Hei igjen alle sammen!
LFG - Looking For Guild!
Jeg spiller for øyeblikket Maylinn, en lvl 60 gnom warlock, på Tarren Mill PvP server, hvor jeg er ClassMaster for warlocks, i et guild som heter Reflection. Vi har helt grei PvE progress, med MC, ZG, AQ20 og BWL på farm status, og er på 4. boss i AQ40, og enda ikke satset ordentlig på Naxx.
Men som mange andre, begynner jeg å gå litt lei for øyeblikket, og føler at jeg trenger forandring! Siden jeg ikke har spesielt lyst til å spille mindre enn jeg gjør (som desverre er altfor mye), er det to alternativer for meg:
1: Bytte guild
2: Bytte server.
Jeg tror ikke jeg klarer å gjøre /gquit, og joine et annet guild på serveren, siden jeg har vært i Reflection siden vi whipet i MC, og slet med Razorgore i BWL, og har veldig gode venner der, og et nært forhold til guildet.
Dermed er det slik at jeg kan tenke meg å bruke paid transfer, til å komme meg til en ny server! Og det er derfor jeg skriver her!
Jeg leter etter et guild på hvemsolmhelst server, og spør derfor dere om dere kan anbefale meg guild å søke på! Det jeg leter etter, er:
* Jeg er vant til PvP server, så vil gjerne fortsette med det, men er åpen for alt!

* At det er en server som gjerne ikke går ned og disc deg hele tiden

* Er også glad i PvP, og selv om problemet med køer detter bort snart, setter jeg pris på god PvP miljø!
* Jeg kunne veldig gjerne tenke meg å komme inn i et helnorsk/nordisk guild! Reflection har alltid vært dominert av Nederlendere, som er helt iorden, men kunne veldig tenke meg et norsk/nordisk et, siden jeg er av den overbevisning at det virker veldig moro!
* Jeg håper også på at guildet har medlemmer som ikke skaper så mye såpe og drama. Det er noe jeg virkelig har hatt min del av, og jeg er lei!

De kan gjerne være unge, men modne!

Og det kanskje viktigste:
* Jeg har ganske lite lyst til å gå tilbake i PvE progress. Kan tenke meg å søke til et guild med ca samme PvE progress som Reflection/det jeg er vant til!
For sikekrhetsskyld, her er min ctprofil:
http://ctprofiles.net/2134670
Håper på positive svar, og tips om guild jeg kan søke i, og/eller servere dere vil anbefale!
På forhånd takk!
[/b]