Den sosiale World of Warcraft-tråden

Alle Illegal Danish filmene er drit artige. Digger dem. Gleder meg til neste, de holder vist på med en oppfølger.
Du kan se trailer på wowmovies.com
 
Jeg vet as ! Noe så genialt :D Har de vært ute lenge de viddsa? Gleder meg til oppfølgeren er ferdig.

Anyway .. jeg driver å ser på 5v5 arena nå .. er så utrolig mange morsome combos ..

4 Beast Mastery Specced Hunters i shadowmelt + 1 NE priest .


4 Pets som kan ikke bli feared, stunned eller polymorphed + 50% extra dmg for 18 sekunder.
4 Hunters som kan ikke bli feared stunned eller polymorphed + 30% extra dmg for 18 sekunder.

Sleng på 4 multi shots, 4 arcane shots + 4 intimidates (3 second stuns fra pets).
Er det jeg har sett hittil fra 5v5 vids, ser på flere nå.

Og kanskje enda verre var 5 AP + POM LOL ^_^ ^.^ trinket mages + blink, frostnova, CoC aoe

Dette her skal bli moro.
 
Håper dette kommer til å ligne mer på pvp'en i GW, der det er mye mer taktikker om sammensetning av gruppa, specc osv. Kanskje det beste som fins er å sitte på ts i en par timer og teste ut et build som du til slutt eier alle med.
 
5 dagger rogues.

3 x ambush på priest
2 x ambush på random cloth

alle vanisher, 1 sap + to cheap shot på de som er igjen.

Og Grats til Lurtz! Downet alt som er i wow antar jeg!
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Jo, så var det loot ja :s

Hammer of the twisting nether
Kingsfall
Cryptstalker ring
Plagueheart ring
Head of atiesh
+den driten som gir epic AD trinket
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Grats.

Now. Embrace Real Life for a month or so.

(sier han som slaver over Maya, med håret i alle kanter, ghettobriller fra the projects og en deilig blanding 40røyk om dagen, ti kopper kaffe og fire liter cola i magen)

I'll go die now.

k. thx. bai.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Starta Orc Rogue på Spinebreaker nå. Koselig å grinde litt igjen, og føler ikke like sterkt sug til spillet som før. Dette kan jo bli koselig. :D
 
Er det bare meg som har lyst til å rerolle igjen? Jeg mener ikke for fult, men jeg har så lyst til å spille de første levlene som alliance igjen, tusle gjennom westfall, gjøre Defias questlinen igjen, DM.

Etter å ha spilt gjennom store deler av spillet, er det nettop det jeg savner mest :p
 
Gief mirrorr til Patchen.
 
Er det bare meg som har lyst til å rerolle igjen? Jeg mener ikke fo fult, men jeg har så lyst til å spille de første levlene som alliance igjen, tusle gjennom westfall, gjøre Defias questlinen igjen, DM.

Etter å ha spilt gjennom store deler av spillet, er det nettop det jeg savner mest :p
[/b]
Har litt lyst.. Etter at guilden min på Vek'Nilash disbanda for en ukjent grunn (Vi gjorde det drit bra), så gidder jeg ikke streve med og lete etter en ny en. Kunne tenkt meg og slappe litt av med en eller annen char, med noen kjente, chille litt på low levels og ta det helt med ro. Har ikke tid til annet <.<
 
Nei.. Jeg har ikke hatt tid til annet en kose-spilling på en stund nå nei :p
Har ikke spilt på rimelig lenge >.< Grunnet Kjerring, Jobb og intet guild.
 
Are you calling me a Kjerring?