Den sosiale Warhammer Online-tråden

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#21
RPS har undersøkt akkurat den saken med open beta litt nøye siden det har kommet fem-seks forskjellige beskjeder fra EA, GOA (UK-distributør) og Koch (resten av EU-distributør). Dette her går for å være siste ord i saken.
 
#23
Må vel si WAR har fått en forrykende start! Geniene i GOA tenkte det var lurt å åpne opp muligheten for å aktivere open beta keyen samme dag som serverene åpnet og dette resulterte i at alt gikk til helvete, åpnet i går og jeg har fortsatt ikke fått aktivert keyen min. Hva man enn prøver å gjøre ender opp i en error 414. Tror Mythic burde vurdere noen som tar ting mer seriøst enn fuckings franskmenn.

Og sånn btw la en side jeg ikke husker navnet på nå ut 50 000 open beta keys rett før helga.
 
#24
Open beta er et annent navn for stress-test. Meningen er ikke at alle skal ha det gøy og spille gratis og ha super fun tyme, de skal teste grenser og se hva som skjer når de bryter grensene.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#25
Fikk en beta key fra Fileplay, har lasta ned og installerer driten nå. Håper jeg får jakta på litt hekser mellom serverkræsjene og lagspikesa.

Har validert betakeyen min, men jeg må vel lage en konto også?
 
#26
Open beta er et annent navn for stress-test. Meningen er ikke at alle skal ha det gøy og spille gratis og ha super fun tyme, de skal teste grenser og se hva som skjer når de bryter grensene.
Joda, men hvorfor gikk det så greit i USA og Australia? Det er jo et sjakktrekk i seg selv å la flere ti tusener sitte å vente i en halv evighet for en fuckings email som sier gratulerer beta keyen din er aktivert!.

Selv har jeg ventet i 26 timer på en jævla mail og enda ikke fått den, dette er jo rett og slett amatørmessig når det å sende ut mail til folk skal bli et problem. Stress-testen burde vært å teste serverene ikke se hva som skjer om man lar folk registerere, aktivere, patche og spille på en og samme gang. Det burde si seg selv at vil gå til helvete.

Men når alt kommer til alt har hvertfall GOA gått public og unnskyldt seg på det sterkeste både til spillerene og Mythic, som mest sannsynlig har kjeftet dem huden full for å drite på oss spillere og ikke komme med noen forklaringer på problemene før dagen etterpå. Selvom de presterte å si at emailene kom til å ta mellom 1 til 2 timer mens folk allerede hadde ventet i nærmere 6.

Skulle tro Mythic lærte etter at GOA dreit seg ut kraftig med DAoC også.
 
#28
Nerdragen hjalp nok, nå har så og si alle access selvom de ikke har fått bekreftelsen på mail. Og spillet er fantastisk! Hvertfall hittil.
 
#30
Jeg brukte beta klienten, tror nok det er det raskeste alternativet
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#31
Er det muligheter for password retrieval på siden nå? Husker ikke passordet til en konto jeg lagde for over 1 år siden. Genialt å stenge account sidene sine...
 
#32
Det er det ikke. Jepp, det er sånn GOA oppererer, tar ikke ting seriøst og tror sidene deres skal takle at alle spillerene skal registrere seg på samme dag som de åpnet serverene.
 
#33
Så kan jeg logge på med en beta konto jeg laga for et par måneder siden? Følger null med, men om det er åpen beta kan jeg jo like greit prøve det.
 
#34
Så lenge du har en open beta key så kan du nok det ja.
 
#35
Hm.. Jeg har faktisk ikke peiling på hva jeg har. Tror det var closed beta? Ah, glem det, nedlastinga var så treig at det ville tatt 3 døgn å laste ned dritten uansett.
 
#36
Closed beta gir deg hvertfall automatisk inngang til open beta.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#39
Spiller WAR stresstesten nå. Jeg crasher til desktop alt fra hvert 30. min til hvert 5. min. Koz.
 
#40
Kan jo også sies at du levler fortere av å pvpe eller Realm vs realm som det heter i WoW. Og man kan hoppe uti fra level 1. Det er også to forskjellige level-systemer. En som går generelt sett på vanlig xp som vi kjenner den fra WoW, der man kan bli level 40. Også er det RvR xp som man får av å kjøre battlegrounds eller open RvR som går til lvl 80. Men til gjengjeld får man da altså vanlig xp i tillegg når man RvRer.