SITAT(Eivind @ 08.10.06, 16.29) 27079
Vel, etter man kommer ut av start området (Om du spiller human kommer du da ut til Ewelyn forest og byen Goldshire. Her får du litt mer dybe i spillet, questene blir litt vannskeligere og ikke alt for repetivt.[/b]
Det er jo akkurat her jeg holder på. Så langt har jeg vært nedi to forskjellige gruver, og tror du jaggu ikke at de visstnok har ei gruve til borti høgget hvor det også er muligheter for at det er kobolds. Skulle ikke fordundre meg om det faktisk
er kobolds der også, gett.
Opprinnelig skrevet av Maximum
haha, for en teit ting å si, det er vel litt forskjell på et stoff som spøyter inn avhengighetsdannende stoffer inn i kroppen din, mens et spill ikke akkurat har mye fysisk å tilby. Avhengighetsdannende spill skyldes at de er engasjerende. Såpass engasjerende at man ikke klarer å legge det fra seg.
"Den nye CD-en til Sputnik! Allerede femti tusen solgte!" Like bra argument.
Sånn ellers, på et av mine gruveoppdrag (jeg skulle bare ned i gruva, snoke litt for å se om det var kobolds der, og så rusle ut igjen), skjedde følgende: Cirka hundre meter unna gruva så jeg at, jepp, det svermet med kobolds der, av flere typer. Kjekt rusla jeg tilbake for å fortelle kisen om at det var drøssevis av kobolds der, men han nekta å godta det. Dermed gikk jeg tilbake, for så å stikke snuta innafor, og så ble jeg øyeblikkelig rævprylt av fire kobolds. Dette medførte at jeg gjenoppsto som et spøkelse på en kirkegård et par kilometer unna. Der sto det også ei kjerring med vinger som sa at jeg kunne velge mellom å rusle bort til liket mitt sjøl eller betale henne for å gjenoppstå; prisen for det, var at alt utstyret mitt rusta vekk 25% av holdbarheten sin. Etter å ha fundert over hvor fullstendig tilfeldig den kostnaden var, rusla jeg bort til liket mitt og ble øyeblikkelig gjengprylt av fem kobolds. Tilbake på kirkegården igjen dunka jeg knyttneven i panna noen ganger, rusla bort til liket mitt og fant meg en stille krok uten kobolds hvor jeg kunne respawne, og så gikk jeg inn i stealth og rusla nedover. Heldigvis fungerer stealth bare på femti meters hold, eller noe, så det tok ikke så lang tid før jeg ble - jøss - gjengprylt av kobolds. Enden på visa var at jeg stealtha litt til jeg ble oppdaga, og så bare sprang som om faen var i hælene på meg til jeg kom til det tilfeldige punktet hvor figuren min endelig fikk banka inn i skallen at ja, det var kobolds i gruva. Så ble jeg gjengprylt av kobolds, døde, betalte for å gjenoppstå, rusla bort til kisen i rustning og fikk XP.
Beste spillopplevelsen noensinne. :grine: