Den sosiale World of Warcraft-tråden

SITAT(Maximum @ 08.10.06, 03.51) 27038
Mer en halvparten av guilden min spillte SWG, de sa det var værre enn å tenne på en heis mens man fortsatt var i heisen!

Men det er ikke vits i å prate med folk som ikke liker WoW... De liker ikke wow, samma faen det... De koser seg sikkert med et annet mer meningsløst spill...

Alle spill er meningsløse, sier de noe annet er de en av de sørglige...
[/b]
Jeg antar at de spilte CU eller NGE, altså de to store endringene som ødela spillet totalt. Hvis ikke, så er det forståelig at de spiller WoW. Det er en betydelig forskjell mellom gamle SWG og WoW.

Okay, jeg startet meg en Night Elf i går, og det var faktisk veldig gøy. Første jeg gjorde var å slakte boarsene som herjer i området, for å bli bedre og for å få tak i nye item. Etter det tok jeg noen quester i det området, og nå skal jeg snart spille igjen. Drepe mer og gjøre mer quester. Jeg må opp i level, ellers blir jeg drept, men det er faktisk morsomt å levle. Er glad for at det bare er en ti dagers free-trial, for jeg er redd jeg begynner å bli hekta. :(

jeg kan si meg enig i at turtorialen ikke akkurat er så veldig nyvinnende, men jeg tror startstedene til de to nye rasene i BC kommer til å bli bedre.
Horde setter kanskje igang spillet litt tidligere, da man kan gjøre instance på level 12, mens man må vente litt lengere med alliance.

Men jeg sier det igjen, spill med noen du kjenner. spillkvaliteten blir vel dobbelt så bra. Bare spør andre jeg har spilt med på forumet (Citan, Hakara, Thomas)

SITAT(Revan @ 08.10.06, 13.01) 27061
Okay, jeg startet meg en Night Elf i går, og det var faktisk veldig gøy. Første jeg gjorde var å slakte boarsene som herjer i området, for å bli bedre og for å få tak i nye item. Etter det tok jeg noen quester i det området, og nå skal jeg snart spille igjen. Drepe mer og gjøre mer quester. Jeg må opp i level, ellers blir jeg drept, men det er faktisk morsomt å levle. Er glad for at det bare er en ti dagers free-trial, for jeg er redd jeg begynner å bli hekta. :(
[/b]
Revan, vet du hva du skal gjøre? :elsk:
Du skal stikke til byen i morgen å kjøpe World of WarCraft og et GameCard. Så skal du gå hjem. Lage en konto, logge på og starte en Night Elf/Human/Gnome/Dwarf på Earthen Ring. Deretter skal du skrive "/w Nyaneve Hei!". Også skal du og jeg spille WoW til verdens undergang :)

/me skal kjøpe gamecard på mandag

SITAT(Yetipants @ 08.10.06, 12.47) 27058
Jeg synes ikke WoW kan unntas for regelen om at et spill må være engasjerende, bare fordi det kommer noe seinere som er bedre.
[/b]
Så WoW er ikke engasjerende? Det er bare 6 millioner mennesker som spiller har spillt dette som syntes spillet var så uengasjerende at de ville fortsette?

Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor du synes starten er så utrolig kjedelig for å være ærlig. En av de beste spillopplevelsene jeg har hatt.
Hvilken level kom du faktisk til Yeti?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(Maximum @ 08.10.06, 15.21) 27070
Så WoW er ikke engasjerende? Det er bare 6 millioner mennesker som spiller har spillt dette som syntes spillet var så uengasjerende at de ville fortsette?[/b]
Tenker jeg får begynne med heroin i morra, det er jo så mange som driver med det og da må det jo være bra!
Opprinnelig skrevet av Eivind
Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor du synes starten er så utrolig kjedelig for å være ærlig. En av de beste spillopplevelsene jeg har hatt.
Hvilken level kom du faktisk til Yeti?
Driver og spiller nå for tiden (14-dagers trial, som sagt) og er så langt på level 5 etter et par timer. Tenkte jeg skulle ta ei økt til nå.

haha, for en teit ting å si, det er vel litt forskjell på et stoff som spøyter inn avhengighetsdannende stoffer inn i kroppen din, mens et spill ikke akkurat har mye fysisk å tilby. Avhengighetsdannende spill skyldes at de er engasjerende. Såpass engasjerende at man ikke klarer å legge det fra seg.

Vel, etter man kommer ut av start området (Om du spiller human kommer du da ut til Ewelyn forest og byen Goldshire. Her får du litt mer dybe i spillet, questene blir litt vannskeligere og ikke alt for repetivt.

Gjør vel egentlig ikke det. Joda, du får noen instance quests fra tid til tid, men ellers sitter du med det samme til du er 60. Som der blir byttet ut med skattejakt for nytt utstyr og enda mer instance-raiding.

SITAT(Tobias @ 08.10.06, 13.32) 27063
hvilken server spiller du på? jeg har en night elf hunter på Ravencrest jeg skulle spilt opp litt.
[/b]
Darkspear og en annen, jeg har min level snart fem Dwarf på den andre serveren, men spiller mest på Darkspear. CockMcBalls er også på Darkspear.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(Eivind @ 08.10.06, 16.29) 27079
Vel, etter man kommer ut av start området (Om du spiller human kommer du da ut til Ewelyn forest og byen Goldshire. Her får du litt mer dybe i spillet, questene blir litt vannskeligere og ikke alt for repetivt.[/b]
Det er jo akkurat her jeg holder på. Så langt har jeg vært nedi to forskjellige gruver, og tror du jaggu ikke at de visstnok har ei gruve til borti høgget hvor det også er muligheter for at det er kobolds. Skulle ikke fordundre meg om det faktisk er kobolds der også, gett.
Opprinnelig skrevet av Maximum
haha, for en teit ting å si, det er vel litt forskjell på et stoff som spøyter inn avhengighetsdannende stoffer inn i kroppen din, mens et spill ikke akkurat har mye fysisk å tilby. Avhengighetsdannende spill skyldes at de er engasjerende. Såpass engasjerende at man ikke klarer å legge det fra seg.
"Den nye CD-en til Sputnik! Allerede femti tusen solgte!" Like bra argument.

Sånn ellers, på et av mine gruveoppdrag (jeg skulle bare ned i gruva, snoke litt for å se om det var kobolds der, og så rusle ut igjen), skjedde følgende: Cirka hundre meter unna gruva så jeg at, jepp, det svermet med kobolds der, av flere typer. Kjekt rusla jeg tilbake for å fortelle kisen om at det var drøssevis av kobolds der, men han nekta å godta det. Dermed gikk jeg tilbake, for så å stikke snuta innafor, og så ble jeg øyeblikkelig rævprylt av fire kobolds. Dette medførte at jeg gjenoppsto som et spøkelse på en kirkegård et par kilometer unna. Der sto det også ei kjerring med vinger som sa at jeg kunne velge mellom å rusle bort til liket mitt sjøl eller betale henne for å gjenoppstå; prisen for det, var at alt utstyret mitt rusta vekk 25% av holdbarheten sin. Etter å ha fundert over hvor fullstendig tilfeldig den kostnaden var, rusla jeg bort til liket mitt og ble øyeblikkelig gjengprylt av fem kobolds. Tilbake på kirkegården igjen dunka jeg knyttneven i panna noen ganger, rusla bort til liket mitt og fant meg en stille krok uten kobolds hvor jeg kunne respawne, og så gikk jeg inn i stealth og rusla nedover. Heldigvis fungerer stealth bare på femti meters hold, eller noe, så det tok ikke så lang tid før jeg ble - jøss - gjengprylt av kobolds. Enden på visa var at jeg stealtha litt til jeg ble oppdaga, og så bare sprang som om faen var i hælene på meg til jeg kom til det tilfeldige punktet hvor figuren min endelig fikk banka inn i skallen at ja, det var kobolds i gruva. Så ble jeg gjengprylt av kobolds, døde, betalte for å gjenoppstå, rusla bort til kisen i rustning og fikk XP.

Beste spillopplevelsen noensinne. :grine:

Yetibukse:

:eng101: Regel Numbah One
ALDRI GÅ INN I EN MØRK SKUMMEL HULE ALENE (SPESIELT IKKE EN SOM INNEHOLDER KOBOLTS)

Denne regelen gjelder forøvrig også i RL =D

Ellers må du vel innrømme at det føltes som om du var på eventyr, selvom opplevelsen ikke var koselig :elsk:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvorfor faen får jeg beskjed om at jeg skal rusle aleine borti hula da? Hadde jo sjekka tre andre huler for kobolds før uten så mye som en skramme, så jeg tippa det gikk greit denne gangen også.

Og ja, det føltes som om jeg var på eventyr, et eventyr jeg har spilt ørten ganger før i andre MMO-er. Hurra for det.

CockMcBalls

El Sabor Professional
Haha, akkurat det samme skjedde med meg og Revan igår, bare med noen jævelulver, det sugde hardt.
Begynte på en Undead warlock idag, er level 7 nå og koser meg så langt, kulere enn Human paladin iallfall.

Jeg er i det gavmilde hjørnet, og ønsker å gi bort wow gratis. Det er den gamle saken, så jeg er litt usikker om den kan brukes til noe som helst. Om noen vil ha platen, så blir det førstemann til mølla...

Gav opp wow etter en måned med respawning og spøkelsesspringing. Grunnen til at jeg aldri likte cs heller... Meningsløs trasking i skog og mark får jeg nokk av i det vanlige liv...