Må si jeg er imponert og litt (ganske) skuffet.
Det er ikke mye nytt, jeg ser helt klart hvor Blizzard skal. Og ja, det er faktisk bare mere av det samme. Itemization har vel aldri vært kjipere, hvor er "Chance on hit.."? Hvor er items litt utenom det vanlige? Alt er så JÆVLIG generisk og gjennbruk av gamle modeller er ikke akkuratt noen fin sak.
Områdene derimot er veldig, veldig imponerende. Soppefactionen er høydepunktet hittil. Consortium, og medfølgende instancer, lovet meget bra. Men så ble jeg litt paff.... Jeg forventet meg høyt tempo, masse mobs, ikke bare de samme gamle pullsene jeg har drevet med siden Wailing Caverns, pumpende tehnomusikk og et enormt tempo i instancene hadde passet seg utmerket her.
Er bare level 65, og har tatt alt tom. Shattered Hallls. Har knapt vært ute og questet, noe jeg egentlig forsåvidt liker. Jeg burner ikke til 70, tar det pent og rolig (samt at jeg skiller opp Swordsmithing, som tar lang lang tid).
Områdene er forholdsvis imponerende, må si meg veldig fornøyd med det

Det er bare hintingen til så mye faction-grinding som skremmer meg litt. Og samtlige factions virker forholdsvis enkle å grinde. Hvor er Thorium Brotherhood? Som var et rent helvete. Hvor er de virkelige hardcore factionene? Joda, jeg liker at det er rewards her og der, men... tja. blir kanskje litt mye? Litt ubestemt.
Det kjipe er at tanking er et helvete, ikke at det er vanskelig, det er bare DRIT DØLT. Fordi nesten alle pulls, alle bosser og alt er likt, prikk likt som det var. Joda, slenger inn en liten ny greie her og der, men jeg forventet meg multimobbing fra helvete, noe som ikke er tilstede. Føler bare at aggro slipper 20 ganger lettere enn før. Alle gjør mer skade og det tar kortere tid før ting dør.
Alt i alt, tja... ja.... Ikke helt det samme sjarmerende spillet det engang var. Tapt seg litt med tiden. Kanskje på tide å kaste inn håndkledet?