Den sosiale World of Warcraft-tråden

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(Eivind @ 07.11.06, 16.32) 32972
Det er ingen her som tar det personlig, og jeg sitter ikke ildrød og drar meg i håret av inleggene dine, men det er fortsatt irriterende å lese inlegg opp og ned om hvor dritt wow er, i en tråd som ikke er laget til det.

Og å si at du gjør det kun for å irritere oss er vel ... Ja, barnslig rett og slett?[/b]
Hvem er teitest: Tullingen, eller de som gjør som han sier? :p

Sånn ellers er det utrolig usaklig å si at EVE er ensformig, det er MYE der som du ikke kjenner til fordi du ikke prøvde det nok, begynnelsen er der bare for å lære deg spillet, PvP er mye bedre osv.
 
Vel, svar på dette da:

Hvor mye døtid har du på en time med EVE? Spillet er imponerende stort, men hva skal du med et mmo hvor du som oftest ender opp med å ikke møte en sjel på 15 minutter?

Jeg har spilt en del EVE med en kompis, jeg har prøvd det mer enn du har prøvd WoW, det kan jeg si med hånd på hjertet.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hvor <insert positiv adjektiv here> er det å løpe rundt i tråder du egentlig ikke bryr deg om, kun for å spre negative holdninger? Jeg bare lurer, Yetipants!



Jeg synes ikke Halo 2 var noe fett, fordi jeg generelt ikke er så glad i FPS spill, men jeg ser da ingen grunn for at jeg skal skrive i en Halo 2 tråd at jeg ikke liker det.


Hvorfor føler du at du trenger det?


(Jeg har et hav av mindre flatterende teorier jeg setter meg til ro med, hvis du ikke har lyst til å svare) :)
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
EVE er enten sånn at du prøver å grinde deg gjennom det, og failer hardt, og hater det, eller at du bruker litt hjernekraft for å skape din egen morro.

Vet om et par folk som har dreid hele økonomien til sin fordel på et par måneder. Faktisk en kis ved navn Dark Shikari som svindlet masse POS-byggere så han fikk monopol på skiten. Var med og jaktet på huet hans i fjor. Det eide.

Og EVE har faktisk uendelig mer dybde enn WoW. Det er ikke en subjektiv mening, det er sånn. Smak og behag, men fortsatt.
 
EVE har mer dybde fordi ... Det tar 20 minutter å komme seg fra a til b?

Nå, Cycerin, ville du likt det om jeg kom inn i et EVE emne og oppførte meg sånn? Jeg har mange flere argumenter jeg kan bruke om hvorfor EVE er dårlig, men jeg kan tenke lengre enn min egen nese og skjønne hvorfor folk liker det, noe visse personer ikke klarer.
 
End of diskusjon.
Syns vi kan heller snakke litt om selve spillet, siden det er en WoW-tråd.

Har tenkt å lage en Char med en kompis.
Er Dwarf Warlock noe tess?
 
Heller det at det ikke er mulig :p .

Er det noen som har en rogue med allright utstyr de kunne tenke seg å låne bort littebittegrann? Har lyst til å se litt hvordan det er å spille rogue utenom i PTR mot noobs :) .
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Dwarf Warlock går desverre ikke ann :(

Men du kan lage en human, eller gnome warlock! På alliance side :)


Btw: Lag en female gnom warlock med rosa hår, sweeteste charactern i spillet ;)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(justincase @ 07.11.06, 16.42) 32979
Hvor <insert positiv adjektiv here> er det å løpe rundt i tråder du egentlig ikke bryr deg om, kun for å spre negative holdninger? Jeg bare lurer, Yetipants!
Jeg synes ikke Halo 2 var noe fett, fordi jeg generelt ikke er så glad i FPS spill, men jeg ser da ingen grunn for at jeg skal skrive i en Halo 2 tråd at jeg ikke liker det.
Hvorfor føler du at du trenger det?[/b]
Jeg føler da aldeles ikke at jeg trenger å informere noen om at World of Warcraft er kjedelig, men det er fryktelig morsomt. :D

Jeg finner det også veldig festlig at Eivind synes EVE er kjedelig mens WoW er toppen av lykke. Kanskje jeg skulle prøve EVE også, siden jeg digger romskip og sånn...? Spennende!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hehe, nå ser jeg litt for meg deg sitte foran PC`en sin, og skrive "WoW er lite lame da, møkkaspill!", og le for deg selv, glad og fornøyd. Sitte å lol`e for deg selv.

Jaja, hver sin lyst.
 
Vel, for å være ærlig begynner interessen for wow å dabbe, men det er vel mest fordi jeg har gjort det meste. Blir vel bedre når expansion kommer.

Og ja, wow er bedre enn EVE i min mening, men kan jo også være fordi wow er et av de få MMOene med playerbase.

Det er ikke som om wow er det første MMOet jeg har testet, jeg har spilt en del Matrix Online, AO og litt EVE (tipper jeg har brukt rundt 30 timer).
Nei, EVE er ikke drittkjedelig, det var bare får å formulere det slik du gjør om wow.
EVE funker ja, men det er ikke et spill for meg, det ble for mye kjøring og for lite action. PvP var heller ikke utrolig festlig
 
SITAT(justincase @ 07.11.06, 17.09) 32991
Dwarf Warlock går desverre ikke ann :(

Men du kan lage en human, eller gnome warlock! På alliance side :)
Btw: Lag en female gnom warlock med rosa hår, sweeteste charactern i spillet ;)
[/b]
Faen da. Kompisen min skulle lage en Gnome mage og da tenkte jeg skulle teste Dwarf Warlock. Bah, får teste noe annet med Dwarf. Hvilken klasser kan Dwarf være da? Ikke Hunter og Warrior, for dem har jeg prøvd.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(justincase @ 07.11.06, 17.17) 32999
Hehe, nå ser jeg litt for meg deg sitte foran PC`en sin, og skrive "WoW er lite lame da, møkkaspill!", og le for deg selv, glad og fornøyd. Sitte å lol`e for deg selv.[/b]
Det er vel heller svarene deres jeg ler av, men ellers var du rimelig nære.

Og Eivind: Hvis det er action du ser etter i spill, hva er da dealen med å spille WoW? :p
 
SITAT(Alice @ 07.11.06, 17.31) 33014
Priest, paladin, rogue, hunter, og warrior kan dwarfs være.
[/b]
Ok.
Argh, ingen av dem så frister så jævlig. Hørt at Priest og Warlock er de beste Char i spillet. Kanskje jeg skal ta en priest.
 
Spill rogue du. Det er det letteste, og det er alltid koselig å kunne være usynlig om man failer alt annet når slemme hordetasser kommer for å ta deg.
Attpåtil den beste damage-klassen i spillet.
 
Talking about rogues, hvis noen har lyst til å la meg prøve deres, så send en PM er dere greie, hadde satt stor pris på det og kan love å ikke skitne til charen :) .
 
Action i wow, det finnes ikke! XD

Seriøst, det var dagens.