Den sosiale World of Warcraft-tråden

Nei, det kan man ikke, de fleste T4 setta er ikke ferdige enda... Noe som er litt rart siden de tydligvis har lagt til T5:p Såvidt jeg vet er det enda mange klasser som har T3 som palceholders for T4 setta sine... Dessuten kan heller ikke bli lvl 70 i beta, da det er cappa på lvl 67 visstnok...
 
Etter å ha lvla 20 med Orc Hunter, så fant jeg plutselig ut etter å ha levert 2-3 Questes at jeg ikke fikk xp. Så det er vel den forbanna trialen sin skyld. :argh:

Har også 3-4 til questes som skal leveres inn og dem må jeg vel vente med til jeg har spillet.

Er litt usikker på om jeg kan bruke trial cd'en, slik at jeg bare trenger å kjøpe et gamecard. Noen som vet?
 
SITAT(AzMan @ 09.11.06, 18.31) 33733
Etter å ha lvla 20 med Orc Hunter, så fant jeg plutselig ut etter å ha levert 2-3 Questes at jeg ikke fikk xp. Så det er vel den forbanna trialen sin skyld. :argh:

Har også 3-4 til questes som skal leveres inn og dem må jeg vel vente med til jeg har spillet.

Er litt usikker på om jeg kan bruke trial cd'en, slik at jeg bare trenger å kjøpe et gamecard. Noen som vet?
[/b]

Du blir nødt å kjøpe Retail versjonen slik som alle andre :)
 
30, hvis jeg ikke husker feil, men til gjengjeld må du ha et gamecard eller kredittkort for hånd når du registrerer/oppgraderer accounten din. Blizz vil ha en garanti på at du betaler hvertfall èn måneds spilling for hver account.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Vet ikke om det er sagt, men det må påpekes: Warlock T4 settet, er det kuleste evah evah evah:



Gleder meg til å få det ;)
 
Maximumilum, vennligst ikke drit deg ut. I Shattrath er det en vendor som "selger" tier 4 til din egen klasse.
I Area 52 er Arena vendoren.
 
He speeks teh truut ^

Fleste looks på tier 4 er ferdig, men om jeg ikke tar feil har enkelte hybrid klasser forkjellige sets for Dps, healing og tanking. Så de heter Melorne raid chest dugneon dps chest-ish.
 
Alt som står der er riktig ja, men det forandrer ikke saken at en NPC faktisk "selger" itemene det er snakk om, og man kan ikke kalle deg placeholders, jeg ville heller sagt "3D skisser" for å sitere developerne.
 
Do'h! Det er modellene jeg prater om? Dessuten er ikke statsa ferdig heller...
 
Hyl, hvorfor er alle konkurranser og slikt man finner på internett 18-års aldersgrense? For å teste TBC-beta, mener jeg da. Jeg vil prøve. ;_; Ellers syntes jeg warrior-T5 så helt.. snålt ut. Ikke som jeg hadde tenkt. Horn? o_o
 
Du kan melde deg på konkuransen i mitt navn om du vil. Men det kan da ikke være så vannskelig å bruke faren/moren din sitt navn?


Ja Maximum, det er modellene? Sa jeg noe annent? En av oss har sporet av her :p
Det jeg sier er at developerne har satt inn skisser av de fleste T4 settene i spillet, statsene er ikke riktige, og de settene som ikke er ferdig i det heletatt har fått t3 skinn.
 
sjekker hva? At jeg melder meg på en konkuranse, vinner, så gir han keyen? Du har lov til å gjøre hva du vil med din egen key, det er ditt ansvar (selge vet jeg ikke men)
 
SITAT(Eivind @ 10.11.06, 15.54) 33986
Du kan melde deg på konkuransen i mitt navn om du vil. Men det kan da ikke være så vannskelig å bruke faren/moren din sitt navn?
Ja Maximum, det er modellene? Sa jeg noe annent? En av oss har sporet av her :p
Det jeg sier er at developerne har satt inn skisser av de fleste T4 settene i spillet, statsene er ikke riktige, og de settene som ikke er ferdig i det heletatt har fått t3 skinn.
[/b]
Da tror jeg vi har slengt inn en god dose missforstå til hverandre, fordi det var det jeg mente:p Fant forresten ett T5 skin til priest

http://i117.photobucket.com/albums/o45/bro...e/T5_Priest.jpg

Får ikke lastet opp på imageshack, så får håpe den funker...

Ett stykk smooth prest:D

Men som sagt, ingen offisiell bekreftelse på om dette er T5, det er bare antatt av personen som klarte å extracte filene ut av betaklienten...

Hører også rykter om at lvl cappen blir hevet til 70 i betaen om en ukes tid... Må også tas med en klype salt...