Den sosiale Warhammer Online-tråden

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#41
Jeg har en rank 6 Witch Hunter som ser ut som Cournel Custard. Dye-systemet og pvp-levelling eier ganske hardt. Jeg hadde virkelig kost meg med dette hvis ikke spillet kræsja hele fuckings tida.

Synd at jeg ikke får ny PC før tidligst om en måned.
 
#42
Har nå en rank 11 Marauder som også eier hardt, dessuten har jeg et øye som stikker ut av brystet pluss at å morphe armen er cool.
 
#44
JEG VIL SPILLE GRATIS NÅ GI MEG ALT NÅ GRATIS MED EN GANG DET SKAL VÆRE DET BESTE GI MEG DET GRATIS
 
#47
Japps, hvertfall de fleste som kjører WoW greit og det burde være de fleste.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#49
Kanskje fordi Vista trenger mer RAM for å kjøre i utgangspunktet, veit ikke jeg.
 
#50
Hm.. Homseriet nekter å la meg logge inn på patcheren, kanskje det er fordi jeg aldri faktisk tok i bruk den closed beta invitasjonen min. Men men, googla litt lett, men det virker håpløst, noen ubrukte beta keys some ligger og slenger noen plass?
 
#51
Beta keys funker ikke nå lengere. Du må enten ha CE key eller SE pre-order key. Er forøvrig køer fra milde helvete da de ikke har raisa pop-cappen til makismale enda. tidligere i dag var det rundt 800 i kø på serveren vår med ventetid på rundt 2timer. Det er jo i bunn og grunn fordi GOA vil spre folk rundt på de forskjellige serverene og vil sette cappen høyere gjennom de neste dagene.
 
#54
Launchen går greit hittil hvertfall. Har vært noe dritt med serverene av og til, men det er vel omtrent som forventet og ting vil nok stabilisere seg etterhvert. Har nådd rank 15 nå og storkoser meg. Dette er virkelig noe annet enn WoW og AoC. Og det er masse gøy! Selvom factionsa er en smule ubalansert.
 
#55
Noen som har hatt problemer med å få confirmation mail fra WAR? fetteren min har registrert seg, men får ikke mail med aktivering.. Kommer liksom ikke noen veg.
 
#56
Virker veldig bra så langt, men er jo bare rank 5. Koser meg litt med crafting professions. Som virker jævla artig i WAR.

Karak Eight Heights er serveren jeg spiller på.
 
#57
Jeg spiller på Karak Eight Peaks. Forøvrig en overbefolka server som har de største køene. Men guilden ville dit da det var veldig mange gode gamle DAoC guilds som skulle dit. Spiller da forøvrig en Marauder som er dritgøy:D
 
#58
Gamet egentlig på en annen server, men så var det en RL kompis av meg som hadde rolla Order på KEH. Så da rerolla jeg der med han.

Dwarf ironbreaker. Tåler jævla mye kan det virke som, men sparker relativt dårlig fra seg i pvp. Mulig det blir bedre litt høyere opp i ranks.
 

oma

Village Drunk
#60
dwarf ironbreakers er noen av de tøffeste figurene i brettspillet, hells yeah

Noen som vet om det er mulig å være enhver core/special/rare - unit i brettspillet på onlinespillet? innenfor rimelige grenser velogmerke