Den sosiale World of Warcraft-tråden

Irriterer meg at disse som gjør alt arbeidet med å lete rundt i evigheter igjennom tusenvis av filer inni .mpq-ene ikke klarer å bevise funnet deres skikkelig å frapse 2 sekunder av det når de løper rundt.

Det tar meg 30 minutter med litt nøyaktig arbeid å lage et sett som bildet du linket til.
Vi får håpe Blades Edge mountains er oppe til neste uke om capen også fjernes.
 
Tror det var noe med filene han dro de ut av...

Var noe med at alle setta hadde en bokstav som

A= tier 1
B= tier 2
C= tier 3
D= tier 4
E= tier 5

noe sånt...

SITAT(Evehr @ 10.11.06, 16.08) 33988
Det hjelper vel ganske lite siden blizzard sjekker det før de sender deg key?
eller?
[/b]
Er man under 18 og betaler med visa så har man jo en person over 18 som betaler, da er det ikke noen måte å finne ut av at personen er under 18...
 

Novastrum

Feminist-elitist
Nå... åssen går det i Azeroth? Fortsatt turmulter mellom orcer og mennesker? Jaja. Krig er kjipt.

Åssen ligger gearen ann da? Noe som er bedre enn det beste enda eller?

10 timers raid. Nais.

Dere MÅ spille fordi guilden vil? That's dedication.

Lubb. All.
 
Er du gretten fordi du ikke klarte å balasere wow og kjerringer samtidig? Stakar liten :(
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kommentar overflødig. :rulleøyne:
 
Og han sin? Neida.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
<3 til Eivind, og masse <3<3<3<3 til Burning Crusade...

Jeg digger et jeg har sett hitil, spilt i hele dag med en klasse jeg aldri har vært i nærheten av (så tok litt tid å bli vant til), men har kjørt et par instancer og slikt, og jeg digger det! :)

Vi har en hunter som er 69 i det guildet jeg er i, regenr med at hn tar 70 i løpet av natten/i morgen, selv om det er litt over en million exp som skal til fra 69 til 70 :p

Uansett, gled dere, det er hittil veldig overvelvende, men veldig moro! :)


P.S: Jeg rocker i Tree of Life form! :D
 
Du spiller på druiden? Må nesten teste litt når du er ferdig, fikk aldri prøvd den i beta ^_^
 
SITAT(justincase @ 11.11.06, 02.54) 34133
<3 til Eivind, og masse <3<3<3<3 til Burning Crusade...

Jeg digger et jeg har sett hitil, spilt i hele dag med en klasse jeg aldri har vært i nærheten av (så tok litt tid å bli vant til), men har kjørt et par instancer og slikt, og jeg digger det! :)

Vi har en hunter som er 69 i det guildet jeg er i, regenr med at hn tar 70 i løpet av natten/i morgen, selv om det er litt over en million exp som skal til fra 69 til 70 :p

Uansett, gled dere, det er hittil veldig overvelvende, men veldig moro! :)
P.S: Jeg rocker i Tree of Life form! :D
[/b]
Har hunteren i guilden din klart å gå opp 2 lvler siden klokka 6 i går? Det er ja... ehm...
 
Noen som tror de kan hjelpe meg? På min account-management side står det at mitt kredittkort skal "automatically billed at the 10th of November". Jeg spilte i går, i natt (den 12.) og da jeg logga på i dag tildig stod det at jeg måtte betale for accounten min.

Jeg gikk inn på account management siden og der står det at "Your account is active and ready for playing." Det står også at min payment er "Pending". Kredittkortet jeg brukte har jeg brukt på WoW før, så alt der er tipptopp. Det er også mer enn nok penger på kortet for å betale de lusne 90 kronene det koster per måned.

Virker rett og slett som om transaksjonen fra kredittkortet til Blizzard ikke har blitt gjennomført, da det fortsatt -- i dag, den tolvte, står at kredittkortet skal bli trukket den tiende.

I "desperasjon" (haha) prøvde jeg å betale igjen med samme kredittkort, fylle inn all informasjon igjen og slikt, og sitte 3 måneder isteden for 1. Alt gikk fint, null errors på kortet, kom frem til "Success!"-siden der det står at "blabla your account has been paid for and is ready for playing." Greitt, tenkte jeg og gikk inn på WoW. Neida, jeg må betale for den. Igjen.

GMene tar ikke imot ingame billing problemer, og webformen deres får jeg bare errors av. Fylt den inn 5 ganger. Neida. Oog. Jeg hater å snakke i telefoner. Pluss telefonen deres er stengt i dag. Hjelp. x.x Noen mail jeg kan sende til?
 
Noen som har en greit gearet Warrior På en BC account? Vil gjerne teste Warrior i BC siden jeg levler en for tiden og har som mål å få den klar til Januar.

Kan låne bort en BC account med Rogue(bra gear) og Shaman (Blues/greens)
 
Warlock var jo bare uberbadass?! Paladins ja, gay as always! Beware the bubble boy in purple armor!