Den sosiale analogspilltråden (Snapchat-nicks ITT)

oma

Village Drunk
Jeg knuste konjakglass med whiskey i og stakk av med demake sitt eksemplar av ONUW fordi jeg var så full. Spillkvelder er beste kvelder.
 

demake

Seksuelt godteri
Og Nova fikk poppa brettspillkirsebæret sitt.

ImageUploadedByTapatalk1410761542.365186.jpg
 

demake

Seksuelt godteri
Total fuckin hardcore.
 

oma

Village Drunk
Vi var 1 terningkast fra å redde alle, men så raste huset sammen på oss.
 

demake

Seksuelt godteri
På fredag så reiser Analog-Ludologisk Institutt på studietur hit.



For vi skal nemlig utnytte lokalbefolkningen og høste inn ananas til opprøret tar oss!




Det er tid for en helaften med Archipelago, og vi har greenroom og gopro, så vi kan søppelsnakke hverandre og fortelle våre innerste hemmeligheter om hvordan vi skal regjere over øygruppen. Directors Cut forventes til et promperom nær deg, i løpet av høsten.

...stranden skal flyte gult med ananassaft!
 

demake

Seksuelt godteri
Til helvete med deg, kak!
 

oma

Village Drunk
I går. Filmingen ble vel ikke nødvendigvis en suksess. Men vi fikk orden på en del ting som gjør at når vi filmer Space Opera Battles neste helg, så er vi mer forberedt.

Archipelago var veldig moro.

Også spilte vi Mystery Express med litt feile regler, fordi oma oma oma.

Ellers var det sukess :D
 

oma

Village Drunk
Så der ja, fyrt i peisen og alt. Den annanasen tok jeg en bit av, og det er det jeg sier om den saken.

Ellers har jeg blitt introdusert til Android Netrunner. Det virker uendelig mye gøyere enn Magic, men jeg forstår ingenting av flyten i den spillen. Hva skal ICEs når, når skal ting på servere og hvordan får styrer jeg økonomi? Blæsh. Jeg tror jeg blir nødt til å nettdekke til jeg forstår hva jeg prøver å gjøre. (Yomi er fremdeles den beste 2 player kort spillen)
 

demake

Seksuelt godteri
Vi kan ta en runde Netrunner på onsdag. Skal jeg ta med en deck eller har du?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Its very very what?