Den sosiale World of Warcraft-tråden

SITAT(CockMcBalls @ 08.10.06, 18.41) 27093
Haha, akkurat det samme skjedde med meg og Revan igår, bare med noen jævelulver, det sugde hardt.
Begynte på en Undead warlock idag, er level 7 nå og koser meg så langt, kulere enn Human paladin iallfall.
[/b]
Glemte du å nevne at eg kom meg over til Raven etellerannet, hvor alle tar meg på et slag? Og at jeg måtte vente i maaaange minutter før jeg kunne respawne, fordi det var fiender i nærheten? :p

Samme skjedde meg meg som med Yeti, jeg kom meg til liket, men fiendene drepte meg igjen og igjen.. det var kjedelig, men det lærte meg ei lekse.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Var leksa "spill noe annet"?
 
Jeg suger egentlig, ville bare gå på jakt som hunter med en eller annen.. ikke queste, bare levle. :p Og du er sikkert i sånn level 50 eller noe!
 
SITAT(Eivind @ 08.10.06, 12.40) 27056
Vennene dine er dekadente, late horer Thinaran. Dessuten så er kjøping av gull, characters og levling ulovlig. Og det kan gå så langt som å bli politianmeldt.
[/b]
i lol'd!
link til sak hvor noen har blitt politianmeldt for kjøp av WoW-gull please.

Det å selge gull derimot...
 
SITAT(Revan @ 08.10.06, 22.14) 27132
Kjipt at man ikke kan overføre characters fra forskjellige servere, men det er vel en grunn til det. =/
[/b]
Vel, man kan faktisk overføre characters fra en server til en annen...
 
AH! Endelig kom dage! Vi downet Nefarian! jahooo! Det er sånne ting som gjør dette spillet fantastisk! Stemninga man får når man klarer noe man har holdt på med i 6 måneder! Og det gikk overraskende lett!

Og da blei det også Drake talon cleaver på meg, hadde ashkandi droppet av neff hadde jeg blitt hysterisk tror jeg:p
 
Nefarion er en Instance Boss, det vil si en boss i enden av en stor instance.
Med andre ord, en Stor stygg drage man trenger 40 personer for å drepe, og når man gjør det får man masse bra rewards.
 
Jess Nefarian er siste boss i Black wing lair:D Et lugubert sted som er ganske morsomt:) Nå er det vel naxxramas og Temple of Ahn'quiraj neste:p