Den sosiale World of Warcraft-tråden

Er det ikke mange her som spiller på sylvanas lenger? Kanskje jeg starter en ny char eller no hvis det forsetter å være kjedelig på sylvanas!

Kan huske at warrior sin titan grip, altså dual wielding av 2h sto på worldofraids, så derfor er worldofraids bullshitside nr 1!

Faen som jeg gleda meg til å dual wielde 2h!

Hmm... Hvem var det jeg ga bort passordet mitt til?

Seadog? Karl? :s

BEARDLESS!?

Troll female? <3

Om jeg roller en ny character, blir det nok troll female. Dwarf og troll female er de eneste som utrolig nok ikke er irriterende å se på, female nelf er vel det verste, at noen orker å spille det er utrolig

oooh warriors er hardcore:D har det mye morro som lvl 60 warrior!

Det eneste kjipe med warrior er at hvis mna vil velge å spille dps warrior i PvE så må man bruke så inn i helvetes mye dkp på gear, siden de fleste guildene regner med at man kan tanke litt hvis man har få med warriors, derfor må man invistere litt i tanking gear i tillegg til dps gear, det er stress, det er faen meg dyrt å være warrior, men det er gøy:D

Troll Female ja, elsker trolls. Alle altsa mine er Trolls uten om Roguen, som er gnome. Er bare en alt, så jeg kommer bare til å joine på MC/AQ20/ZG raids. Men jeg hater fortsatt å spille hunter, og jeg kommer ikke til å bruke noe gear på han. Får se, kanskje sakte men sikkert siger jeg over med warrior som main. ;P

Gnome warriors FTW:D Huff driver å grinder Arcane crystals til titanic leggings, det er så stress at det klikker for meg! Masse farmers som vamper veins konstant!

Død over niggersa!

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Tauren takk.

Men så er jeg litt av den gamle skolen at Warriors skal tanke. De er ikke så gode når det gjelder aggro. Ville heller tatt med meg en ekstra rogue/hunter. Classes som faktisk kan dps hardt, og wipe aggro når de vil. JOda Execute er nice på en fight som holder på å wipe raidet mot slutten, men tanks kan execute like bra som dps nisser.

Liker begge delene egentlig.. Har ikke noe imot tanking, og tanker gjerne jeg. Men lagde warrioren mest for pvps/ dps skyld. Og det er det jeg finner mest morsomt :)

SITAT(di Valore Scadente @ 10.10.06, 18.59) 27418
Tauren takk.

Men så er jeg litt av den gamle skolen at Warriors skal tanke. De er ikke så gode når det gjelder aggro. Ville heller tatt med meg en ekstra rogue/hunter. Classes som faktisk kan dps hardt, og wipe aggro når de vil. JOda Execute er nice på en fight som holder på å wipe raidet mot slutten, men tanks kan execute like bra som dps nisser.
[/b]
Er ikke helt enig der, warriors kan dpse omtrent like mye som rogues, jeg ligger ofte over rogues på dmgmeter. Og en god tank klarer alltid å holde aggroen, har aldri vært noe problem for oss, med mindre noen warlocks tar helt av i noen fighter. Dessuten er det kjekt å ha en ekstra tank eller to i tilfelle ett problem skulle oppstå, og da er det greit at disse tanksa da kan slå hardt fra seg i tillegg...

DPS warriors er et musthave for guilder med respekt for seg selv!

For å si det sånn er dps warriors et avgjørende element i nefarian fighten... Vi gikk fra å bli overwhelmet av drakonids til å eie de lett som bare det ved å kjøre inn to dps warriors...

greia er at vi tåler bank mens vi hammrer løs, vi er for faen ikke pyser!

Da suger rogusa negerballer, så enkelt er det.

Eneste bra med dps warriors er at de er de eneste som tåler å få aggro/kan emergency tanke om det trengs

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg har noe positivt å si om WoW, faktisk!

Tok ei økt i går, og som nevnt spiller jeg på en Role-Playing-server. Husker ikke om slikt finnes i Guild Wars, men jeg husker at alle forsøkene mine på å late som om man spiller noe annet enn et regneark der ble møtt med ting som "wtf r u wryteing liek ur in theaters sumpn" eller "omg fag". I går prata jeg med folk som faktisk hadde fantasi og ork til å late som om spillet var ekte, og det er første gang noensinne. Skikkelig ålreit. :)

På den annen side er det kanskje et lite tankekors at en samtale så langt er min beste WoW-opplevelse. :p