Den sosiale World of Warcraft-tråden

Ooog der har vi to små encounters igjen, så er hele WoTLK clearet for vår del. (Og med det mener jeg 10-mann og 25-mann Sarth med 3 adds, vi har klart begge encounterene med to adds.) Blir vel noe å tygge på neste uke, tenker jeg.
 
Har som sagt begynt å spille litt wow igjen, siden alt er cleared av content (bortsett fra sarth 3 drakes 10man), har ting begynt å roe seg ned. Begynte å satse litt på 2v2 med en paladin (DK Holy pala), og hadde mest sannsynlig vært top 10 i battlegroupen og 1/2 server wide om vi ikke hadde ufattelig uflaks. Gikk fra 1910, mens vi holdt på å farme DK/pala teamet som var høyest sist uke, og ned til 1850 pga disconnects fra både meg og paladinen, utrolig surt - mest med tanke på at gearet er rimelig gimp iforhold til de som ligger både over og under oss.

Utrolig surt å miste ratingen da jeg må vente enda en uke på Deadly gear.
 
Grats med mount!

Vi exploita sarth 10 man med tre drakes for en stund siden, blizzard fant ut av dette først nå, og valgte å fjerne ALLE sartharion achivements, alle valor marks og mounten min.
Som muligens er i det drøyeste laget, men kan aksepteres. Det som virkelig er surt er at vi aldri tok credit for å exploite, og uken etterpå cleara vi 3drakes uten juks, og begynte å bruke tittel / mount.

Ser ut som om vi får valor badges tilbake (mistet 140 stykker, og ikke 4), men mounten må jeg vente til fredag med.
 
Fortsatt 310% - arena gladiator mounts og, etter hva jeg har fått med meg, Black Proto Drake og Plagued Proto Drake. (Fås gjennom achievements.)

Eivind: Takk takk! Ut av nysgjerrighet, hvilken exploit brukte dere? Har aldri hørt om noen form for bug/exploiting på Sartharion.
 
Vanlig runspeed er selvfølgelig "0% økt fart", mens epic ground mount er 100% økt fart. Epic flying er 280%, mens et par er 310%.

Vi brukte reflective shield fra priests. Hoppet inn og ut av lavaen, Sartharion tok damage, men aggroa ikke. Uansett så knakk vi ham uken etter, så er litt ork.
 
Begynner å bli en stund siden jeg har slengt innom denne tråden. Har hittil tatt ned alt av content, utenom The Occulus:S 3D står fortsatt igjen, da vi har hatt såpass dårlig oppmøte den siste tiden og begynte vel forholdsvis sent med raidinga. Kjører hvertfall igjennom Naxx og Malygos på en 4 timers økt og har vel så og si rasket med meg det jeg trenger av epixx. Er vel egentlig litt smått skuffet over at alt er så usaklig lett i forhold til slik det var tidligere. Satser på at Ulduar (som såvidt jeg har hørt blir neste instance) har litt mer å by på av utfordringer. Og de må faen meg få fiksa den jævla laggen snart. Er ikke bestandig så greit når man ikke ser hvilken debuff man har fått av Thaddius før etter det har smelt:p

Sånn updæit on play style så har jeg gått fra combat til mutilate, er i det minste litt mer å knote med istede for å hamre 1111111111111111 til krampa tar meg og dpsen er betydlig høyere også. Er også litt misfornøyd med at rogues ligger såpass lavt som de gjør i raids dps-messig. Men skjønner vel litt av greia til Blizzard når de sier de ikke får gjort noe med det første siden en real buff ville gjort oss rimelig OP i PvP. Får nå se med tiden.

Ville bare påpeke dette...
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Spiller litt arena på huntern min, ellers har jeg stort sett mistet interesse for spillet.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Levla opp en warlock på Sunstrider men har ikke klart å krabbe meg opp til 80 enda. Spiller det nesten ikke lenger, folka jeg starta med forsvant så da er det ikke så mye å logge på for. Lvl 78 forresten.
 
Spiller egentlig en del for tiden. WoW har blitt veldig mye bedre nå, litt back to basics, også er man fortsatt i Azeroth, de har tona det litt ned med romskip og intergalactic portals.

Eneste som er litt kjedelig er at pve-content er litt lett for tiden, men det er heller ikke merkelig, det kommer fire/fem patcher før Lich King-instancen blir sluppet, så de har god tid på seg. Samtidig som folk blir flinkere og flinkere i organisert pve.

Spiller på Grim Batol alliance for tiden, satser på å i det minste prøve å få gladiatortittel i 2v2bracket.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Spiller 2v2 med den beste restoshamanen på servern nå. Jeg er hunter, av typen SV. Det blir gladiator hvis ikke vi blir skrudd i pompen i løpet av 3.1
 
Ny season starter jo når Ulduar kommer, altså 3.1?

Restoshaman svhunter er hat, men brekker det meste med powerhouse PvEDKen min, må bare få ordna Betrayer snart. Spiller med en veldig dreven pala, eneste som er synd er at fyren hater 2v2 intenst, og strekker seg ikke så veldig mye lengere enn 10 matcher i uka, særlig når palan er en alt, og han egentlig satser på Deadly Glad i 3v3.

2110 rating i 2v2 nå, ikke veldig høyt at det gjør no, men vi har vært rundt 2.1k siden sesongen startet da det ikke var easymode å komme over 2k. Vurderer å finne meg en flink restoshaman selv etterhvert, dersom palan ikke finner ut at han kan spille mer.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Shamans blir jo bare bedre og bedre etterhvert, de får buffs i 3.1 garantert. Men durr, du har sikkert rett i at s5 slutter da. Oh well.
 
Så at de nerfet arcane-treet til mage nå, jeg som sagt spiller ikke lengre, men følger fortsatt med, nå er jo arcane-treet som natt og dag siden lvl 60, fikk inntrykk at arcane-burst i pvp var utrolig høyt, men lærer blizzard aldri?

Ellers, starter 90% til høsten, når jeg har runnet alle spilla som har kommet de siste fire åra som jeg aldri rørte siden jeg bare gama wow, det sprøe er at jeg starter med 3v3 folka mine, de samme som gav meg gladiator i sesong 1, s2 og s3, så får en fin start håper jeg.
 
I begynnelsen av desember i fjor ble jeg overbevist av en kompis til å begynne å spille igjen, da han hadde lyst til å få seg en retri paladin til å pvp-e med.
Og jeg, som alltid har hatt en forkjærlighet tor paladins, måtte selvsagt levle opp en ny en. Min fjerde i rekken.
Levelinga gikk ganske smurt hele veien til 80, og på veien fikk vi faktisk tatt noen instancer bare vi to. Jeg som Tank/Healer og kompisen min som DPS.
Tok Gnomeregan på level 33. SM på level 41 og BRD på level 55. Fantastisk moro å knekke sisteboss i BRD når man bare er to stykk.
Outland gikk som en drøm, og det samme gjorde questinga i Northerend, og nå er man blitt level 80 og honorfarminga har for alvor begynnt.
Så til daglig går det i å gjøre BG-er og diverse dailies.

Merklig hvor gøy WoW har blitt, men det kan ha noe å gjøre med at jeg har ikke spillt "seriøst" på litt over tre år, og heller ikke sett noe av expansionpakkene før nå. :)

Spiller forresten som dverg paladin på Grim Batol, hvis noen skulle lure.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Som jeg har sutret over før, er maskinen min ødelagt, og det på en periode jeg hadde plukekt frem WoW igjen. Warlocken ble 80 med en gang, men er så jævlig ubrukelig jeg levlet opp presten isteden, og slenger meg nok på henne når jeg har mulighet igjen. SKal gå Holy og PvE` litt, LITT, tenker jeg.