Den sosiale World of Warcraft-tråden

SITAT(Evehr @ 01.04.07, 14.32) 59195
Grinding fra 1 til 60+ er faktisk ikke så bra som folk tror - jeg levlet med to andre hvorav en grindet hele veien, en Questet opp til 50 og så grindet resten til 60 og jeg questet hele veien til 60.
Resultatet ble at han som grindet hele veien brukte nesten tre ganger så lang tid som jeg brukte og han som questet og så gikk over til å grinde, brukte ett par dager mer i /played.
[/b]
Eneste det beviser er at du ikke er flink til å grinde. :D

(6 dager, 17 timer og 24 sekunder /played på min huntard fra 1-60, skulle gjerne backa med screenshot, men konto er solgt og spillet avinstallert for lenge siden :( )
 
Et kjapt spørsmål?
Er denne verdt tiden å bruke på å få tak i?
Har vært i Blackrock Depths 1 gang og den dropper visst av en boss som er 1/5 bosser som spawner der på samme sted.
Jeg lurte kort og godt på om det er noen chest piece som er bedre enn den? Og lettere å få tak i.
 
Skal du twinke på 59, så skaff den.

Skal du levle, så får du bedre greens av mobs i Outland.

Skal du levle, får du også bedre greens av quests i Outland.

Har du ikke TBC, kjøp det og levl i Outland. :)
 
I TBC kan du få greens som er bedre enn epic, selv om de har lavere level.

Sånn er den saken. Fargen på utstyret i TBC er uvesentlig, for lilla er ikke bedre enn blått og blått er ikke bedre en grønt.

Heldigvis er grønt bedre enn grått, faen meg helt utrulig at de fikk til det.
 
Sukk, dette her starter å bli kjedelig, TBC blir stadig mer og mer en skuff.

Vi tok ned gruul for en uke siden, og .. vel .. hvorfor nerfet de han? Når alle vet hva de skal gjøre så er dette her pinlig, samme gjelder vel egentlig high king, når en gjeng old PvP klarer å ha "bra" pve progress på en måned .. ja.

Edit .FITTE, 12 arenapoeng unna staffen haha.

Jeg mener, jeg har tatt så mye heroic nå at jeg starter å bli lei av det, karazthan er kjedelig og enkelt, har vært med på alle bossene (2 LOCKOUTS) i karazthan minus nightbane (jobbet de gangene) og ENDA har det ikke dropet EN cloth!!!!!!!!!!!! Alså, straks revered i fucking karaztan jo ! Fikk skuldre og trashwaist for leeenge siden, men etter det .. har ikke noe cloth bare droppet.

Vi har meele group og caster group, i caster groupen har vi en rogue, warrior og druid .. samt en paladin healer og shammy elemental/heal. Paladinen og roguen vår har bare karazthan drops(mer eller mindre) Jeg har enda ikke fått en dritt siden vi startet med de gruppene.
 
Karazhan er faen meg verdens kjedeligste drittinstance.

Synes alt trashet har tatt vekk det som er moro med wow.
BWL var perfekt. Hvorfor måtte de phøkke opp det :(
 
Såvidt jeg har fortstått skal blizz nerfe trashet i kara, noe jeg ser på som positivt, mens andre syntes det er neger...
 
SITAT(Crizpy @ 07.04.07, 23.14) 59914
Hvorfor i helvete skal du synes det er neger?
[/b]
Jeg skrev at jeg syntes det var positivt jeg da... men at noen syntes det er neger...
 
hehie alle, nå er jeg og min søster endelig lvl 60 :D
og vi har skaffa epic mount og, selv om vi måtte låne 100g av en kamerat >.<
så nå må vi betale det tilbake, og trenger råd till å tjene rask guld. .
og outland var sinnsykt tøfft btw,
hade bra naturen kaller :)
 
Bilder av søstern din. Raske penger.
 
>.<

ok men noen som vet om en veldig enkel action bar addon?
trenger bare 8 nye ruter till åsette spellene mine, og det virker umulig p finne en enkel action bar addon
for alle jeg har prøvd omredigerer hele driten så det er helt stygt ut og rart
husker en ven nav meg spillte med en slik addon han kunne bare legge till en bar hvor han ville på skjermen i tilleg till di orginale
ikke en som endrer på hele driten som bongos og bartender >.<