Den sosiale World of Warcraft-tråden

Kjørte maly, 3D og Naxx i går. feika disconnect midt ute i der. Naxx er så ubeskrivelig kjedelig og det gjør det heller ikke noe bedre når det ikke er noen upgrades som kan fungere som gulrot.
 
Ja samme her. Selv mangler jeg fortsatt et par ting (har ikke raida på ... 6 eller 7 resets), fikk egentlig goahead av guilden til å bare dasse rundt (siden det er det alle gjør uansett), men det ble bare for kjedelig etterhvert.

Men så lenge content varte, har dette vært mye bedre enn Burning Crusade, når nesten opp til vanilla i mine øyne, samtidig har de mye å gå på.
 
Sant nok, var mye bedre enn TBC, men savner jo den følelsen man får av å downe bosser man har strevd en del kvelder på. Var liksom ikke det samme når strevet skyldes 20 sekunders lagg på Thaddius.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Jeg vet at WoW er ganske lol'd nå.

Men noen av oss spiller det fortsatt, og nå som Ulduar er ute; var noen inne og tittet?

Jeg (og guilden, lulz), tok Flame Leviathan igår, ikke så vanskelig fight, tok den på tredje forsøk etter at vi tok ned alle tårnene (easy mode that is). Selve kampen var forholdsvis unik, i det at det er nesten 100% vehicle basert og at det... fungerer! kampen var også ekstremt morsom, jeg testa ut katapult, og måtte skyte en av pasasjerene mine på selve tanksen, hehe. Kan tenke meg denne er rimelig spennende i hard-mode.

Prøvde også Razorscale en del ganger, og som Resto Shaman må jeg si at dette er helt andre boller enn Nax, folk kan ta oppimot 20k skade på to sekunder, og det oneshotter det meste. Samt at han skyter ut en aoe som ticker for... 10k per sekund. Vi måtte også spre oss ganske mye, fordi det er masse aoe ute og går, så mindless CH spam var ikke akkuratt så veldig effektivt.

Yis, Ulduar is looking like the shit!
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Vi tok Flame Leviathan i går, på første forsøk. Morsom boss, selv om han kanskje var litt vel lett.
Vi gjorde den store tabben etterpå, vi gikk til Ignis the Furnace Master. Han er kanskje en av de mest badass bossene der inne, spesielt når han er bugga til helvete og tilbake igjen.
Han slår tilfeldige folk for 40 000+ helt uten grunn. Damage buffen hans nekter å gå ned når man ødelegger constructs, noe som etter hvert fører til at han gjør helt absurd raid damage med Flame Jets og slår som en trailer.

Morro er det allikevel, deilig å se noe annet enn Naxxramas. Fikk min første del til den legendary macen i går også :)
 
Foruten å være aktiv i arena på dverg palaen min på Grim Batol, så har jeg akkurat mekka en ny male blood elf priest med det fortreffelige navnet Alvikjole på Balnazzar-serveren. En gjeng med venner og bekjente valgte å begynne på nytt på hordesiden.
Eneste minuset er at jeg ikke har vendt meg til å spille noe annet enn paladin, så er litt merklig når jeg plutselig føler meg lagd av toalettpapir. Skrøplig som fy.

Og i tillegg. Et bilde som oppsummerer stereotypien av oss WoW-spillere.

I lol'd. :ler:
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Leveller en Warlock. Leveller en Warlock i Outland. Leveller en Warlock i Outland som Destruction. Absolutt alt dauer på 4 sek, inkludert andre spillere.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Skal snart få en Scroll of Resurrection av en kompis for å se hvordan alt er i disse dager. Tviler (kanskje mer håper) ikke jeg starter igjen etter en tre måneders pause, men ja, nei. Jo.
 
Hurra, da er Flame Leviathan, Razorscale, XT-002 Deconstructor, Iron Council, Kologarn og Auriaya nede på 25 man.
Hadde et par forsøk på Freya og..fikk jævlig god dreis på den første fasen, som egentlig er hele utfordringer, siden p2 er tank og spank...men trash respawna, så blir vel at vi tar den ned på torsdag.
Trashet rundt Freya er det verste hitill i instansen, men kan ikke klage - mengden trash er helt passe spørru meg.

Liker uludar ganske godt, interessante bosser..dual spec er najs og, bytter mellom arms og fury som det passer meg.
Arms er blitt jævlig bra nå, men er ca 100 ganger med "komplisert" enn fury..noe som gjør det morsomere å spille og =)

Edit:
Freya + den is-bossen drept, yay.
 
Da har jeg endelig vært en tur i Ulduar og vi tok ned Ignis, Deconstructor og Iron Council. Merket at dette var vanskeligere enn Naxxramas og vil tro det kan bli utfordrene og ta bosser på hard-mode. Hoppet inn i andre raid-dagen, så er ikke helt sikker på hvilke andre bosser som ble tatt dagen før. Gleder meg til å se resten senere i kveld. Guilden har kommet til Togg-saron i 10-man, men vil vel egentlig tro det er en del lettere enn 25. Fikk inn ett par trys på Kologarn(eller hva han enn heter) Rimelig sikker på at han går ned på et par forsøk i kveld hvertfall.

En ting må sies, skru lyden på fullt når dere engager Deconstructor, jeg lo!
 
Hurra, da er Flame Leviathan, Razorscale, XT-002 Deconstructor, Iron Council, Kologarn og Auriaya nede på 25 man.
Hadde et par forsøk på Freya og..fikk jævlig god dreis på den første fasen, som egentlig er hele utfordringer, siden p2 er tank og spank...men trash respawna, så blir vel at vi tar den ned på torsdag.
Trashet rundt Freya er det verste hitill i instansen, men kan ikke klage - mengden trash er helt passe spørru meg.

Liker uludar ganske godt, interessante bosser..dual spec er najs og, bytter mellom arms og fury som det passer meg.
Arms er blitt jævlig bra nå, men er ca 100 ganger med "komplisert" enn fury..noe som gjør det morsomere å spille og =)

Edit:
Freya + den is-bossen drept, yay.

Noen tips til hvordan i helvete man skal pulle Auriaya? de panterene er jo helt forbanna syke.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Noen tips til hvordan i helvete man skal pulle Auriaya? de panterene er jo helt forbanna syke.
Hun er et rent helvete å pulle, men selve bossen er latterlig lett. Vi hadde en DK legge ned Death and decay like der hun snur for å gå tilbake på den runden hun går (samme hvilken side). DnD ble lagt FØR hun kom ditt, så han kunne hjemme seg før hun ble pullet. Når hun aggro hadde vi to hunters som misdirectet 2 av kattene og trykket deterrence med en eneste gang. Begge hunterene døde allikevel, men tankene fikk kattene og bossen uten å dø. Når vi fikk til det døde hun på første forsøk.
 
Ah, det har vi ikke prøvd, vi har testet latterlig mange kombinajsoner og det blir helt klikkers. Vi fikk ett nogenlunde greit try, men wipet selvfølgelig da også:sukk:

edit: De har visst nerfet pounce i dag, og godt er det.
edit2: Nice! Da var Auriaya, Freya og Hodir nede også! Og jeg kom godt ut med t8.5:D
 
Noen tips til hvordan i helvete man skal pulle Auriaya? de panterene er jo helt forbanna syke.
Vi bruker en tank ved trappa der du går ned, og har en annen tank til høyre fra der du puller bossen.
Bruker 2 huntere til å missdirecte 2 adds til hver sin tank.
Tankene starter med shield wall, siden det ikke er noe vits i å spare på det.

Bossen er latterlig enkel når du har klart pullet.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Har nå tatt opptil Aurya i 25man, og drept henne i 10man.

Må si at jeg er veldig imponert, trash og bosser er morsomme, masse BoE epics, så trash er ikke bare... trash. Bossene har vært sånn medium, de vanskelige var egentlig Razorscale, Ignis og Deconstructor. Hadde også en del problemer med Aurya pullet, men litt shieldwalling og oppmerksomhet fra tanksene gjør det lettere.

Raiding is back to where raiding should be. ToM VoA bossen er morsom, også er det bra at det beste lootet er fra hard-modes ikke siste bossen.

10man var forresten uhorvelig mye letter enn 25man spør du meg. Trash er lettere i 25man dog.
 
Da har vi faktisk tatt Yogg-saron 10-man:D Ikke dårlig til å være første lock-out.

Vi endte med en hunter som la ut trap for å pulle Auriaya, så to huntere som kjørte md og to tanks som taunta. Gikk som smurt første forsøk.

Må hvertfall tilføye at bossene er morsome å ta, ikke bare tank and spank som tidligere, men mer bevegelse. Hodir var hvertfall et godt eksempel på det:p
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Og nå nerfer de idiotene Ulduar nok en gang. "We want more players to see the cool content in Ulduar". Det har gått 2 fuckings uker, og relativt tilbakestående guilds er over halvveis i 25 mann. Med de nye justeringene av bossene så tror jeg at jeg kan heale gjennom de fleste av de ved å klø meg på ræva med tastaturet.
Jeg spiller i en ganske casual guild selv. 3 dager raiding i uka, maks 4, vi spiller 3,5 - 4 timer per kveld og vi er på General Vezax på andre uka. Jeg husker de tidene der man var evig takknemlig om man fikk ned 1 eller maks 2 nye bosser per uke.
 
Samma her, Lurtz.
Vi raider fra 20-23 3 dager i uka, men har også et frivillig raid på torsdager, der vi ender opp med nok folk ca halvparten av gangene.
Kom til vezax den andre uka, men nå i det siste har det vært mye slækk.

Uansett så kan dere gå på hardmodes hvis dere vil ha en større utfordringer, det er ikke akuratt uendelig mye upgrades å få i ulduar sett bort i fra melee våpena.

Det meste av t8 lootet jeg kan få, er en nedgradering siden hitrating brått er blitt prioritert over crit.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Jeg synes egentlig nerfene er bra, gjør det mulig å gjøre ferdig driten. Hard-Modes har vi prøvd et par av og jeg må si at det er der den virkelige utfordringen ligger :)

Tok ned Flame Leviathan med ett tårn oppe i 10man, ikke akkuratt allverden, men vi fikk 2xEmblem of Conquest og litt +lvls på et item. Worth it, og det var faktisk både spennende og utfordrende. XT hardmode prøvde vi et par ganger, men er vel ikke helt klare for den enda.

I like it so far, even though I'm bored of the game oO