Den sosiale World of Warcraft-tråden

Vell da har jeg spillt i ett par timer:D Og det å klare å skaffe 40g på en drøy time er litt spesielt, droppet green i hævver og spann:D og 900xp per mob?
 
Da var jeg en kjapp tur innom butikken og fikk med meg et TBC eksemplar.. Skal vel sjekke ut utover kvelden litt :)
Bare vurderer og transfere min ally warrior et eller annet sted..
 
Vel .. jeg fikk kjøpt TBC da Elkjøp åpnet idag, men jeg får ikke spilt det.

Hvorfor? Det løper en naken High warlord UD Mage Dukle i Ogrimar som skriker : "yougotpwnd!" "You got pwnd Dukle"


... :grr:

Forventer å få startet med TBC de nærmeste dagene, men en warrior i guilden min dinget akkurat lvl 62 for en time siden.
 
Paladin i guilden min er straks 64 ...

BC venter på meg på EB games, synd jeg ikke har pengene.
 
Jeg hørte at lvl 60-70 skulle ta like langt tid som 1-60? :hm:

Og 64 fra midnatt til ja .. nå straks. :hæ:



Spillegale folk as.
 
En mage på en fransk server har dinget 67. :D
 
Altså, jeg tviler litt på at det er mulig... Screenshot or it didn't happen!
 
Men det finnes ikke no dato, så kunne vært fra beta, med mindre det er du som tok det sånn nå for 45min siden, syntes fortsatt det høres usannsynlig ut å levle så fort...
 
Så etter nå, og det er faktisk sant. SS coming up!


 
OK, greit, jeg tror deg nå. Den fyren der må være ett stykke drøy i pissen...
 
Jeg klarte akkurat å bruke 40min på å dra inn å kjøpe stuff i HH inn og ut for å levere det til en npc... Hurra for dårlig FPS!:D
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Det var TBC fest i butikken i dag :D

MEN hvis noen ikke har fått, har vi flere igjen hos oss! Si ifra, så legger jeg av hvis noen skulle trenge! :)

Oh btw. i forhold til den pet`en som ikke følger med ce likevel... De som kjøpte den hos oss, vil bli oppringt med koden når vi får den tilsendt! :angel: Ingen fler igjen tough, to kasser var tomme 10.20, og vi åpnet klokken 10.00 :)


Edit! Ok, jeg lurer på en ting som kanskje er teit, men trenger å vite: Er det mulig å laste ned TBC noe sted, hvis man har en cd-key, og selvfølgelig en konto? CD-rom`en min er ødelagt, så får ikke installert det, rett og slett! :(

En edit til: Fant det ut, og det suger. Skal sjekke litt rundt tough...
 
Mange torretns ute å går ja, bare å søke litt.