Den sosiale Warhammer Online-tråden

#61
Ironbreaker fungerer i det minste jævlig bra som flag carrier:p
 
#62
Noen som vet om det er mulig å være enhver core/special/rare - unit i brettspillet på onlinespillet? innenfor rimelige grenser velogmerke
Kan ramse opp de classene som er mulige:


Dwarfs:

Engineer
Ironbreaker
Runepriest

Empire:

Bright Wizard
Witch Hunter
Warrior Priest

High Elves:

Swordmaster
Archmage
Shadow Warrior
White Lion

Greenskins:

Squig Herder
Shaman

Orcs:

Black orc

Chaos:

Chosen
Magus
Zealot
Marauder

Dark Elves:

Witch elf
Sorceress
Disciple of Khaine
 
#64
De tar ned innlogginga når de føler det blir for mye stress på serveren tror jeg. Eneste måte du kan "logge inn" på er å signe opp, tror jeg. :p
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#68
Av en eller annen grunn så funker ikke flashmuggen man skal kopiere. skriver riktig, men det er faen meg nekt. noen som har opplevd samme? lagt inn spillet og aktivert key.

Edit: aha, jeg er en idiot.

Edit2: Nei, account creation er idiot:(


 

Lodin

Der Waaaah
#69
Har akkurat kjøpt det på onlinesjappa til EA og det driver å laster ned. Så får vi se om detta er no særlig. *lese manual*
 
#70
Hvorfor i helvete koster digital distribusjon utgaven akkurat like mye som i butikkene? Hvorfor i helvete kunne ikke Direct2Drive få lov til å selge det til andre enn amerikanere eller kanadere?
 

Lodin

Der Waaaah
#71
Fordi EA er det grådigste firmaet. Sånn ellers må du passe på å backe up installasjonsfilene siden du bare leier muligheten til å laste det ned i seks måneder av dem. :rulleøyne:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#72
Og nå har du gitt dem pengene dine, så da lærte EA at jada, han Lodin synes det er helt i orden at vi holder på sånn, og faktisk så liker han det så godt at han gir oss penger for det. :(
 

oma

Village Drunk
#73
Virket ikke som om det er så kult å være greenskin, det er jo tross alt den rasen i spillet som har flest forskjellige (og morsomme) characters å velge mellom, men i spillet så er det bare to av dem? Huffa, men det høres ut som noe jeg kunne tenke meg å prøve en gang
 

Lodin

Der Waaaah
#74
:eng:Greenskins er rasen orker og gobliner faller under. De er uansett genmodifiserte rester fra en mye smartere rase som har stranda på dusteplaneten Warhammer fåregår på.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#75
Rank 16 Marauder nå. Synes spillet er ganske så morro, men fy så ubalansert det er mellom Order og Destruction. Trodde ikke mine egne øyne da jeg så Order holde 1 punkt på kartet, det varte vel i rundt 5 minutter.
Får de balansen i orden og kanskje merger noen av low population serverene tror jeg dette kan bli bra saker.
 
#76
Destruction er OP =( Etter et år som horde så var jeg litt lei hele "se så skummel jeg er" greia, og ville ha en ølglad dverg. Problemet som kommer med det er jo at jeg ender opp med jævla mange 'kiddies'.

'Hardcore' PvP'rs har det med å like å være stygge.

Ble også fortalt før jeg i det hele tatt prøvde spillet at "hurra, i dette spillet så er ikke alvene like homo som i WoW"... I beg to differ. Ser jo ikke forskjell på de når man velger mellom de forskjellige kjønnene.

By the way, mens jeg holder på vil jeg bare bruke anledningen til å si at alle andre spiller easymode, og at kun jeg, og jeg alene, spiller hardmode. Path of stone ironbreaker booyah.

:trollmann:
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#77
Førstevalget mitt var egentlig å spille Order Witch Hunter, men han jeg spiller sammen med ville spille Destruction så da ble det Marauder.
 
#78
Spiller greenskin Black Orc jeg da. Synes spillet er veldig gøy foreløpig. Særlig det at du kan levle opp på den måten som passer deg best, om det er pvp, questing eller whatever. Også synes jeg disse public quest greiene var en bra og enkel mini-boss vri.
 
#79
Må si meg enig med Lurtz her. Det finnes en tydelig ubalanse når det kommer til PvP mellom Order og Destruction og det ser ut til at det kommer ann på hva slags scenario man spiller. Merket at Destruction så og si eide hver gang i Nordenwatch, mens Stonetrolls Crossing var Order dominert, mens Destruction eier hardt i Greenskin vs. Dwarfs Tier 2 scenario(husker ikke helt navnet) Greia er at Order har tilgang til mer roots og knockbacks enn destruction har tidlig i spillet, dermed får de et overtak når det kommer til flag carrier oppdrag. Det ser også ut til at Order har mer appelerende healere enn Destruction har. Prøv å stjel flagget til en ironbreaker mens han har ørten runepriests som support mens vi har en shaman eller zealot vi må dele på:p

Men ting går som oftest veien i rene player kill scenarios der destruction har mer dps å gi ut. Men gleder meg til å se hvordan det blir i end game når forhåpentligvis ting blir mer balansert, regner vel også med at det blir litt mer tweaking senere. Men en god ting er at dette spillet hvertfall har innhold og ikke er like tomt og meningsløst som AoC. Og ser man bort i fra køene for å komme inn på noen servere så er køene til diverse scenarios helt fantastisk raske og gir full PvP action så fort man måtte ønske det.

Jeg ble forøvrig glad når jeg dinget rank 18 i går og fikk root break skill med marauderen min:D