Den sosiale World of Warcraft-tråden

Folk har vært på ferie etc, så vi har bare fått spillt arena en dag..vant 18 og tapte 2.

Alikevel er vi #30

Tror ikke det skal bli så vanskelig å komme blandt de beste laga i denne battlegroupen
 
Det som dog er morsomt er å kunne spille, og deretter twinke. XD, Det gjorde jeg. Gikk for en full dodge rogue, og hadde 48% dodge ubuffet (uten +15 agility på gloves) på level 19. Man kan si jeg eide det meste, bortsett fra fulltwinket warriors og hunters. Men de var det få av. :x
 
Fitte, gikk ned til 1890 i rating ! Pikk og Fitte pala/hunter/shammy/druid/warrior er imba! 3 tap mot dem før vi faktisk vant.
 
JÆVLA NEGER!#¤#%!

Driver å PRØVER å få 370 i blacksmithing..lager sånne gule ting i blacksmithing lista. De har 80% kjangs for å gi deg en skill...tror du ikke jeg bommer 2 ganger.

500g+ rett i dass. Fy faen.
 
SITAT(Affable @ 21.02.07, 06.20) 53164
I lvl 10-19 BG gidder man ikke å stresse for å få flagget, da er det bare å drepe folk som gjelder.
[/b]
Greit nok å få Honor, men når du velger å angripe en level 12 druid du ikke tjener noe annet enn et Killing Blow på fremfor å drepe en level 19 Twink rogue som har flagget, og derav gjør slik at vi nesten taper, vel, da er du bare en idiot som helt klart twinket fordi du absolutt ikke kan å spille.
 
Hei igjen..Liten stund siden jeg var her sist gitt.. Liggi på sykehus i 2 uker nå etter å ha front kolidert med en buss.. Gikk bedre enn det burde men.. Blir en god del tid til WoW på meg i noen måneder fremover :p
 
Joda :p - Skulle selvsagt ønske annet.. Men nå er det jo dette som har skjedd da.. :S Sitter bare med et brekt lår liksom.. Kunne vært værre XD
 
Begynner å få dugende gear med magen min nå, endelig. XD

Guildet begynner smått å få samlet opp nok 70s til Karazhan, og selv sitter jeg inne med +762 frost-spelldamage. Normale frostbolt-crits ligger på rundt 2,9-3k damage, Ice Lance på rundt 2,1k. Whii.

Karazhan raid i morgen. Frykter det går rett til helvete. Får vel bare vente og se.
 
Starta opp en Orc warlock på Grim Batol, rakk å bli lvl 10 i dag. Spiller forøvrig med en kompis som er akkurat samme som meg. :)

Noen tips i speccing av Lock? ^_^
 
soul link er vel det beste om du vil ha det noenlunde gøy mens man levler raskt, dog lock-kompisen min råder å specce affliction for rask levling.
 
Destruction er mye mana for mye skade, betyr at du må drikke mye. Duger for pvp, men er dritt å levle med. On the other hand har du soul link som er helt utrolig i pvp og pve, men kanskje ikke like gøy.
 
Så det akkurat og oh my god er det.. positive warrior forandringer? Jeg er.. mildt sagt sjokkert - på en god måte. Thunderclap i Def. Stance, endelig gidder jeg å bruke den spellen, mer rage, yay. Denne patchen liker jeg.