :D :D

Halo 3's multiplayer beta will go live on 16th May at 1pm GMT and run until 7th June at 7.59am GMT, Microsoft said this morning.

The maps available will be Snowbound, High Ground and Valhalla, while you'll get to pootle around in the Mongoose all-terrain vehicle, using the new Assault Rifle, the Brute Spiker, the Spartan Laser and Spike Grenades to take one another out.


kilde
 
Skulle til å poste det samme.

Glad jeg har Crackdown på vei i posten. :) Hadde håpet på at den skulle bli tilgjengelig noe lengre, siden jeg rundt de tidene er opptatt med enten eksamenslesing eller jobbing.

Last forresten ned den nye vidocen her, som viser litt multiplayer. Også tilgjengelig på Marketplace. Har ikke sett den selv enda, men den skal avsløre hva X-knappen brukes til, og det skal også denne gangen være fra alpha-builden(så ikke forvent supergrafikk).
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Grafikken var jo flott den. Halo 2, bare med langt bedre teksturer, partikkeleffekter og HDR-belysning? Ja takk.
Liker også at de har biffet opp ting som stikkflammer, eksplosjoner og slikt. Lydsiden(sånn utenom musikken) har alltid vært en smule svak i Halo-serien, selv om Halo 2 hadde en del spennende ting på gang.