Jeg, Jarle, Oma, MortenKombat, Waloran, Kim og Alek hadde også gamenite i går. Hva spilte vi? Jo, først så ladet vi opp med tre runder Space Alert som var jævlig lulzete. En jævla clusterfuck av en rom-tragedie. Kim ser ut vinduet, Morten fikk ikke til å se ut vinduet, Alek går feil og løper på veggene mens jeg herper opp den ene siden av romskipet og tusler rolig vekk så ingen ser meg. Og alle glemte å disable skjermspareren på skipet så alt gikk til helvete!
Så gikk vi over til Game of Thrones som tok laaaang tid så vi spilte bare et halvt spill. Jeg digget det, men Oma var ikke enig så han maste bare om The Resistance i ett kjør. Morten gruste meg og Jarle ganske tidlig i spillet og det tok så lang tid før vi fikk nye tropper at vi ble parkert på sisteplass. Waloran og Alek rotta seg sammen selvsagt og Kim ble vår alliert. Jeg elsker mekanikken med at man legger skjulte ordrer, i tillegg til auksjonsmekanikken for bestemming av turordre, og shiz.
Emil vant etter halftime og Oma fikk viljen sin og det ble The Resistance Avalon til det ble alt for seint. Det eier som alltid og denne gangen var vi 7 stykker så vi slengte med enda en rolle, Oberon, den blinde spionen. Trur det ble sendt snaps av en overstadig beruset Oma.