Den offisielle Halo 3-tråden [X360]

Kjeft mafagga.

En Dude på Nintendoforumet fikk akkurat sitt eksemplar fra platekompaniet.
 
Dere har sikkert allerede sett disse, men jeg poster dem likevel:


Jeg likte virkelig Finish the Fight-kampanjen de kjørte før, men dette er noe helt annet. Jeg får en sånn Battle of Serenity-følelse av det hele, og det varmer faktisk. Gleder meg til å tro på fredag.
 
Jeg er ikke helt oppdatert på historien i de to forrige Halo-spillene. Noen som kjapt kan refreshe mitt memory anngående historien, og hvem som er ute etter hva og sånt? :p
 

K999

Keystone State Of Mind
Gå 1 eller 2 sider back, så har Mongis linket til alle filmene i Halo spillene til nå, og tekst, så du kan lese deg fram.


Edit: Det var vist i et annet emne.

Edit 2: Nei, det er i dette emnet, bare gå 3-4 sider bak.
 
Nu har jeg storkost meg med mitt eksemplar som Platekompaniet sendte ut overraskende tidlig :D

Spillet er ikke særlig revolusjonerende, men lever opp til forventningene.. for min del.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Det er vel ingen som forlanger revolusjoner hele tiden, så lenge det faktisk er moro å spille så er det vel greit.
 
Da er min Legendary Edition endelig sendt fra Zailor. Skeptisk på om jeg får den til onsdag, siden den blir sendt med Color Line fra Danmark(?) og at jeg bor på Vestlandet.

Til dere andre som bestilte dere, jeg ser på Gamer-forumet at Zailor melder om store problemer angående denne utgivelsen. Norge og Storbritania skal angivelig bare fått 80 eksemplarer hver. Vet at de har bestilt fra en del leverandører for å sikre seg, så forhåpentligvis dukker det opp flere leveranser etterhvert. Saken er nå at de ikke har nok til å dekke etterspørselen.
 
Skal jeg være helt ærlig så kan jeg skjønne kritikken. Jeg måtte bla frem den gamle Halo 2 anmeldelsen til Gamespot fra da det kom... og dem ga spillet virkelig 9.4, noe jeg syntes er helt helt på jordet. Halo 3 virker som en solid pakke, og det tviler jeg ikke på. Men alle inntrykk og det som blir sagt i anmeldelsene tyder jo på at de kjører safe på det gode gamle. Så om mann ser på andre oppfølgere til spill som har kommet med et brak, så er utvikligen på scoren de gir spillene en helt annet.

Gleder meg vilt til Halo 3, men jeg skjønner virkelig ikke helt det over ville oppstyret rundt det.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Av en eller annen merkelig grunn så er Halo-spillene unnskyldt fra å repetere seg selv hele tiden. MGS3 fikk f. Eks mye trekk for lite forandring og endte med en karakter på 8,6. Halo 3 repeterer seg selv like mye, hvis ikke mer og ender på 9,5.
Tror jeg dropper hele Halo 3, synes Halo 1 og 2 er fadeser og begge rangerer blant tidenes mest oppskrytte spill.
Sånn, da har jeg gjort min whining for Halo 3. Sees igjen dersom det blir et Halo 4 :D