Den sosiale World of Warcraft-tråden

Og det værste er jo at det ser ut som, ut fra sida deres, hvertfall etter datoer, at Illidan ble tatt dagen etter de tok illidari council for første gang.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
De gjorde det. De clearet hele Black temple på 2 uker.

Det er riktignok snakk om eksepsjonelle spillere som så å si ikke gjør feil, men forsatt virker det litt for lett. Naxxramas og Kel`thuzad tok mange måneder å fullføre.
Spørsmålet mitt er hva de skal bedrive tiden med nå.
 
Enten så må de revulosjonere pvp-systemet, eller så kommer det vel en feit patch med et par raid-instancer til. Hvis ikke så sier de seg vel ferdig med wow. Skal de slutte å adde content så synes jeg ihvertfall at de burde slutte med avgiftene.

Nok en grunn til at jeg heller ville sett Naxxramas som en level 70, 40-man raid-instance istedenfor å stresse med å gi den ut rett før BC. Så kunne ihvertfall oss dødlige få oppleve en av de feteste bossene i spillet også.
 
Enig, syntes det var litt tafatt å lansere en stor ny raid instance bare måneder før TBC var tenkt å bli utgitt, det ble jo likevel utsatt, men uansett så var det litt bortkasta. Men jeg vil nok tro at det kommer en del fler tilleggspakker de neste årene, var et intervju jeg leste for en god stund siden der de ville prøve å utgi en tilleggspakke i året. Er nok ikke lenge før man ser lvl 100 folk som løper rundt i tier 15 armor:p
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Naxxramas kom på et bra tidspunkt synes jeg. Den ble released 6 måneder før TBC og var til nå det beste jeg har sett WoW levere. Det er synd at mange gikk glipp av den, men den holdt hardcoremengden i sjakk helt fram til expansion.
Black Temple virker rett og slett for lett. Det virker som om bosser som Four horsemen, Loatheb, Gothik the harvester og Kel`thuzad ikke er med der, med det mener jeg altså bosser som tilsynelatene ser helt jævlig vansklig ut pågrunn av at man må knekke en taktisk kode for å i det hele tatt ha en sjanse. Four horsemen er blant kremen av det Blizzard har gjort, vanvittig bra designet encounter som belønner taktikk over alt annet.

Hva planene til Blizzard er nå vet jeg ikke. Kael`thas sunstrider dør jo faktisk ikke når man dreper han (noe man får vite når man leverer inn "Verdant sphere" når han er død. Muligens de finner på noe med han. Hvis ikke så har de 1 Caverns of time på lur + de har sagt at de ønsker å gjøre noe med Grim Batol.
 
Men jeg lurer litt på forskjellige steder som jeg har sett, som f.eks Zul'aman og Uldum, Uldum ser jo spennende ut der den store døra står langs fjellet i Tanaris med kjempe-elites utenfor. Jeg er ikke så veldig god på Warcraft-lore, så muligens Uldum er noe som ble borte for lenge siden...
 
Joa. Lønner seg å lese et par posts før man skriver.
 
Tenkte jeg kunne bidra med noe nyttig her, ettersom de er nesten ingen som bryr seg om WoW lengre. :p

Fakta om den nye patchen som visstnok kommer senere i dag.

SITAT
World of Warcraft Client Patch 2.1.2

General

* Arena and Honor Rewards: As part of the inauguration of Season 2, the costs of all Arena items and Honor items has been reduced.
* Improved Mend Pet, Abolish Disease, and Abolish Poison no longer play sounds when there is nothing to dispel.
* Players can no longer fail with skinning at maximum skill.
* Spellcloth: Creating spellcloth will once again only summon one Angered Nether-wraith.
* Some new cooking recipes are available from Kylene in Shattrath City.
* A recipe for a superior resilience gem has been added and is rumored to be held by the residents of Halaa.
* Procs: Most procs are set to trigger only from spells which cost mana, but inadvertently disallowed spells which cost a percentage of base mana. That bug has been fixed and so such spells will now trigger many procs they did not previously trigger.[/b]
Mere her!

Dette ser lovende ut, selv om arena/honor gear blir enda mer tilgjenglig. Men det betyr at f.eks jeg som har spart opp litt av hvert kan få mere ut av det. :p
 
Grunnen til at arena og honor-setta blir billigere er at Sesong 2 av arena-greien kommer 13. juni. Da blir det nye items i tillegg til et epic honor set. Best å spare pointsa sier jeg deg.
 
Anngående arena, en venn av meg, som også er den beste warrioren jeg vet om, fikk en bug et par uker tilbake, som gjorde at han kunne spare opp arenapoeng, altså mer enn cappen på 5000. Han hadde i går 16000-ish og var klar for ny sesong.

Han hadde såklart bare fortalt dette til de nærmeste han kjente, altså de han pvper med til daglig. I går mista han 10k poeng fordi en eller annen kødd hadde reporta ham. Nå, spørsmålet er; hvem gjør sånt? Selvom man ikke liker fyren. :p
 
Folk som synes det er feil at han utnytter en bug til sin fordel? Blir vel noe i gata med Exploiting?
 
Hvordan er det exploting når han ikke kan gjøre noe med det? Her er det snakk om folk med 2600+ raiting, som har omtrent like behov for arenapoeng akkurat nå som dette forumet hadde bruk for en ny mod ( :kos: ).

Men ja, jeg synes fortsatt det er jævlig råttent, glad jeg ikke kjenner folk som ville gjort sånt.
 
Uansett om ha utnytter det eller ikke, er det jo ikke slik det var ment av blizzard. Blir som om du skulle fått 20k utbetalt ekstra i måneden fra det stedet du jobber, er jo feil uansett om noen sier det eller ikke.

Men de kan vel ikke ta pengene tilbake, da? Sålenge du tar de ut så fort du merker at du har fått for ye og sier du har brukt de, det funker.
 
La oss si at du ikke har lov til å ha mer enn 5000kr på kortet ditt. Av en eller annen merkelig grunn får du ha mer, og for tiden sparer du til en ny PC, så plutselig kommer det en dass og sladrer på deg.

Schnell in die gasskammer plx.
 
Har begynt på en Shadow Priest nå.

Plix show me levelingspec!

Lurtz eller noen av dere andre som kan det. :eek:
 
SITAT(Karl @ 07.06.07, 23.57) 69401
http://kotaku.com/gaming/it.s-evilution/wo...atch-266760.php

Interessant. Skal de buffe opp mange av bossene? Ble skikkelig overasket når jeg leste at Nihilum tok ned Illidan så fort. Han skulle liksom vær en stor, og utrolig sterk person, så går han ned fortere enn noen andre sistebosser.
[/b]
De skal nok ikke det, men leste et utdrag av en tråd med en fyr som var assosiert med blizzard om jeg ikke er helt på jordet og han sa at Nihlilium var dag ut og dag inn i black temple på PTR serveren de ukene den var oppe og fikk god trening, deessuten er nok de MYE flinkere til å analysere feila de gjør på bossene enn oss dødlige og vet hva som går galt og retter opp den feilen så det ikke skjer igjen. Og som han sa: "I'll leave you guys with a question. How many people posting in this thread that the Black Temple is too easy have killed a boss in Black Temple?"