Den sosiale World of Warcraft-tråden

Har hørt noe om at det ikke blir belf pallys og draenei shammys, men blood knights og draenei elementalists, altså at de ikke er like paladins og shamans...
 
Gidder ikke tenke så mye på det engang jeg.. Det er fortsatt en liten stund til Burning Crusade kommer ut, og jeg venter å ser hva som skjer.
 
SITAT(Maximum @ 24.07.06, 19.08) 16279
Har hørt noe om at det ikke blir belf pallys og draenei shammys, men blood knights og draenei elementalists, altså at de ikke er like paladins og shamans...
[/b]

Rimelig sikker på at Eyonix har sagt at det blir en ren copy/paste, kun at belfs blir omtalt som blood knight i en eller annen tekst, men blir en eksakt kopi av paladins.
 
Elementalist = mage
 
Sist jeg sjekka har shamans gear som kalles elements og også et talent tree som heter elemental

Men ja, mages er også elementalists, men det betyr ikke at shamans ikke er det heller.
 
Wetlands burde fungere jo, der er det vel såvidt jeg husker mobs på din lvl
 
asdf Mage = Elementalist, sorry men vis du ikke forstår det så fortjener du heller ikke å vite hvorfor. *river seg i håret av småbagateller og casual-content*
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
De lekjer seg med elemtjene?

Hmm.. BwL imorra, noen tips når jeg skal MC'e Razorgore? Hvilke egg jeg skal starte med? De oppe på tribunen hans?
 

K999

Keystone State Of Mind
Jeg er nå lvl 18, men er ferdig med alle quests i deadmines, westfall og redridge. Hvor quester jeg så? (slut-elf hunter)

Stockades og wetlands er vel litt høyt enda..
[/b]
Ja riktig Stockades og Wetlands er for høyt, i lvl 18 så er du ikke ferdige me Redridge, sikker på at du har tatt alle, det er vel noen elite quest der som du ikke kan få enda, siden du bare er lvl 18?
Prøv deg på duskwood, det er et par lvl 20 quest der.


Wetlands burde fungere jo, der er det vel såvidt jeg husker mobs på din lvl
[/b]
Wetlands fungerer ikke, hvis jeg husker rett så er det lvl 24 plass?
De laveste mobsene der er vel 22-23.
 
Kan levle 18-22 i wetlands : O

Om å MCe Razorgore, så er det ikke no raskest måte å gjøre det på. Det som er veldig viktig å huske på er å ikke legge igjen noen eggs så du ikke må hente dem senere.

Ellers er fighten veldig lett sålenge man har to tanks oppe og et par healers til phase 2. Folk sier generelt at man kan begynne å nuke på 20%, men vi har altid gjort det på 50%, Razorgore har såpass lite hp, så vis dere vanligvis får ned Ragnaros i god tid før andre wave med sonns kommer har man nok mer enn nok dps til å nuke fra 50.
 
Hei lurte litt på å rerolle til en bra server, og kanskje bli litt kjent med hyggelige folk.
Noen som kan anbefale meg en bra server her istedet for å skytte i mørke. Sist gang jeg gjorde det endte jeg opp på hamuarush (Uuuuhh) Kanskje teit å generalisere på den måtten, men jaja.

Vill ikke ha sån server med fullt av unger og folk som spammer oppbrukt humor hele dagen. Vill heler ha en server med...tja kanskje litt karakter. Bra befolkning og balangse mellom Horde og Alliance befolkninga. Og ja med seff en hvi PvE progress, med det mener jeg ikke at det er 2-3 store guilder som gjør brukbart med raiding, og resten av server må stå i kø for å bli avist av dem, samt fresing tilbake om du inspecter dem.
Og jeg skal være horde.

Finns det en sån server ? :hehe:
 
Outland er vel europas beste server, etter min mening, når det kommer til oppførsel blant folk. Ingen bryr seg om du er gutt eller jente, om man er 12 år, de fleste guildene tar deg for hvem du er.
Av guilder så er det ganske mange bra der, selv kjenner jeg mest til alliance. Guilder som Shattered Star har litt over 400 medlemmer, dreper Cthun og har noe naxx progress. Det er vel heller et community enn en guild. Både Casual/Hardcore og PvE/PvP.