Den sosiale analogspilltråden (Snapchat-nicks ITT)

Andor ser veldig bra ut. Vurderte det leeeenge, stod mellom det og Robinson Crusoe. Endte på sistnevnte og angrer ikke på det, men Andor frister fortsatt.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Gårsdagens spill endte på samme måte som det forrige, nemlig med at vi mistet håpet omtrent halvveis i historien (dette går jo ikke an!) men likevel klarte å fullføre i den ellevte time med nød og neppe! Jeg synes altså spillet er ganske genialt, for det er åpenbart konstruert slik at det alltid blir et race mot tiden, enten man velger å gruse ned alle kreaturene eller gå for objectives. At spillet er laget etter Mario-Kart-prinsippet var ikke så lett å skjønne da vi i første historie furtet fordi vi ikke hadde tid til å beseire alle fiendene. Jeg var også skeptisk til noen items og rasenes spesialevner, som ved første øyekast virker ganske underwhelming, helt til du innser hvor mye en gratis bevegelse egentlig har å si. Tight spill, tight spill. Farg meg begeistret :) Det har min anbefaling!
 

demake

Seksuelt godteri

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Slang innom Outland for endelig å kjøpe Risk Legacy siden jeg var i Oslo-traktene i dag. Gjett hva, de hadde det ikke.

Så jeg kjøpte Mage Wars.



Skal testes i morra, forventningene står i taket. I taket!
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Testa Cards against Humanity med Jante, SirkusMartin, Mjau og Fru Mjau idag. Det var virkelig noe
 

demake

Seksuelt godteri
Jeg, Jarle, Oma, MortenKombat, Waloran, Kim og Alek hadde også gamenite i går. Hva spilte vi? Jo, først så ladet vi opp med tre runder Space Alert som var jævlig lulzete. En jævla clusterfuck av en rom-tragedie. Kim ser ut vinduet, Morten fikk ikke til å se ut vinduet, Alek går feil og løper på veggene mens jeg herper opp den ene siden av romskipet og tusler rolig vekk så ingen ser meg. Og alle glemte å disable skjermspareren på skipet så alt gikk til helvete!
Så gikk vi over til Game of Thrones som tok laaaang tid så vi spilte bare et halvt spill. Jeg digget det, men Oma var ikke enig så han maste bare om The Resistance i ett kjør. Morten gruste meg og Jarle ganske tidlig i spillet og det tok så lang tid før vi fikk nye tropper at vi ble parkert på sisteplass. Waloran og Alek rotta seg sammen selvsagt og Kim ble vår alliert. Jeg elsker mekanikken med at man legger skjulte ordrer, i tillegg til auksjonsmekanikken for bestemming av turordre, og shiz.
Emil vant etter halftime og Oma fikk viljen sin og det ble The Resistance Avalon til det ble alt for seint. Det eier som alltid og denne gangen var vi 7 stykker så vi slengte med enda en rolle, Oberon, den blinde spionen. Trur det ble sendt snaps av en overstadig beruset Oma.
 

demake

Seksuelt godteri
Nei. Jeg sendte dem en epost for noen dager siden og bestillingen min hadde forsvunnet på et vis. De hadde fått betalingen, men ikke info om hvem som skulle ha spillet og hvor det skulle sendes. De hadde ventet på at noen skulle ta kontakt om det, så de sendte spillet av gårde med en gang :D Så nå er det på vei i allefall.
 

demake

Seksuelt godteri
Bilder må til.

Set phazers to phail! (Space Alert)
ImageUploadedByTapatalk1390137017.086712.jpg

ImageUploadedByTapatalk1390137028.069092.jpg


Ektesnakk, la oss hardkjerne det opp i denne morra! (A Game of Thrones)
ImageUploadedByTapatalk1390137075.685581.jpg

ImageUploadedByTapatalk1390137083.852251.jpg

ImageUploadedByTapatalk1390137100.785949.jpg


Edit: Legg merke til at Oma har et Warhammer-bord. Det er vanskelig å vaske spy av dem.
 

oma

Village Drunk
Jeg var nok bare litt for full til Tronespillings, og for giret på å spille Resistance med 7 ^^

PS: Om man sier "ektesnakk" som substitutt for "real talk", da syns jeg man skal si "ektetid" som substitutt for "real time".

PPS: Det var bare noe jeg tenkte på da.
 

demake

Seksuelt godteri
NÅ GÅR DU OVER STREKEN!!!
 

demake

Seksuelt godteri
Ja, men Oma er mongo og sverger til "ektetid". Vi hadde en opphetet diskusjon om dette i går, der sterke faens meninger og filosofiske brannfakler ble kastet.
 

oma

Village Drunk
EKTETID!

BTW, ser folk snakker om Magic, Netrunner og HS her. Er det noen her som har erfaring med Yomi? Kortspillet til David Sirlin? Jeg har fått litt erfaring med å ha spilt med en venn av meg og jeg liker det ganske godt. Første ting først: Det er ikke ett samlekort-spill. Kjøper man en "deck" så har man alle kortene man trenger for å kunne spille det. Man kan til gjengjeld spille 20 forskjellige decks om man vil prøve noe nytt. Det er også 54 forskjellige kort i en deck så det er nok av variasjoner å komme opp i.

Kan anbefales for folk som liker: Stein/saks/papir og slåssespill ^^