Den sosiale World of Warcraft-tråden

Ja, fordi will of the forsaken er jo ikke bare den beste racialen i spillet. :rulleøyne:
 
SITAT(Duke @ 28.03.07, 20.01) 58594
Jeg har spilt på stormscale siden kukksugeren Lurtz spurte om vi skulle mekke char sammen, jeg var da alliance og han pratet hull i hodet mitt om WOTF blabla, etter mange servers tok vi stormscale, jeg fortsatte og plutselig så sluttet han og mekket en ny en på alliance.

Men trives as hell på denne serveren.
[/b]
Aha, så da kan jeg whispere deg og plage deg med masse ting:D
 
Vet ikke folk at det er horde som gjelder?

Nå nærmer jeg meg lovlig fort min første lvl 60 (er lvl 55 på god vei til 56 as we speak). :D
Men så er jo ikke det like stort lenger, så jeg må vel dra meg ned til butikken å skaffe meg TBC.

Hvor lang tid tar det ca. fra lvl 60 til lvl 70? Har fått et inntrykk at det ikke går så sakte som en skulle tro.
 
Jeg brukte lang tid, ca 3 uker, men var flere i guilden som var 70 allerede etter en uke ca...
 
Ok, da var det jeg forestilte meg også.

Noen flere enn meg som opplever en sinnsyk lagg? Har 12000 ms på Grim Batol. :blunk:
 
Vet det er en del folk som er forbi 60 her, så jeg tenkte skulle spørre om eventuelle tips for min hunter som nå er lvl 56 og quests begynner å bli litt lite av på samme tid som jeg er lei det. Noen gode instancer jeg burde ta? Med tanke på på exp farming og drops for en hunter.
 
Veldig få som gidder å ta instancer rundt den levelen, så du kommer til å kaste bort altfor mye tid på å finne group osv. Gjør som Aslak sier, kom deg til outland. Deretter går det jævlig fort til 60, og da kan du gjøre ramparts.
 
Grinding fra 1 til 60+ er faktisk ikke så bra som folk tror - jeg levlet med to andre hvorav en grindet hele veien, en Questet opp til 50 og så grindet resten til 60 og jeg questet hele veien til 60.
Resultatet ble at han som grindet hele veien brukte nesten tre ganger så lang tid som jeg brukte og han som questet og så gikk over til å grinde, brukte ett par dager mer i /played.
 
SITAT(Variabel @ 01.04.07, 15.50) 59190
Grind hele veien fra 1 til 70 som jeg gjorde.
[/b]
Er du dum eller? Grinding er faen meg det kjedeligste som fins og da foretrekker jeg heller å gjøre quests eller å prøve å fikse grupper til instancer. Det er vanskelig men ikke umulig.
For min del skal det være morsomt å spille og hadde jeg grinda så tror jeg ikke hadde fortsettet særlig med WoW.