Den sosiale World of Warcraft-tråden

Bra, Neocon...

Jeg ga en naturfag-stil til en i klassen i går mot at han lvlet warroren min fra lvl 54 til 60, så den 11. Juni skal jeg, ifølge vår muntlige avtale, ha en lvl 60 warrior. Skal bli kos.

Bra diil for meg, må jeg si.
Så er det bare outlands, som jeg tror kommer til å gå unna, iallefall etter hva jeg har hørt, og jeg har en kammerat som jeg kan lvle med og, gleder meg. WEEE!

Jeg bare lurte på, hva skjer i hunter verdenen...
Hvordan har de det for tiden osv. osv. osv.

Dritt.

Var det ikke for missdirect så tror jeg ikke at vi ville se hunters i end-game PvE eller no. -.-
Er kanskje den klassen som er verre enn mage/rogues ? i PvE for tiden, uten våre taxi/water specc så foretrekker raids for det meste warlocks og shadowpriests for tiden. -.- Er sykt hvor imba den classen har blitt. Konkurransen er uten tvil stor, selv elemental shammys blir etterspurt for tiden. Som jeg elsker totemsa dems!

Warriors er fortsatt brukbare dem, dominerer group PvP og gjør det jævla bra som dps-fury i PvE, så har vi jo tanking. :)

Så hunter for tiden er bare PvP altså?

Hunter i pvp, den var god. :D

Hunter er den mest gimpa klassen i wow, uten tvil. Men med utrolig bra gear kan de måle seg på dps med gimpspec.

Vel, hunter har fortsatt MAD DPS i PvP, noe helt sinnsykt, var jo en periode dem var altfor overpowered sammen med locks.

Tingen er vel at folk har lært seg deathzonen dems, men fortsatt takler jeg ikke BM hunters, immun for all slags CC. D;

Jeg personlig mener at Hunter er veldig brukbare i PvP, men jeg vil ikke ha en hunter på 5v5 teamet mitt. :p

SITAT(Duke @ 01.06.07, 11.50) 68625
men jeg vil ikke ha en hunter på 5v5 teamet mitt. :p
[/b]
Nettop.

SITAT(Duke @ 01.06.07, 11.50) 68625
Vel, hunter har fortsatt MAD DPS i PvP, noe helt sinnsykt, var jo en periode dem var altfor overpowered sammen med locks.

Tingen er vel at folk har lært seg deathzonen dems, men fortsatt takler jeg ikke BM hunters, immun for all slags CC. D;

Jeg personlig mener at Hunter er veldig brukbare i PvP, men jeg vil ikke ha en hunter på 5v5 teamet mitt. :p
[/b]
You can't resist my Moogyver babz

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Hunters er seriøst ikke så ille i PvE som folk skal ha det til. De gjør respektabel dps, spesielt hvis de har en enhancement shaman i gruppen. Misdirection er også en meget god og brukbar skill, på enkelte bosser så å si obligatorisk. På Leotheras the blind f.eks er MD en jævlig stor fordel da beistet reseter aggro etter hver whirvelwind eller på Void reaver der man trenger 3-4 tanks høyest på aggro.
Problemet til hunters er ikke deres egen dps, det er deres utility i forhold til andre. Gi trueshot aura og Ferocious inspiration en liten buff så er de gode nok.

Kommer nåvel helt an på sammensetningen i raidet. I går kjørte vi med to hunters og vi har aldri gjort det så bra før som nå i karazhan. Skal ikke si at det var pga av hunters, men vi trakk ihvertfall ikke teamet ned. 4 Bosser på rundt 3 timer er godt gjort for en middelmådlig guild som oss.
Og både MM og ikke minst BM hunter er sykt gøy å spille PvP med.
I arena kjører jeg med en dr00d og en shadowpriest, null stress.

Vi tok hele Kara på to og en halv time; første tre bosser med ni personer, og igjen så droppet ikke de jævla trial-fire buksene! SUKK! ca. 70% av det vi fant ble dissenchantet. Vurderer T4 buksene nå istedenfor.

Er så kjedelig å kjøre Kara bare for å få et-to item, men pytt pytt; kunne være like uheldig slik som Lurtz er med daggern.

SKAFF deg sword-skill! :p

Vi kjører heldigvis ett ganske greit setup når det kommer til Kara, vi skriver oss opp på en liste med det lootet vi trenger og er med på de bossene som dropper det og bytter plassene våre med andre på bosser som dropper loot man ikke trenger. Så da slipper man å være med gjennom hele raidet hvis man ikke trenger mye loot.

Drøyt, nå har faktisk Nihilium downa Illidan, spesielt syntes nå jeg. Med tanke på at gearet deres ikke helt samsvarer med vansklighetsgraden jeg ville trodd Illidan burde hatt...

Jepp. Det er helt på trynet.