Den sosiale World of Warcraft-tråden

Var litt overtrøtt så my bad når det gjelder å plukke ord, nytet var ikke ordet jeg var ute etter. =p

Markus Schulz - "Cause You Know (Is This the End) heter sangen, dritpen sang.

Og Drysc postet en post angående pvp guards :

It's not really "a punishment for trying to PvP", it's a restriction on where we want you to be able to PvP. Even then the restriction is fairly fluid, you could potentially get away, or harass someone a little. We don't feel it's necessary to have uncontrolled murdering and mayhem in a place that people may just want to check their mailbox. If you want to kill them wait until the guards can't see you. They're going to leave town eventually.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ahh, så den nå, og den bringte tilbake gode minner om pre-tbc WoW. Alt var så mye bedre i gamledager.
 
Det er ikke ofte jeg/andre gidder å poste pvp filmer som man finner på WCM, men en gang iblant kommer det noe som jeg føler for å poste.
Denne ligger på forsida til WCM og ikke uten grunn.

http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=76463

Fire mage med decent skill, men selve sukkerbiten er den herlige editen som er gjort i skikkelig Marvel style. Anbefales en titt, selv om alle sitter å powerlvler char's på AoC. :|

Vimeo stream funker fett btw.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Koselig vid, deilig å se noe annet en 41 frost for en gangs skyld, minner meg om Radikals baller elemental spec film som (nesten) aldri kom ut.
 
Sant det, frostmage i pvp filmer er litt oppbrukt. Jeg skulle gitt mye for en enhancement shammy pvp film. :p

Så noen rykter om s4? (vet svaret, men bare for å holde liv i tråden :( )
 
Er ikke så lett når Eivind ikke spiller wow nei? Zomg.
 
Nei, det er ikke så lett å holde liv i ett spill som er dørgende kjedelig for øyeblikket. :|
Blizzard har latt s3 holde på altfor lenge. Kompis av meg dinga 70 på roguen sin i starten av s3 og nå er han full s3 ? Det har ikke vært mulig i de forrige sesongene.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Jeg spillert fortsatt, men spillet er på et elendig nivå nå. Sunwell er en møkkainstance med mulig unntak av Kil`Jaeden, hele jævla instancen er basert på bosser som gjør heftig raid damage og må drepes fort, noe som har redusert healing til noe jeg kan gjøre med en arm og null tenking. Før handlet healing og å lære skademønstre, manakonservering, timing og valg av riktig rank. Jeg bruker 1 spell + totems nå.
Alt i alt synes jeg TBC har vært en elendig expansion pack, en ræva instance etter den andre. I tillegg har de klart å gjøre hele PvE delen mindre unik ved å introdusere "welfare epics" via arena, er altfor lett.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Chainheal spam er jo koz det da, nesten like tankeløst som hvordan man kan være en lock eller druid og leke sisten rundt søyler et par timer i uka og VINNE ARENA på pur ferdighet og utkonkurrering av all motstand YEAH WOW ESPORT
 
Huffameg.

Å vente på at Age of Conan skal bli hva funcom lovet oss, og ikke minst at de fikser den eneste klassen jeg har noe interesse av å spille, var ikke like gøy som jeg hadde trodd.

Veier pros and cons i wow og AoC for tiden, og gjør egentlig ikke mer enn å rett og slett savne WoW før TBC. (Såklart samtidig som jeg ser på denne filmen (<3 Duke)).

Har funnet en "grei" privat server som kjører WoW 1.12, grei som i at man begynner å skjønne hvorfor blizzard tørker støv av boksene sine hver onsdag morgen. Med tanke på playerbasen der, skjønner jeg ikke hvorfor det ikke har kommet noen 1.12 servere enda. Jeg er sikker på at de kunne fylt opp opp til to-tre servere både i US og EU med tanke på hvor mange som savner spillet slik det var.
Greit nok, TBC var en facelift WoW trengte, men kjedelig PvE hvor kun end tire (Black Temple og oppover) er/ser moro ut, er egentlig kun demotiverende. Nå har jeg kun opplevd content til og med Kael, og her var det lite eller ingenting jeg ikke hadde gjort før, da kan jeg like så godt gjøre det innenfor et regelsett jeg likte. 1.12 var perfeket på så mange områder i mine øyne, alle klasser klarte seg veldig bra.

Mens jeg skriver tar jeg meg selv i hvor homofilt det egentlig er å ikke akseptere at "The heydays" aldri kommer tilbake i noen sammenhenger, men det må fortsatt være lov å savne det. Alt dette kommer vel egentlig i at jeg alltid har vært fan av spill jeg virkelig kan sette meg inn i og perfeksjonere.
Sandboxer i WotLK for tiden, og områdene ser fine ut, og Death Knight talents er latterlig op. Rogue får blade flurry proc, og alle klasser blir bedre og bedre. Alikevel ser jeg kun for meg at vi går dypere inn i retningen TBC førte spillet, at vi nå holder oss til Azeroth holder egentlig ikke.
Alt i alt har expansions i alle MMO som kun booster level cap alltid vært noe jeg har sett ned på (hele "same shit new wrapping"-greia).

AoC er satt på hylla til det blir noe jeg kan like, WoW er ikke spillet jeg likte, og jeg har alt for mye tid. Selvom jeg leser en time om dagen, jobber og er minst like sosial som jeg alltid har vært.
Skal jeg være ærlig så blir jeg vel sugd inn i WoW igjen, rett og slett fordi jeg ikke synes singleplayer spill er verdt mer enn et par timer om det ikke står Half Life på det, multiplayer kun er gøy i godt selskap, men har liten holdbarhet for min del.

Uansett, skal se det ann litt. Men med tanke på at jeg nå har tilgang til opp til fem forskjellige wow-kontoer, og har to brukbare pcer i huset, vurderer jeg multiboxing som noe som kanskje vekker interessen igjen.

Og ja, Hakara; når/om du leser dette, er det bare å tenke tilbake til Sylvanas. Level 55 resto/holy druid/priest som eier 5+ og en level 60 lock ved The Bulwark. Bortsett fra Hunter questen, har jeg aldri hatt det så gøy i wow.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
:stupid:

Tar nok lenger enn et par måneder før Age of Conan er i stand til å tilfredstille meg. Så nå har jeg begynt å vende blikket mot WoW igjen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Mens jeg skriver tar jeg meg selv i hvor homofilt det egentlig er å ikke akseptere at "The heydays" aldri kommer tilbake i noen sammenhenger, men det må fortsatt være lov å savne det.
Ghost Dog skrev:
It is said that what is called the Spirit of an Age is something to which one cannot return. That this spirit gradually dissipates is due to the world's coming to an end. In the same way, a single year does not have just spring or summer. A single day, too, is the same. For this reason, although one would like to change today's world back to the spirit of one hundred years or more ago, it cannot be done. Thus it is important to make the best out of every generation.
Så, låner'u bort AoC-kontoen din, eller? I det samme jeg skriver dette innser jeg vel at jeg egentlig ikke gidder. Så, n/m. :p
 
Huffameg.

Uansett, skal se det ann litt. Men med tanke på at jeg nå har tilgang til opp til fem forskjellige wow-kontoer, og har to brukbare pcer i huset, vurderer jeg multiboxing som noe som kanskje vekker interessen igjen.

Og ja, Hakara; når/om du leser dette, er det bare å tenke tilbake til Sylvanas. Level 55 resto/holy druid/priest som eier 5+ og en level 60 lock ved The Bulwark. Bortsett fra Hunter questen, har jeg aldri hatt det så gøy i wow.
Det var gode tider det.

Driver selv og levler en liten gnome mage på Auchindoun om dagen, er i en guild som gjør pre TBC content og har skaffet meg en Vanilla account for anledningen. Er et siste forsøk på å hvertfall få litt av feelingen tilbake. Blir nok ikke helt som før, alchemy nerfs, talent forandringer etc.

Du får bare ta kontakt der om du joiner, heter Squeeque, i ære til den beste magen jeg har spilt med per dags dato.
 
Ah lovely, guild banken ble hacket, mats for 200 000g borte >_<
Gjør som guilden på sylvans som noe av det samme skjedde med: Spør pent på forum om alle kan passe på hvem de kjøper mats av. Det var ikke mye problem på sylvanas, da alle raiderne skjønte hvor kjipt det var, og lot være å kjøpe fra guild banks de ikke visste hvem var.

Er ihvertfall et lite plaster på såret.
 
Jeg er rimelig sikker på at du kan via GM "anmelde" stjelte ting ifra guild bank. De tenker nok "åh herregud så latterlig folk er", men det har skjedd med vår guild bank og vi fikk det meste igjen.

En annen ting, Wrath of the Lich King alpha er som sagt ute. På http://wotlkwiki.info/ kan du finne det meste av datamined stuff og veldig mye er interesant. Du får en indikasjon om hvor spillet vil gå med de forskjellige klassene. Før du tar å griner om at det er fake så kan jeg berolige deg om at det er ekte, men ta det med en klype salt siden det er alpha. Shamans og rogues nye talents kom i en ny build i går.

/diskutér
 
Har sjekket ut rogue talents, som egentlig kom for en stund siden. Er mye moro, men det blir litt balle å sandboxe når de enda ikke har fått Death Knight minions til å fungere. Områdene er fine, men jeg føler ikke akkurat at jeg må løpe gjennom dem en gang til.

Håper de får ut litt mer armor sets, om det er designet enda.

Ang. guild bank, så er det helt relativt. Har den blitt "hacket" i form av at eieren ikke var den eneste som kunne passordet (at han har gitt det videre, vært uforsiktig etc), kan ikke en GM gjøre noe som helst. Har det vært i form av en keylogger, hvor en kinesertype har tatt itemene, for å så selge det enten på ah eller for ekte valuta, er det mulig å få dette tilbake.
Det er fortsatt utrolig vannskelig for blizzard og faktisk skille mellom de to, og det ligger mye i grenseland.
Uansett så tror jeg Lurtz og guilden er oppegående nok til å prøve alt som er mulig.