Den sosiale World of Warcraft-tråden

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg har hatt det i en uke :)

Eivind: To eksemplarer ligger klar til deg, under "Eivind, venn av Filip", bare til å komme å plukke opp!

Edit: For å ha sagt det, jeg har ikke spilt det, bare hatt det. Hvis noen lurte. Og jo, fun fact: Blizzard har sagt at hvis noen butikker selger spillet før i natt, eller det kommer ut av lageret før det, venter en bot på 50 000 dollar, pluss at den aktuelle butikken aldri igjen vil få selge et Blizzard produkt...

Hmm, merkelig jeg fikk beskjed fra cdon at de sendte det til meg for 3 dager siden (altså ut av lageret), og en annen kamerat driver å installerer det as we speak... Pluss at halvparten av guilden min som har forhåndsbestillt det fikk det i dag...

Tror forhåndsbestillinger er litt annerledes. Folk vil jo gjerne ha sine eksemplar på launch, og om butikkene skulle sendt den med posten den 16. ville jo ingen fått det.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
DET

vet jeg ingenting om, bare quoter det de har sagt til oss :) Men så er vi en ordentlig butikk også da ;)

Og der var WoW:TBC Collectors Edition i hus!
Jeg er en glad liten gamer nå. :D

Redigert: Jeg er en trist liten gamer nå. :(

Blizzard, så teite som de er, har selvfølgelig lagt til en koslig liten produksjonsfeil i min kjære Collectors Edition, som gjør at jeg ikke vil få min kjære lille Netherwhelp.

Blizzard krever faktisk at jeg må klippe ut strekkoden fra min collectors edition og sende den sammen med et annet lite kort hele veien til Frankrike for at jeg skal få min lille Netherehelp.

Tror de virkelig at jeg ødelegger en del av min CE, som forøvrig kostet meg 900 kalde, og sender den ned til Frankrike for mine egne penger.
Det er Blizzard sin feil og jeg forlanger at de retter den opp på en annen måte.

Framgangsmåten for å få min Netherwhelp

Ord kan ikke beskrive hatet jeg føler for Blizzard akkurat nå,

Ingenting spesielt.
Det meste som er i TBC er eksklusivt for nettopp TBC.
Muligheten til å nå level 70, de nye rasene, den ny trade skillen, reise til Outland. osv.

SITAT(Frenzy @ 16.01.07, 00.43) 47457
Og der var WoW:TBC Collectors Edition i hus!
Jeg er en glad liten gamer nå. :D

Redigert: Jeg er en trist liten gamer nå. :(

Blizzard, så teite som de er, har selvfølgelig lagt til en koslig liten produksjonsfeil i min kjære Collectors Edition, som gjør at jeg ikke vil få min kjære lille Netherwhelp.

Blizzard krever faktisk at jeg må klippe ut strekkoden fra min collectors edition og sende den sammen med et annet lite kort hele veien til Frankrike for at jeg skal få min lille Netherehelp.

Tror de virkelig at jeg ødelegger en del av min CE, som forøvrig kostet meg 900 kalde, og sender den ned til Frankrike for mine egne penger.
Det er Blizzard sin feil og jeg forlanger at de retter den opp på en annen måte.

Framgangsmåten for å få min Netherwhelp

Ord kan ikke beskrive hatet jeg føler for Blizzard akkurat nå,
[/b]

Note: If you don't have your content description sheet anymore, you can send a clear photocopy of your receipt or other proof of purchase instead.

Du behøver ikke klippe ut noe, du kan bare ta bilde av kvitteringen din...

Men uansett, der kom TBC i posten:D Nå er det bare vente på installasjonen:D

Da her jeg og herligheten. Litt tidlig hjemme fra skolen, men nja.

Håper jeg får connectet, og jeg ikke har nettverksproblemer... :S

GNØØH! En patch på hele 2,85mb og min stopper opp på 2,75! Er det faens mulig?!

Mao. Gief mirror, noen.

går bare raskt opp dit jeg avsluttet... MIRROOOR!