Den sosiale World of Warcraft-tråden

Løsningen er enkel, synes nå jeg. I guilden jeg var med på å starte, og lede, som nå holder på i naxx (ja, haha Thomas, brenn). Siden vi starten guilden da servern var ny, måtte vi gjøre MC i starten, som de fleste. Alle visste at guilden ville nå langt, så vi lagde et system hvor man fikk en slags "discount" på set items. Altså hvis en mage er ute etter netherwind, blir det billigere for han å faktisk ta arcanist først, så bytte ut itemet med netherwind. Dette gjorde at de fleste var ute etter tier 1 items, og brukte dkpen sin. For warriors var såklart alt prioritert av tanking gear til MT/OT, trengte ikke de droppen, måtte warriors rolle for det, om ingen ville ha det.

Personlig synes jeg det er latterlige av gjennomførte DPS klasser å ikke bli exalted med BGene, det er snakk om 4-6 ukers arbeid uten premade. Med en bra guildpremade tar det vel 3 uker maks om dere er effektive. Warrior shoulderne fra AB er vel bedre enn drake talon? Og de "nye" leggsa fra WSG-exalted er jo syke for nesten alle.
Må også huske at det ikke er alt for mye for en dps warrior å hente i MC, bortsett fra hansker, belte og kanskje ett våpen, om jeg ikke husker feil. Vår top dps warrior før vi fikk bwl på farm var en r11 fyr med zr og BG ting.

Etter å ha sett på gear lista til gode guilder er det enten drake talon pauldrons eller AQ shouldersa som er representert... Har ikke sett noen BG shoulders på noen...

Men jeg har uansett en alt for crappy pc til å spille pvp, går ikke så bra når man har mellom 3-5fps i BG:p

test serverne er oppe nå der alle chars har r14 gear!

(til nå nesten totalt uspillelig da -.-)

Sweet :D Og forresten; jeg ville nok ikke si at AB shoulders er bedre enn Drake Talon, men det er ikke mye forskjell. Om jeg husker rett har AB shoulders 18 str, 17 agi og 20 stam, og Drake talon 20 str, 20 agi og 17 stam, pluss 1 dodge.

Enig med Eivind, guilder som tar MC/skal begynne i BWL burde goe litt PvP for dps gear.

Kan si meg enig der at PvP er bra for å få litt mer dps, hadde jeg bare hatt en bedre maskin som takler det:( Dere kan jo tro hvor gøy det er å gå gjennom depression room:sukk:

Men vi begynner å snart å drepe skeram også og han har en bp som jeg SKAL ha! Bp of annihilation:D

Hva var det bilde av? Funker ikke lenger iaf.

Uansett, det var så lenge jeg holdt, back in the game baby.

Faen så svak jeg er :(

Da mine herrer, på min tredje warrior, har jeg nådd Ranken warlord.

HWL blir uaktuellt pga eksamener snart, men må si UD helt klart er den beste rasen ;)

her et et lite screen ;)

Du må være en ebayer, du er jo keeg og greier, har ikke tid til å spille så mye da

Han svarte jo på spørsmålet, var det noe mer han skulle gjøre?

keeg:

-rosa pannebånd
-lacoste skjorte, helst rosa
-langt ekkelt hår med masse dritt i

SITAT(Eivind @ 19.09.06, 16.02) 24415
Hva var det bilde av? Funker ikke lenger iaf.

Uansett, det var så lenge jeg holdt, back in the game baby.
Faen så svak jeg er :(
[/b]

Herre... :rulleøyne: