Den sosiale World of Warcraft-tråden

SITAT(Crizpy @ 22.01.07, 19.11) 48522
33\21\3 atm.

Funker greit på fler mobs av gangen, men er så jææævlig opp og ned når du sloss mot en av gangen.
[/b]
Ah så du har ikke endless rage du da, noe som hjelper ekstremt mye i rage tilfellet. Dette er min spec nå på level 63: 42/11/1
 
Når du sloss mot mobs på samme level som deg, er enrage mye bedre enn endless rage.
Uansett greit å ha LITT å stille opp med i pvp. Blir tross alt angrepet i hytt og gevær, ålreit å drepe noen.
Må sløse så jævlig med talent points i arms for å få endless rage...improved mortal strike? Yay, 5% more skade med ms. Nei, du får ikke brukt det mer pga lavere cd.
 
Nå spiller jeg pve da, så jeg slipper å bli angrepet på den måten, men speccet mitt funker utmerket, nesten ikke downtime og slår meg igjennom fiender på min level i løpet av få sekunder... Rage har aldri vært ett problem heller...
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Sånn, da var level 70 i boks :D

Bestemte meg for å gi alt i noen dager istedenfor å ta det rolig. Jeg gjorde quests helt vanlig, ingen spesiel instance grinding eller noe da jeg synes det å faktisk få med seg de nye questene og områdene er en stor del av gleden i TBC.
Nå slapper jeg vel av litt og gjør litt instances/rep grinding.
 

Loca-guildet jeg er med i. Filmet lørdg natt da vi tok et raid til westfall. lvl 20-28-ish folk med. Rimelig morrosamt. ^^


Jeg er den feite tauren warrior'n. Affable heter jeg.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Må si jeg er imponert og litt (ganske) skuffet.

Det er ikke mye nytt, jeg ser helt klart hvor Blizzard skal. Og ja, det er faktisk bare mere av det samme. Itemization har vel aldri vært kjipere, hvor er "Chance on hit.."? Hvor er items litt utenom det vanlige? Alt er så JÆVLIG generisk og gjennbruk av gamle modeller er ikke akkuratt noen fin sak.

Områdene derimot er veldig, veldig imponerende. Soppefactionen er høydepunktet hittil. Consortium, og medfølgende instancer, lovet meget bra. Men så ble jeg litt paff.... Jeg forventet meg høyt tempo, masse mobs, ikke bare de samme gamle pullsene jeg har drevet med siden Wailing Caverns, pumpende tehnomusikk og et enormt tempo i instancene hadde passet seg utmerket her.

Er bare level 65, og har tatt alt tom. Shattered Hallls. Har knapt vært ute og questet, noe jeg egentlig forsåvidt liker. Jeg burner ikke til 70, tar det pent og rolig (samt at jeg skiller opp Swordsmithing, som tar lang lang tid).

Områdene er forholdsvis imponerende, må si meg veldig fornøyd med det :) Det er bare hintingen til så mye faction-grinding som skremmer meg litt. Og samtlige factions virker forholdsvis enkle å grinde. Hvor er Thorium Brotherhood? Som var et rent helvete. Hvor er de virkelige hardcore factionene? Joda, jeg liker at det er rewards her og der, men... tja. blir kanskje litt mye? Litt ubestemt.

Det kjipe er at tanking er et helvete, ikke at det er vanskelig, det er bare DRIT DØLT. Fordi nesten alle pulls, alle bosser og alt er likt, prikk likt som det var. Joda, slenger inn en liten ny greie her og der, men jeg forventet meg multimobbing fra helvete, noe som ikke er tilstede. Føler bare at aggro slipper 20 ganger lettere enn før. Alle gjør mer skade og det tar kortere tid før ting dør.

Alt i alt, tja... ja.... Ikke helt det samme sjarmerende spillet det engang var. Tapt seg litt med tiden. Kanskje på tide å kaste inn håndkledet?
 
Vi får vel heller se hva heroic instances har å tilby, samt tempest keep etc.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Første instancene i TBC er stort sett tank and spank bosser, men jeg begynner å se noen ganske kule bosser nå. Var i Shadow Labyrinth i dag, der er det en ogre boss som mind controler, ikke bare en, han mind controler hele partyet så vi denger løs på hverandre. En annen boss der inne summoner voidwalkers man må dpse ned før de når han (tror de healer han alla spirits på Lethon) + han teleporter partyet til seg for å gjøre AoE.
I tillegg til det så har man Dark Portal eventen i Caverns of time som er ganske ålreit.
Det tok litt tid, men tror bossene blir mer og mer sofistikerte jo lenger man kommer.

Når det gjelder klassene i TBC så er det noen problemer, warriors trenger en buff og det gjør holy priests også (PvE buff). Men kombinasjonene og samarbeidsmulighetene mellom de forskjellige klassene er langt bedre. Fleksibilitet belønnes framfor "raid spec". Vi tok Medivh eventen med 2 shadow priests (en som healet hele tiden, en som dpset på trash + en av bossene), en feral druid som tank, mage for å ordne små mobs og en hunter som DPS som brukte Misdirection for å switche aggro på en boss som gjør mortal wounds debuffs (-x% healing taken per appliance) over til sin pet før druiden tok over igjen når debuffene fadet. Mulighetene og kombinasjonene er langt flere i TBC.
 
Gleder meg til å se litt mer av TBC og t4 armorsettet til Warriors ser drøyt ut på gnomes, ser ut som ett lite sykt monster:D

Og T6 ser også fett ut:D
 
Hore-torrent til blizz, på en eller annen måte så blir hele nettet uber-tregt når jeg prøver å laste ned den nye patchen samt den vil ikke lastes ned, hvor kan jeg laste ned den nye saken?
 

EagleJin

Bear Necessity
Jau, der gikk også serverene ned, rett før siste boss i slave penis:sukk: Jau jau, nå erre lost!