Den sosiale World of Warcraft-tråden

Neh, vi byttet tibake etter ca. en uke.
Det viste seg at warrioren ikke hadde verdens beste rep på serveren så jeg bestemte meg for å bare fortsette med roguen.

SITAT(justincase @ 14.08.06, 14.21) 19531
Hvordan er druiden å spille, grinde med og kosepå? :)
[/b]
Druid dps er så som så, men du klarer de fleste quests alene uten noe som helst hjelp, det går tregt å levle, men det går lett.

SITAT(justincase @ 14.08.06, 14.21) 19531
Hvordan er druiden å spille, grinde med og kosepå? :)
[/b]
Om du speccer Feral levler du nokså brukbart i starten. Kan egentlig ikke si så mye mer, har bare en level 24 druid selv. :p

Jeg har blitt fortalt at feral druid er den classen som kan levles fortest til 60. Du kan holde på nonstop uten downtime.

Det går fort nok, men når du blir level 60 og begynner med raiding er det utrolig vanskelig å få tak i gear.

Dumme Roguer. :(

K999

Keystone State Of Mind
Vurderer og starte en druid selv nå, hadde en lenge siden som jeg levlet til 20, men gikk lei da.

Har en lvl 52 rogue nå, men kjeder meg veldig når jeg spiller på den.

SITAT(Cowling @ 14.08.06, 18.28) 19577
Vurderer og starte en druid selv nå, hadde en lenge siden som jeg levlet til 20, men gikk lei da.

Har en lvl 52 rogue nå, men kjeder meg veldig når jeg spiller på den.
[/b]
Level 50-60 er alltids kjedelig, ivertfall for meg. Holder på med min tredje karakter i level 50+ nå.

K999

Keystone State Of Mind
Level 50-60 er alltids kjedelig, ivertfall for meg. Holder på med min tredje karakter i level 50+ nå.
[/b]

Har nettopp spilt i Av i over 1 time, og fy faen det var kjedeligt, på Ravencrest serveren vinner horde hele tiden.

Og jeg som bare en 52 rogue, jeg blir targeted hele tiden, og drept.

SITAT(Revan @ 14.08.06, 20.32) 19605
Vil bare si at jeg synes dette spillet er utrolig kjedelig, det handler jo bare om å levle! Eller..?
[/b]
En liten del av spillet handler om å levle... Tar ganske kort tid å bli level 60.

SITAT(Cowling @ 14.08.06, 21.55) 19621
Har nettopp spilt i Av i over 1 time, og fy faen det var kjedeligt, på Ravencrest serveren vinner horde hele tiden.

Og jeg som bare en 52 rogue, jeg blir targeted hele tiden, og drept.
[/b]
Haha.. AV som "lavlevel" rogue på en sugen Alliance side er veldig kjedelig. Har gjort nøyaktig det samme selv, men jeg ga opp etter Honored å stakk å levlet. :p

K999

Keystone State Of Mind
Haha.. AV som "lavlevel" rogue på en sugen Alliance side er veldig kjedelig. Har gjort nøyaktig det samme selv, men jeg ga opp etter Honored å stakk å levlet. :p
[/b]
Ja men jeg er bare rank 1 Privat, og vil komme hvertfall rank 3, for seargent er et så kult navn. "Seargent Rawenclawe" :p

SITAT(Carlito @ 14.08.06, 22.43) 19627
En liten del av spillet handler om å levle... Tar ganske kort tid å bli level 60.[/b]
Liten del? Ikke helt, nei... Hele spillet er jo basert på nettopp dette. Gå opp i level og dra videre til neste område med et nytt sett med quests. Der i Level 60 blir det byttet ut med instances og evig skattejakt.

Mhm, det var det jeg trodde. WoW handler i bunn og grunn bare om å levle, og alle kompisene mine sier at spillet blir dritkjedelig når du når level 60. Men kan man ikke gjøre noe annet enn å bare levle? Jeg vet man kan lage Guilds og gå sammen i grupper for å kjempe mot monstre, men blir det ikke slik at alle vil drepe mest mulig og få mest mulig PP? Nå husker ikke jeg helt hva det greiene som gjør at du kan level heter, sorry.

Og hvordan er Questa?

Herregud, revan, hold kjeft, og finn ut litt basics om spillet før du kommer her, eller iallefall gjør som Nicholas.

"ÆRRE IKKE BARE SÅNN DÆRRE LEVLING Å Å SLÅ PÅ SLEMME FOLK A!? PÆOPÆOPIIIWPIIIW!!!!!!"

Anyways. JEg vil til en Server som Alliance eier horde i PvP, randoms vs. randoms, og som har mange spillere. Noen forslag? PvP-server.

fra lvl 1 til 60 er det å komme seg opp i levler, men altså quests gjør slik at man blir bedre kjent med spillet og historien, kanskje ikke alle questsa, men når man blir lvl 60 og er med i en grei guild, da er det moroa begynner, ingenting er som å slaye en boss man har sliti med i lang lang tid. Og phat loot er ikke å forrakte.

K999

Keystone State Of Mind
Hvis du digger spillet og ikke har et liv :p
Så blir det bare kulere når man kommer lvl 60, alle de store high lvl instances, som man trenger taktikk for og man blir venner me noen, og møter folk fra norge.
Du får nye ting hele tiden, og driter i lvl.

Jeg kan ærlig si at jeg er dødslei av Wow, men spiller enda, fordi jeg blir fristet, og jeg har spilt siden realese, og har ikke en lvl 60!, så lite bryr jeg meg om lvl en, jeg har hatt det mye kjekt, og gjort det meste du kan gjør under lvl 60, jeg har også sett på alle instances.

Å lvl til 60 er ikke det eneste du kan gjøre, det er ikke Oblivion, men du får mange gode stunder med dette spillet.