Den sosiale World of Warcraft-tråden

#83
Tror jeg legger opp Wow snart. Er i snakk med en av de beste PvE guildene på Haomarush, kommer jeg ikke inn der med roguen, går wow på hylla, ihvertfall til sommerferien/Burning crusade. Kanskje jeg blir en av de første EU Draneine? Only time will tell lolz.
 
#84
SITAT(Eivind @ 14.05.2006, 23.28) 3723
Tror jeg legger opp Wow snart. Er i snakk med en av de beste PvE guildene på Haomarush, kommer jeg ikke inn der med roguen, går wow på hylla, ihvertfall til sommerferien/Burning crusade. Kanskje jeg blir en av de første EU Draneine? Only time will tell lolz.
[/b]
Spiller du ikke på hunteren lenger? :usikker:


Guilden min drepte de tre bugsa i dag, Kri -> Yuam -> Vem (den lette måten, faktisk alt for lett) og vi prøvde oss litt på Battleguard Sartura. Gikk litt fint det siste triet, men en warrior ble knockback inn i den tunellen med masse elites så da ble det garrantert wipe og vi ga opp for dagen.

Noen som har tips mot Battleguard Sartura?
 
#85
Battleguard satura er bæsj, gjelder vel bare å ha mange warriors med høyt på treathlista. Har ikke så alt for mye hp at det gjør no, er vel det at addsa gjør så mye dmg som er "vannskelig."

Nei, hunter er møkk, kjedeligste klassen ingame. Tenkte jeg bare skulle raide med den, men hva er poenget? Jeg har allerede cleara AQ opp til twins så jeg vet jo hva det er.
Men foressten, Disko, maintanken i Saw, er det Disko fra Nilbog?
 
#86
SITAT(Eivind @ 14.05.2006, 22.21) 3738
...
Nei, hunter er møkk, kjedeligste klassen ingame. Tenkte jeg bare skulle raide med den, men hva er poenget? Jeg har allerede cleara AQ opp til twins så jeg vet jo hva det er.

...
[/b]


Ja for faen, derfor jeg startet en warrior i stedet. I PvP kjører du faen meg over alt så lett som bare det, med mindre det er en shadowpriest med bra gear. PvE er auto shoot pluss tre-fire knapper >.< . Hunter blir så sinnsykt kjedelig etter hvert ...
 
#87
GIEF CZERNOBOGZ TO ME PLXPLX!!


:p
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#88
Har du glemt at han er min eller? Alice bruker accounten fortsatt uansett så det er nok umulig uansett. U R TEH NUB LOLZ!1
 
#89
Min søte UD warrior, Reinhardt, er lagd på Grønnelønne Zebra sin account, og der skal han bli <3.

Anyways, noko frykteleg har hende med min chat! Av en eller annen merkelig grunn klarer jeg ikke skrive i Trade, General, LookingForGroup etc. når jeg er i byer. Jeg kan se kanalene, men når jeg skriver f.eks. /2 for å komme inn i Trade, endrer det seg ikke til Trade. Noen som vet hva som skal gjøres? Hadde ikke du et liknende problem, Affable?



Og en annen ting, er det noen som vet hvordan jeg kan binde de forskjellige stancene til ctrl 1, 2 og 3, slik som det er med hunters pets, når man beordrer dem til å angripe/følge/stå stille?
 
#90
Alive: Jo, jeg hadde det, men jeg husker ikke kesakt hva som må gjøres. :S Jeg gir deg en kommando jeg trooor det ver, men jeg er ikke sikker:

/Script LeaveChannelByName("General - Ironforge")
/Script LeaveChannelByName ("Trade - City")
/Script LeaveChannelByName ("Looking for group - City")



men jeg husker ikke om dette ver de eksakte komandoene, er veldig usikker på hvordan ( og " Stod i forhold til hverandre og hvor de stod, men jeg føler meg ganske sikker på at de stod rundt den kanalen du skulle leave, eller kanskje de ikke er med i det hele tatt, du må uansett bare prøve deg frem litt. :p

Dette er forutsatt at du er i Ironforge, når du er ferdig med å skrive komandoene, går du ut af IF, så går du inn igjen og høyreklikker på Chat-panelet og joiner alle kanalene igjen VOILA, BEIBE! ^_^
 
#91
Stancebaren din er de knappen som heter "special action button/bar" eller no Alice, bind dem til hva du vil. Siden du spiller warrior ville ihvertfall jeg valgt å ha dem ganske nærme/klare.
 
#92
SITAT(Eivind @ 15.05.2006, 00.21) 3738
Battleguard satura er bæsj, gjelder vel bare å ha mange warriors med høyt på treathlista. Har ikke så alt for mye hp at det gjør no, er vel det at addsa gjør så mye dmg som er "vannskelig."

Nei, hunter er møkk, kjedeligste klassen ingame. Tenkte jeg bare skulle raide med den, men hva er poenget? Jeg har allerede cleara AQ opp til twins så jeg vet jo hva det er.
Men foressten, Disko, maintanken i Saw, er det Disko fra Nilbog?
[/b]
Ja, han spillte rogue i Nilbog. Det er broren min forresten.
 
#93
Eivind: Mkey, takk, var usikker på hvilken av actiobarene det var :) .

Affable: Yay, det fungerte! Endelig er chatten i orden igjen ^_^ .



Dinget forresten nettopp 34, 2 days og 19 hours om jeg ikke tar helt feil, og har ca. 96 gull. ph34r my chinese skillz
 
#94
SITAT(Carlito @ 15.05.2006, 15.03) 3887
Ja, han spillte rogue i Nilbog. Det er broren min forresten.
[/b]
tøft, synd det gikk så dårlig med Nilbog etter BWL, heldigvis har vi The Axemen til å forsvare Norges (og 1% av Danskenes) ære.
 
#95
æsj! Axemen, det var rivalene til Einherjar, min gamle guild på Burning blade... Vi hadde eid, hadde bare ikke mange av medlemmene sluttet med wow...
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#97
Slutta ikke de beste medlemmene i Axemen for en god stund siden og danna Bork eller noe a? Det var i alle fall mine øksevenner sa...
 
#99
Fail 2 c teh funny.