Den sosiale World of Warcraft-tråden

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hehe, jeg kondolerer... :(

Gjorde noe av det samme når jeg forlot min server for å joine et norskt guild på Shadowmoon, og nå for 2 dager siden tok mitt gamle server guild Kel`Thusad... Men men, er ikke SÅ langt unna jeg heller, går nok ned i god tid før TBC :)
 
Yeah!



Begynner å gå seg til for oss også:D Tok ned skeram forrige uke for første gang, og nå har vi tatt fankriss:D

Jeg er btw den lille søte gnomen med den røde søte hjelmen:D

Ikke det at fankriss var så vansklig men:p
Nå er det bare å samle NR. NR breastplaten droppa og jeg fikk den, så begynner å gå seg til:)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(Eivind @ 08.11.06, 10.56) 33229
Spillet er variert Yeti, man kan drepe bosser, dog i starten er de ikke svære drager eller deathkinghts, men uten den "fasen" å gå fra å være en liten, ubetydelig fyr i spillet, til å bli en som regelrett redder verden (dog slemmingene spawner uken etter igjen, men det er jo et spill) hadde ikke jeg likt spillet like mye som i dag. Jeg hadde ikke fått en spesielt stor følelse av å være "bedre enn andre" i et spill hvor alle startet på samme nivå som meg, alle strever etter å være noe unikt, litt løst kan man vel si at de fleste vil bli rike, eller vil ha den pene kjæresten, vil ha stor suksess i livet, enn å leve et plankeliv med en drittkjedlig jobb som ikke gir deg noe.

Hadde alle startet på topp i wow, hadde dette skjedd. Hadde du spilt til level 17/18 (som alliance, 10/12 som horde) hadde du opplevd din første instance, mest sannsynlig hadde du kommet med en ny gruppe folk som heller ikke hadde vært der før. Du fikk ikke oppleve sammarbeid i wow, eller gleden av å rett og slett oppnå noe.[/b]
Nei, fatter hva du sier. Jeg mente ikke at jeg skulle drepe Jesus på level 3, men at jeg kanskje skulle få oppleve noe mer spennende enn å drepe en gris (som var en quest jeg var for svak til på level 8, må jeg bare si). Kan hende du fatter litt av poenget mitt hvis jeg påpeker forskjellen på det dere trekker fram som moro med WoW - samarbeid, instances, raids, denging av urgamle guder som av en eller annen grunn dukker opp igjen like kjekke etter en halvtime - og det man får servert som fersk spiller: Akkurat det samme som man har spilt X antall ganger før, hvis man har sjekket ut noen MMOs. Det er denne mentaliteten som går ut på at man må gjøre seg fortjent til å ha det moro i et spill man betaler abonnementsavgift på, som jeg ikke klarer å godta. Derav min konstante horing av GW, som er en helt annen fiskekjele i så måte. Noe som minner meg på at jeg må skaffe meg Nightfall når lønna kommer... ^_^
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Første du møter som Alliance blir vel deadmines som er level 18-19 hvis jeg ikke husker helt feil. Da får du bli med på å utforske banden kalt Defias brotherhood. Det er en helt grei introduksjon til lagarbeid (5 mann).
Er man horde så begynner man enda litt tidligere med Ragefire chasm som er level 15-16. Er ikke kriselangt inn i spillet det, det synes i hvertfall ikke jeg.
 
På level ti(sånn ca) møter du på Hogger! En world boss med superskills! Han er i starterområdet til humans...
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
SITAT(Lurtz @ 08.11.06, 17.13) 33386
Første du møter som Alliance blir vel deadmines som er level 18-19 hvis jeg ikke husker helt feil. Da får du bli med på å utforske banden kalt Defias brotherhood. Det er en helt grei introduksjon til lagarbeid (5 mann).
Er man horde så begynner man enda litt tidligere med Ragefire chasm som er level 15-16. Er ikke kriselangt inn i spillet det, det synes i hvertfall ikke jeg.
[/b]
Jeg synes faktisk Deadmines er en av de tøffeste instancene i hele spillet. Flere bosser og variert miljø. Artig med hvordan det litt etter litt blir vanskeligere jo dypere man kommer. Van Cleef og Defias Brotherhood er jo også jævlig tøffe da, pirater :D Hurra for DM sier nå jeg!
 
Ja, Defias brotherhood er den beste questlinen i hele spillet :D

Gud som jeg elsker den.
 
Ashkandi FTW? =D
 
Jeg kan låne ut beta-kontoen min til noen på spillegal, jeg har liten tid til å spille for tiden, og det er rett og slett ikke så moro lenger.

Som sagt, det blir bare folk jeg kan stole på, så send en PM om du har lyst til å teste litt, får du ikke svar er det nok derfor.
 
Nei, dessverre.

Klassene er Hunter, mage, rogue (dårlig EQ) og druid (healing EQ)

Synd jeg kopierte alle charene mine så fort, nå mangler jeg bare DS boots for fult set.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Haha, folk er dumme ja, det de ikke vet er at Warcraft egentlig skulle være ett spill som baserte seg på warhammer, men de droppa samarbeide av grunner jeg ikke vet og startet sin egen greie...

Leser mange steder at folk skriver at Warhammer online er en WoW rip-off, det er så latterlig at det er lollable... Blir som å si det som ble sagt i en reklame for en stund siden: "Jasså, har de laget bok av ringenes herre også nå a?"

BTW: T5 settet til Warriors er forbanna nice:D


Edit: Fixed

Skal visst være T5.
 
Også har blizz kommet med en offisiel dato:D

SITAT
World of Warcraft: The Burning Crusade will be in stores on January 16th, 2007 in Europe and North America![/b]
 
Man kan se alle tier 4 raid settene samt Gladiator settene i beta. Hittil er det justincase som har sendt PM, og en ved navn "huggy" som jeg ikke aner hvem er. Men om ingen andre melder seg kan du sikkert teste også.