Naxxramas kom på et bra tidspunkt synes jeg. Den ble released 6 måneder før TBC og var til nå det beste jeg har sett WoW levere. Det er synd at mange gikk glipp av den, men den holdt hardcoremengden i sjakk helt fram til expansion.
Black Temple virker rett og slett for lett. Det virker som om bosser som Four horsemen, Loatheb, Gothik the harvester og Kel`thuzad ikke er med der, med det mener jeg altså bosser som tilsynelatene ser helt jævlig vansklig ut pågrunn av at man må knekke en taktisk kode for å i det hele tatt ha en sjanse. Four horsemen er blant kremen av det Blizzard har gjort, vanvittig bra designet encounter som belønner taktikk over alt annet.
Hva planene til Blizzard er nå vet jeg ikke. Kael`thas sunstrider dør jo faktisk ikke når man dreper han (noe man får vite når man leverer inn "Verdant sphere" når han er død. Muligens de finner på noe med han. Hvis ikke så har de 1 Caverns of time på lur + de har sagt at de ønsker å gjøre noe med Grim Batol.