Den sosiale World of Warcraft-tråden

Jeg lurte på om dere kunne være så snille å hjelpe meg med å finne en perfekt toolbar, eller oppsett.
Har en Hunter lvl 37 med masse rot på toolbaren. Eventuelle forslag fra dere selv eller andre hadde vært perfekt. :)
 
bartender3 er teh shit for tiden, beste baren du får tak i synes nå jeg. Kan gjøre hva du vil med den.

Som Lurtz har sagt tidligere, alle ACE addons eier.
 
Føler hvertfall at jeg har lastet ned ubrukelige mods etter patchen, selvom de skulle være fungerende, var i BWL i går og det poppet opp feilmeldinger i hytt og gevær:sukk:

Føler også at guilden vår får rimelig nedsatt progress nå som maintanken vår har gått fury og folk sliter litt med å komme inn i gamet igjen etter den forrige patchen. Klarte ikke en gang å komme til ebonroc før raidet var over:sukk:
 
SITAT(Eivind @ 11.12.06, 15.39) 41131
bartender3 er teh shit for tiden, beste baren du får tak i synes nå jeg. Kan gjøre hva du vil med den.

Som Lurtz har sagt tidligere, alle ACE addons eier.
[/b]
Fungerer den etter patchinga?
 
Bartender3 funker ja
 
Maximum: Var du ute og heltet avisa klokka 13:00 i dag? Da så jeg deg.

Anyways. Kosespilling skal bli... kos, og det skal jeg nok få til, men ellers spiller jeg på magen min.

17:00-21:00 som var "spilletiden"?
 
Rar bug. Skru av padding på bars, er et sted på options der, jeg får ihvertfall ikke den buggen



Endelig, svar tiger har jeg drømt om siden PvP systemet kom. :elsk:
 
SITAT(Affable @ 11.12.06, 16.14) 41144
Maximum: Var du ute og heltet avisa klokka 13:00 i dag? Da så jeg deg.

Anyways. Kosespilling skal bli... kos, og det skal jeg nok få til, men ellers spiller jeg på magen min.

17:00-21:00 som var "spilletiden"?
[/b]
Haha, det var jeg faktisk affable! Selvom det var null avis med godt over en kg reklame :argh:
 
:D Vurderte å rope "Maximum!" Men turte liksom ikke. :p

Stod utenfor OSebakken med ei lyshåra jente og en gutt. Jeg var han høye.
 
Jeg har nådd level 57 med min undead mage, og har relativt bra gear føler jeg. Critter rundt 1200+ med normale frostbolts. Nærmer meg også nok honor points til å kjøpe Warlord Shoulders, og deretter går jeg for Spellbladet.

Anyhu, jeg sliter skikkelig med å levle. Orker bare ikke sitte meg ned og få tak i de 190k-ene jeg trenger til level nå, for å så slite meg igjennom nye 190+20k.. Og deretter de 230000 man trenger for level 60. Noen som har noen idéer til hva jeg kan gjøre for å gjøre det litt mer underholdene å spille? Har ikke stort annet å ta meg til for tiden. XD, *avhengig*
 
SITAT(Affable @ 11.12.06, 20.12) 41192
:D Vurderte å rope "Maximum!" Men turte liksom ikke. :p

Stod utenfor OSebakken med ei lyshåra jente og en gutt. Jeg var han høye.
[/b]
Haha, jeg vet ikke helt hva jeg hadde gjort om du hadde ropt det nei:p
Er du tilfeldigvis en høy blond gutt?
 
Maximum: Det stemmer. :D

Og Calath: Mange LAN fikser den biffen. :p Eller betal eivind.
 
OMG! I dag kjenner jeg at jeg ikke kunne blitt mer skuffet og irritert, endelig dropper Drake Talon Pauldrons og alle i guilden gratuelerer meg på forhånd, så kommer en paladin og sier need, han har mer dkp enn meg selvfølgelig og ingen får snakket han ut av det og ingen offiserer har baller nok til å ignorere needen hans... Vel jeg gjorde hvertfall det eneste riktige quitta spillet og sa ifra på forumet at jeg ikke kommer til å raide mer istede for å skjelle ut den jævla idioten av en paladin :grr:

Det føles godt å raide BWL hver eneste uke i mange mange måneder når en nykomling kommer inn og tar godene du har hatt som mål og som for oss dropper like mye som TF bindingsene:sukk: