Den sosiale World of Warcraft-tråden

ja enchanting og portaler mat og drikke, trinkets potion, macro, spell
alt sammen tar litt plass, jeg tror nå jeg kan ta vekk portalene da, men di har jeg bare på linje 2 som er liksom litt kjip å bringe opp i combat uansett,
menmen
jeg kan jo ta vekk portalene og flytte all mat og drikke til nmr 2 så blir det mer plass til spell
det går jo ann å få plass till allt jeg trenger, men jeg liker å ha ltt mellomrom mellom ting, så man ser bedre hva som er aoe spell buffs, og single target spell osv :)
 
Titter på gamle fraggmovies fra pre-BC, og firstkills fra guildene mine. Eneste jeg kommer frem til er at BC har ødelagt wow for min del. Husker hvor koselig det var rett før honorsystemet kom, ingen visste hva første bossen i MC het, bli flame konstant for å være den eneste magen på serveren min som gikk etter dmg-gear.

Faen, jeg vil ha orginale wow tilbake.
 
Sitter og titter på killmovies fra Nax, og screenshots fra MC, BWL og AQ ... herlige minner, tviler på at det blir så kos igjen. Når jeg engang blir 70 og får raidet litt får jeg vel det bekrefta.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er nå jeg føler det passer å trekke fram følgende visdomsord, ytret av den kjente vismannen Haddaway:

"Life will never be the same, life is changing."

Med andre ord: Slutt å klage så jævlig. Det kommer aldri tilbake.
 
SITAT(Eivind @ 12.04.07, 11.39) 60541
bli flame konstant for å være den eneste magen på serveren min som gikk etter dmg-gear.
[/b]
Haha, det husker jeg godt.
Mages og Warlocks ble plukket ut utifra hvor mye mana man hadde.
Og det å bruke +dmg var nesten bannlyst :p
 
Jeg kjøpte http://www.evilavatar.com/images/reviews/g...umb.g15_lit.jpg bare for å få ekstra taster som mage, jeg har ikke en eneste ting som er museklikk og jeg har lært meg å bli superrask på keyboardet, å klikke i pvp funker seriøst ikke.

PvP er fortsatt småmoro, men PvE er ja, lett? Alså, items er vannvittige dårlige for tiden.

8,8 ubuffet stanima i PvP sålangt, skal klare 9k. Andre ting er at shadowpriest ser ut til å dominere pve damage for tiden, han ene shadowpriesten vår vant på gruul og kom nr3 på healing samtidig? Vi tok ned gruul før den 10 growl liksom, alså .. noe er seriøst galt her, til og med fire-locks starter å gjøre insanse dmg, er hardt å konkurrere pve messig (selv om jeg har fast spot pve) Irriterer meg enda at de nerfet gruul noe så sinnsykt, nå som jeg endelig har startet med pve så vil jeg ha utfordringer, alchemy nerfer er en start da.

Men shadowpriest ble jo allerede nerfet noe, og alikavel skriker folk ut på generalforum at de må nerfes mer, jeg personlig elsker å ha dem, evig med mana. <3

Jeg starter å synes synd på rogues i pve nesten, de er så mange og ser ut til at folk foretrekker andre classes atm.

Angående + dmg, ble ikke det buffet eller no? :s Husker jeg gikk for maks critt jeg.
 
Nja, det ble vel bare flere items med +dmg, så det var vannskelig å få mer enn 150-200+dmg tidlig. Nå får man jo lett 5-600 på level 60.
 
SITAT(Eivind @ 12.04.07, 19.36) 60667
Nja, det ble vel bare flere items med +dmg, så det var vannskelig å få mer enn 150-200+dmg tidlig. Nå får man jo lett 5-600 på level 60.
[/b]
Ja, det kom endel nye items med +dmg, samtidig som de endret endel gamle til å gi +dmg i tillegg.

Husker folk sammenlignet Inventor's Focal Sword med Azuresong Mageblade, og mente Azuresong var helt skikkelig crap :D
 
Er det en gutt eller en jente? æsj! hun/han? hadde jeg ikke rørt om henne var dyppet i marsipan og sjokolade.

Tier6 mage, ENDELIG er jeg fornøyd med magesdesignet,warrior fikk kult som vanlig, priest har igjen dritkult (elsker skuldrene) lockdesignet bør seriøst roe seg litt ned, jeg mener .. er det en boss eller tier6? Jeg må le om jeg ser gnomes løpe rundt med de devil-jin/sepiroth vingene.

Angående den nye patchen, vet ikke helt as, frost ble jo buffet, gamle frostnova er nesten tilbake, nerfet iceblock noe inni så helvete i arena at dem selv ikke aner hvor ille det er, nerfet counterspell, men 26 cd så er bare endringen dårlig og ikke ræv. (alle foretrekker de ekstra 2 secs som er livsviktig)


JO DA, spillet endrer seg, men vet blizz faktisk hva dem driver med? Ser ut som om de prøver å balansere spillet kun rundt arena, og nå må dem seriøst fatte at det er på tide med enten trainable iceblock eller 3/2min cd. (f.eks 3 min cd og 2min med talents) Buffer rogues opp faktisk! Samt locks om jeg forstod det riktig? Buffet Holypriest og nerfet shadow LITT igjen, hehe .. hadde aldri trodd jeg skulle se den dagen der guildsa nærmest bønnfallet priestene om å specce shadow.
Nerfer illihoff allerede? Må sove på dette her, har vært å pvpet i hele natt og fått med den nye trinketen for en gang skyld, med molten armor har jeg over -10% - critt på meg mot meele :D

Natta folkens, overtrøtt.
 
Jeg leste et sted at de vingene på lock tier 6 hjelmen ikke var der hele tiden bare når man tok den på eller no, så forhåpentligvis blir det ikke så ille.
 
Er vel ikke vingene jeg syntes ser mest forferdelig ut, er vel mer hjelmen, den er litt for WTF?