Den sosiale World of Warcraft-tråden

Arthas er offentliggjort ja :) dette kan jo bli..... spennende..
lvl 80, new arenas, battlegrounds, siege weapons to destroy buildings with, inscription, alt ser ut til å stemme.

Death night offentliggjort!

og nå ser vi en video! :)

se selv på www.giga.de/live/free

SITAT(Thinaran @ 02.08.07, 15.24) 75860
Venn av meg sitt guild tok Illidan for to uker siden, som tiende guild i verden. De brukte fem dager på å ta han (hvis én person av 25 gjør en feil under kampen må de gå gjennom instancen på nytt :p).

Jeg skulle hilse fra han og si at dere alle suger.
[/b]
Hils tilbake, om han var 10 i verden så spiller han i guilden Glamour og er på samme server som meg, i og med at Core var nr 11 (som også spiller på samme server)

Hils han og si at alliance må skjerpe seg på PvP-siden, vi eter alt vi får i Bgs fra stormscale-alliance.

Fitte, jeg ble ganka av to cocks i glamour istad:(

Men hadde en litt nostaligsk følelse i går natt, da 3 guidlies og jeg bestemte oss for å gjøre faenskap i draenei starting area, og vi bestemte oss for å dra til Exodar først, vi var vel rundt og snoka i en times tid helt til vi møtte sjefen av Draeneisa:p Da blei vi eid, men vaktene møkte vi ned som de ikke var noe:D Dette var rett etter at vi lagde ganke gruppe for å ødelegge for alliance som farma midt på natta:D Hadde nesten glemt hvor gøy det er å ødelegge for andre.

Dobbelpost.

Tatt fra guildforumet:

SITAT
Death Knight
World of WarCraft's first Hero Class is a plate-wearing tank/DPS hybrid that works a little something like this: When players hit level 80, they'll be able to embark on a quest (similar in difficulty to the Warlock's epic mount quest, back before the level cap was raised to 70) that unlocks the ability to create a Death Knight character. The Death Knight starts at a high level (somewhere around 60 or 70, though Blizzard isn't certain yet), so you won't have to grind your way back up all over again. It's intended as an alternative, advanced class for end-game use only.

Rather than using rage, energy, or mana, Death Knights have a special "rune sword" displayed beneath their health bar, onto which the player can etch six different runes (choose between Frost, Blood, and Unholy). Different abilities require different mixes of runes, and using abilities consumes the requisite runes until a cooldown timer causes them to be available again. Stuff like talents, spells, and other specifics are still being finalized. So are key questions like what races can be a Death Knight (start a Gnome petition now) and whether unlocking the Hero Class on one server means you can create a Death Knight on any server.

Unholy Embrace
Instant Cast. 5 min cooldown.
Target is embraced by a silhouette of darkness for 6 seconds, corrupting any healing spells and effects cast upon or currently affecting the target to cause damage for 50% of their healing potential instead of restoring health. Any damage shields cast upon or currently affecting the target will also be instantly consumed, dealing 50% of their absorption potential in damage. Once afflicted with Unholy Embrace, the target cannot be afflicted with Unholy Embrace again for 1 minute.

Wrath of the Lich King will introduce a new profession called Inscription that will let players customize individual spells and abilities in their spell book -- to change the cooldown timer on a Fireball, for example, or alter the crit rate of a healing spell.

Outdoor PvP
One of Northrend's 10 new zones (final count still tentative) is an outdoor PVP zone that introduces the concept of siege weapons (Meat Wagons, Steam Tanks, etc.) and destructible buildings. Blizzard describes the outdoor zone as basically a "non-instanced Battleground" where completing objectives earns world-wide bonuses for your side (Think Spirit Shard buff in Auchindoun instances). The PVP zone is entirely avoidable (if you're the carebear type), and seige weapons won't be useable outside their designated PVP area.

Northrend
Having learned a valuable lesson about funneling 8.5 million players into once single starting zone with The Burning Crusade, Wrath of the Lich King lets players pick a zone on either side of the continent to start from: Borean Tundra in the west or Howling Fjord in the east. Each zone has level-equivalent quests (appropriate for approximately level 68 through 72) and one Hellfire Peninsula-style instance hub with multiple dungeon wings for level 70 characters, level 80 characters, and raiders. While Northrend immediately calls to mind ice and snow, Blizzard doesn't want to make those themes dominate Northrend completely-expect as much variety as ever, only not quite as weird and wild as Outland.

Northrend's indigenous inhabitants include a Viking-like race called the Vrykul: 15-foot-tall humanoids with a strong Norse influence. Most Vrykul you encounter will be your enemies, as they've been in Northrend so long that the Lich King holds a lot of sway over them. Another friendly race -- the walrus-like Tuskarr -- will serve as a cute little counterpoint to the lumbering undead-loving oafs.[/b]

Edit: Og da var den offisielle sida ute: http://www.wow-europe.com/wrath/

Har tenkt på få solgt wow account min og satt å lurte på hvor mye man kan få for en account?

Det er en dps warrior som er lvl 70 med 3-5 blå saker og resten er epic. Den har også veldig bra tanker utstyr. Dps utstyret er bygd opp for en fury warrior men har også et epic 2hands våpen og noen andre saker for arms spec.

Den er med i det 6 beste horde guilde på servern. Guilde har Karazhan på farm mode og vi gjør stor framgang på 25mans raidan. Warrion er også leder for 2v2, 3v3 og 5v5 arena teams som har ganske så god raiting.

Warrion er exalted med det mest bortsett fra noen få som jeg er nesten exalted med. Warrion har også 375 blacksmithing og mineing. Epic flying mount. Warrion er 1 av 2 dps warrior som er i guilde.

Det er også en lvl 39 rogue på account some har et epic 1hands sword og resten er ganske så bra gear. Så den kan bli en twink eller bli lvla opp til 70... Den har også 2 epice lvl 40 daggera som er til lvling hvis man vil det.

Det er også en bank char der som bare har 16 slots bags...Den er også full av diverse saker.

Det er sånn ca 1,5 månder playtime igjen på accounten.

Hvor mye sånn ca kan man få for en sånn account?

Jeg er trøtt.

Så. Etter jeg ble medlem av serverens beste raidingguild, så oppløses de. Typisk. Min gamle guild, altså grunnen til at jeg dro fra dem og ble medlem i Dark Omen, var fordi de også oppløstes. Kul som jeg er tar jeg på meg ansvaret å samle alle medlemmene som ble hjemløse, da det kun var lederene av guildet som ville at det skulle dø ut. Guildet <The Asylum> ble laget midnatt den syvende august, og innen jeg skriver dette har vi oppimot 40 SSC-equippede medlemmer.

Og jeg, hva fy søder har jeg begitt meg ut på. Allerede nå vet folk hvem vi er, og alle vet at jeg er den nye guildleader. Bare i dag, iløpet av de fire-fem timene jeg var pålogget, fikk jeg oppimot ti whispers av folk som ville være medlemmer. I tillegg var det noen som spurte som så; "hi, do u think me and my gild can murge wit urs? we r 8 lv 70s good skill", og enda en som sa "Hello, can me and my druid, warrior, shaman and mage friend join your guild please?" Jeg blir helt stresset og sprø. Alle vil ha ting fra meg og vil vite ting. "When are we raiding", "Who is the new classleaders", "When are we getting a website"..

Heldigvis er det en fyr i guilden vår som tar initiativ. Han eier visstnok et web-development firma i Øst-Europa og har påtatt seg jobben å kjøpe et domene og lage webside og forum til oss. Jeg tror dette kan bli bra.

Prøvde å kutte ned på den idiotiske ordbruken i dette innlegget.

Gi meg en armory så skal jeg gi deg en hint. Ellers, post på wowtrade.org

Jeg fikk den beste trinketen som en mage kan få i hele gamet.

http://www.thottbot.com/i30720

:elsk: :elsk: :elsk: :elsk:

Det beste er at den er imba for 5v5 arena også.

Takk, Thinaran for dine glimrende kommentarer.

Jeg regner med det kan være rimelig kjipt å være guildleader, men oppfordre dem heller til å bruke forumet på den evt. hjemmesiden dere får. Mye bedre enn å ha 10x whispers regner jeg med.

Åssen går det på PvP Crizpy? PvE delen i guilden jobber med lady vasjh så jeg har jo som sagt raidet for første gang i WoW, men quitter PvE så fort vi tar henne ned som er nå til uka tenker jeg, så går jeg back to PvP siden det ikke tar 100 år å holde på med.

Går greit. Spiller bare 10 kamper i uka. Er ranka som 2 på 3vs3 nå, hadde ikke vært noe stress å blitt 1 egentlig =)

Men 2vs2 og 5on5 suger vi i.

Oh joy, Nihilum skal vist transfere til Stormscale:( Nå blir det sikkert svær kø og masse noobs som vil starte på serveren.

Tilbake på hesten ja. Mest fordi jeg skal spille expansion, dersom de da ikke roter det til som med Burning Crusade.

Spiller undead rogue på sylvanas når jeg har tid, fikk en gammel rogue av en kompis. (Sorry Thomas, men huntard er balle :()

IKKE FAEN om jeg vil ha Nihilum på stormscale, det ryktet ble også nevnt på stormscale.org og curse er vist også interessert å komme tilbake, da Curse er eks-stormscale så ønsker jeg dem tilbake (Vanity pvp kom tilbake forrige måned, dem stakk sammen med Curse)
Men hvor har du hørt det fra? Giff link!
Vi har jo allerede tatt imot så godt som ALLE PvP folka fra Maghterion og en diverse andre lol-servers.
F.eks eks- Maghterion PvP guild som kom forrige uke : http://www.raunchy-guild.eu/forum/portal.php

Jo da, vi har bare en horde black temple guild ATM som har hatt sommer pause og "bare" downet 4 bosser der

Jeg mener, se på progressen :

http://www.stormscale.org/viewtopic.php?t=6097&start=0

Morsome var at for en uke siden så hadde Weyland Yutani INGEN bosser i Battle of Mount Hyjal og Black Temple, og Nam har stått der i snart en måned, utrolig hva som kan skje på en uke.
Så i teorien så har stormscale 2 alliance guild som har cleared BT(snart tre) og en horde (Curse)

Edit : Ja, det stemmer: http://forums.wow-europe.com/thread.html;j...=1&pageNo=2

FAEN