Den offisielle Halo 3-tråden [X360]

Forhåndsbetaling av Gold måneder? er det ikke det man gjør når man kjøper 1mnd, 3mnd eller 12mnd med Live da?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
SITAT(Novastrum @ 25.09.07, 15.43) 83316
(...) hvis jeg etterpå hadde sluppet å sitte i tre kvarter å forsøke å overbevise en fyr som snakker gebrokkent engelsk om at jeg faktisk er den personen jeg er for å kansellere Live-abbonementer. Slik som sist, da jeg skulle teste betaen. Hva er det som skal være så forbanna vanskelig med en unsubscribe-knapp i marketplace? Evt. forhåndsbetaling av gold-måneder?
[/b]
Enig. Mye bra å si om Xbox Live, men de gjør det så vanskelig for folk å avslutte medlemsskapet at det virker som om de regner med at folk ikke gidder og bare lar det gå. Jeg sendte mailer og ringte for å få avsluttet abonnementet til den gamle Xbox-en, uten at noe av det første fram, og til slutt sperret jeg bare VISA-kortet som kontoen var koblet til for å få en slutt på faenskapet. Og da begynte Microsoft å sende mailer om at kredittkortinformasjonen ikke stemte og at jeg måtte legge inn ny, sikkert en 10-12 ganger etter at fristen hadde gått ut med ujevne mellomrom. De tar ikke et nei for et nei.

Hazen: De månedene man betaler for er egentlig en innmelding i et løpende abonnement som det er vanskelig å komme ut av. Det burde finnes "engangskort" som gjaldt for en periode og så sluttet, men det tjener jo ikke Microsoft like mye penger på.
 
SITAT(Hazen @ 25.09.07, 16.09) 83317
Forhåndsbetaling av Gold måneder? er det ikke det man gjør når man kjøper 1mnd, 3mnd eller 12mnd med Live da?
[/b]
Er i hvert fall det jeg har brukt til nå. Kjøpte et slikt 12 måneders kort på Elkjøp da jeg fikk konsollen, og denne perioden har akkurat gått ut. Så nå har jeg fornyet med enda en slik kode. Kjøpte nemlig en 12 måneders kode på eBay til 340 kroner. :)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Jeg kjøpte også et sånt 12 måneders kort, og har fått beskjed av Microsoft nå at de kommer til å ta betalt av meg for 12 nye måneder snart. Men jeg ser nå at det går an å komme den fornyelsen i forkjøpet ved å kjøpe et nytt kort før perioden går ut:

SITAT
Medlemskapet fornyes automatisk til Årlig medlemskap til prisen som gjelder på det tidspunktet, med mindre du fornyer eller sier opp før medlemskapet utgår.[/b]
Da kan det jo være penger å spare på å kjøpe koder på eBay. Fornyelse av 12 måneder koster 499,-.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
Absoluttspill med rask levering. Fikk mitt eksemplar idag!

LE plata lå på plass i min.
 
Scifi-spill appelerer ikke til meg i det minste. Halo er fjortisspill.
 
SITAT(Endre @ 25.09.07, 17.50) 83327
Lyst til å bli forumsjef på Spillegal?[/b]
Hold kjeft.

SITAT(Morbo @ 25.09.07, 17.52) 83330
Men Call of Duty 1, 2 og 3 (som jeg vet du er glad i) spilles bare av smarte og velutdannede menn over 20?[/b]
Har jeg ikke sagt noe om. COD er i det minste realistisk, noe man ikke kan si om Halo.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
Ikke forferdelig realistisk å slakte ned 10000000,2 nazier med manpower.

Hvilken versjon Aleks?
 
SITAT(Torulv @ 25.09.07, 18.07) 83335
Hvilken versjon Aleks?
[/b]
Standard :elsk:

Mistenker likevel at det heller har noe å gjøre med at jeg bestilte med postordre og at dermed posten bruker en ekstra dag på å gi meg en sånn hentelapp. Those bastards! :grine:
 
Settingen er satt til ekte hendelser i de spillene. Det gjør dem ikke realistiske. Jeg vil faktisk påstå at Halo-spillene er langt mer troverdige, da esensielle gameplay-elementer som healing osv. kan forklares gjennom at spillet er satt til en fiktiv setting. Call of Duty-spillene later som de er realistiske, og det er vel egentlig bare bra, for hvor morsomt ville det vært å delta i en faktisk realistisk framstilling av en krig?

Jeg hater Halo som et fenomen. All promoteringen, hypen og dekningen spillene får gir meg nesten avsmak på hele greia. Spillene i seg selv er veldig ålreite. En venn av meg vant Legendary Edition av Halo 3 i en GH2-konkurranse og skal kjøpe seg 360 på fredag, gleder meg til å spille co-op med han =) Det går å spille det på én konsoll, ja?

Edit: igjen ment til Laredo.
 
Jeg får vel slenge meg inn i rekken av SG-ere som skal plukke opp spillet i morgen. Ser frem til å spille en god stund i morgen, dette er vel det eneste spillet hittil i år jeg faktisk har sett frem til og som jeg antakelig kommer til å bruke litt tid på. Sånn går det når spillinteressen synker til bunns i det o' dype hav. :)
 
Men nå må vi alle huske på at når Jani skal spille et spill skikkelig mye, og spessielt de han har sett frem til i en god stund, så kjøper han det bare.
Når han kommer hjem, slenger han det i soffan og setter seg litt på Spillegal eller hva han måtte finne på å gjøre for noe, og etter noen måneder kommer han på at han ikke har spilt det og selger x-boxen og venter noen åt til et bra PS3 spill kommer ut også kjøper han det for en tusenlapp og en halv.

Anyways. Faen, så jeg gleder meg til Campaign. Se hva som skjer med Master Chief og crewet hans. HEIA!
 
Halo 3 Game discen min lå løs med en skummel ripe i seg i CE-boksen min da jeg åpna. Hva skal jeg gjøre? Spille og se om det funker, eller sende inn eller noe? Vil helst beholde CE-boksen da. Den andre discen lå perfekt på plass. Hmmm... hva anbefaler dere? Kan jeg spille til spillet eventuelt klikker, og så sende inn da? Får jeg erstatta CDen? Ikke min feil at driten hang så jævla løst.

:(

Glem det. Discen er faenmeg unplayable. Hva gjør jeg? Ringer Abosluttspill eller MS?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
hit og les om hvordan Absoluttspill håndterer returvarer. Tenker du må sende dem en mail om problemet og så sende spillet i retur i emballasjen du fikk det i til den adressa som står der, så sender de deg en ny kopi.

EDIT: Eller bare skriv ut returskjemaet til MS som Aleks linker til under. Kanskje enklere og like greit.
 
To ukers leveringstid? Piss of, crappy cover-designers! Herregud så lamt.

Nei, blir standard edition på meg i mellomtida. Faen for en skuffelse.
 
Du kan jo muligens høre med Elkjøp om garantien deres (30 dagers returrett) gjelder på spill også, så du kan "låne" et spill der mens du venter på å få fiksa CE-utgaven.